全民造星4

全民造星4|花姐知己知彼 睇住《聲夢傳奇》嚟打 避免撞橋只吸收好嘢

最新娛聞

廣告

ViuTV《全民造星4》日前宣布正式接受報名,做到第4輯,節目監製花姐(黃慧君)絞盡腦汁,早前她接受訪問,提到正籌備《全民造星4》,表示想加入戲劇元素,又話會睇晒無綫的《聲夢傳奇》,謙稱會欣賞對方的優勝之處,避免撞橋之餘,更從中學習進步。

撰文:東方新地丨圖片:梁祖堯@IG、花姐@IG、ViuTV影片截圖、聲夢傳奇IG

花姐曾經歷無綫亞視惡鬥年代

近年ViuTV崛起,搞到無綫如臨大敵,花姐早前接受訪問時表示,當年她在無綫工作已經歷過電視台大戰,亞視的《百萬富翁》節目亦曾對無綫造成威脅,她覺得有競爭是好事,電視台著緊節目製作,其實最大得益都是觀眾。

全民造星4
ViuTV的《全民造星4》如此成功,花姐功不可沒。(圖片來源:ViuTV影片截圖)
全民造星4
花姐同時兼任MIRROR同ERROR的經理人,分身不暇。(圖片來源:花姐IG)

花姐都有睇《聲夢傳奇》

花姐出身於無綫,對於《聲夢傳奇》常被拿作與《造星》比較,她承認自己亦有睇《聲夢》:「我一定會睇晒《聲夢》,一來唔想撞橋,二來可以吸收佢哋好嘅嘢,佢哋嘅導師、製作可能都比我哋優勝,令我可以學習,將《全民造星4》做得更加好。」可見花姐絕無輕敵。

全民造星4
花姐覺得知己知彼先會有進步。(圖片來源:花姐IG)
全民造星4
花姐表示有追睇《聲夢傳奇》。(圖片來源:聲夢傳奇IG)

提議無綫組《聲夢》女團對撼《全民造星4》

對於《全民造星4》,花姐透露構思加入更多戲劇元素,讓參賽者互鬥演技。雖然現階段宣傳稱選女團,不過製作上可能隨時有變,而近期無綫《聲夢傳奇》一班年輕女學員唱得又跳得備受注目,有網民建議無綫將炎明熹(Gigi)、姚焯菲(Chantel)、鍾柔美(Yumi)及詹天文(Windy)組女團對撼《全民造星4》。

全民造星4
早前幾位《聲夢》女學員以女團形式表演。(圖片來源:聲夢傳奇IG)
全民造星4
花姐大讚無綫的製作亦有可取的地方。(圖片來源:聲夢傳奇IG)

《全民造星4》6月21日公開招募 今季係「女生限定」!

日前在《調校你Mirror》節目的廣告時間,ViuTV正式公開《全民造星4》首條宣傳片,詳情如下:

女生們Ready !《全民造星IV》即將公開招募!
機會又嚟喇!《全民造星IV》下星期一(21/6)開始接受報名!
今季係女生限定,集氣打造全能女團,同MIRROR一齊炸爆個台!係咪即刻好有畫面呢?😎
趁有幾日時間,快啲影定靚相交上嚟啦!

花姐曾經表示好怕搞女生真人騷,擔心好多是非,今次「全女班」的安排係挑戰埋自己嘅底線!(圖片來源:viuTV)
花姐曾經表示好怕搞女生真人騷,擔心好多是非,今次「全女班」的安排係挑戰埋自己嘅底線!(圖片來源:ViuTV)
宣傳片唔太複集,由Mirror作出招募,講出賽制。(圖片來源:viuTV)
宣傳片由Mirror多位成員作出招募,講出賽制。(圖片來源:ViuTV)

《口罩小姐》、《造美人》之後ViuTV再玩女生真人騷

近半年ViuTV舉辦了不少女生主打的真人騷,無論係「口罩小姐」或者播放中的「造美人」都有高度討論,奪獎的參選者出道後亦獲不乏廣告商垂青,今次花姐突破心理關口舉辦「全女班」造星節目,相信內心另有盤算,網友希望節目能直線抽擊9 月的2021香港小姐,勢必成為收視和廣告新一輪大戰!

戴祖儀
ViuTV有心鋪排捧紅女藝人的實力,今年台慶特備,正是以由20位青春少艾主演的《YOLO的練習曲》做主打。 (圖片來源:ViuTV)
a493fdcb-4875-4bc1-9e3c-dab2db4f843c
今年4月的口罩小姐選舉,三甲先後都有演出機會,不乏廣告代言的機會。(圖片來源:ViuTV)
AB
就連「造美人」的選秀節目,都能成功引起話題,又正評又唔挖苦,主持強尼保持水準。(圖片來源:ViuTV)

花姐大爆想加入更多戲劇元素

花姐大爆正準備《全民造星4》,今次更想加入更多戲劇元素:「可能要參賽者互鬥演技,《全民造星3》佢哋有實力但係冇機會,但係第4屆佢哋唔係冇機會,可能佢哋唔了解自己最好嘅一面而行錯咗路,可能《造星》個重點唔喺跳唱,可能發大少少喺綜藝或者戲劇。」

花姐大爆正準備《全民造星IV》
花姐大爆正準備《全民造星4》。(圖片來源:節目截圖)
《全民造星》節目監製兼經理人花姐絕對是功臣之一
《全民造星》節目監製兼經理人花姐絕對是功臣之一。(圖片來源:花姐@IG)

花姐斟掂梁祖堯做《全民造星4》導師

《全民造星3》節目贏盡口碑,除了多得A、B組的導師林二汶與彭秀慧領軍有功外,被A組參賽者暱稱為「媽媽」的客席導師梁祖堯(祖祖)亦功不可抹,梁祖堯用心去教導與指引,令節目內容更富娛樂性,而賽後花姐已斟掂梁祖堯擔任《全民造星4》的導師,至於林二汶,日前她宣布初步拒絕了花姐再做導師的邀請。

《全民造星3》由跳「折骨舞」的Ben奪冠,身為客席導師的梁祖堯感到非常驕傲。
《全民造星3》由跳「折骨舞」的Ben奪冠,身為客席導師的梁祖堯感到非常驕傲。(圖片來源:梁祖堯IG)
亞軍是賽前大熱陳葦璇,梁祖堯亦非常睇好對方。
亞軍是賽前大熱陳葦璇,梁祖堯亦非常睇好對方。(圖片來源:梁祖堯IG)
做導師最緊要識領軍,指導參賽者發揮最大潛能,做出有娛樂性的演出,《全民造星3》的林二汶與彭秀慧加埋花姐,夠晒火花。
做導師最緊要識領軍,指導參賽者發揮最大潛能,做出有娛樂性的演出,《全民造星3》的林二汶與彭秀慧加埋花姐,夠晒火花。(圖片來源:彭秀慧@IG)
初步已應承做下一輯導師的梁祖堯,唯一條件是不想和林二汶敵對。(圖片來源:梁祖堯IG)
初步已應承做下一輯導師的梁祖堯,唯一條件是不想和林二汶敵對。(圖片來源:梁祖堯IG)