苗僑偉

凍齡凍足近40年!不老型男苗僑偉80年代圖輯

最新娛聞

廣告

最近無綫劇集《飛虎之潛行極戰》雲集各式型男,當中嘅苗僑偉(三哥)依然型英帥,即將登六嘅佢身形、樣貌多年不變,只是由初出道的嫩口變成現在的成熟男人味,凍齡凍足接近40年,今次本刊搵嚟三哥八十年代嘅圖片,青春魅力盡顯。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、苗僑偉戚美珍微博 苗彤IG

苗僑偉 82年 定情劇《飛越十八層》

82年苗僑偉同戚美珍喺《飛越十八層》擔任男女主角,三哥更一人分飾兩角,劇集大受歡迎,除令兩人走紅外,亦係兩口子定情之作。

87年 唯一古裝情侶檔

87年29歲嘅三哥三嫂繼《飛越十八層》後,喺古裝劇《天龍神劍》再以情侶檔姿態示人,劇中兩人著古裝奉旨談情,份外溫馨甜蜜。

82年 激罕3P半裸

苗僑偉、黃日華半裸露點同師妹戚美珍大玩3P型格合照,當時已同戚美珍拍拖,相中黃日華仲keep住《過客》髮型,當年男星未流行爆肌,難得一見二人騷胸肌,勝在罕見。

83年 組五虎

83年被無綫力捧,與黃日華、劉德華、梁朝偉、湯鎮業組成無綫五虎。在80年代締造了不少黃金時代的代表劇,主演了很多經典影視劇。五虎中,與華仔最熟,經常相約打保齡,偉仔就很少聯絡了。

83年 電視代表作《射鵰英雄傳》

83年苗僑偉喺《射鵰英雄傳》演繹出金庸筆下楊康嘅深情、無奈、掙扎同陰險狡詐,加上古裝扮相英氣軒昂兼玉樹臨風,令三哥爆紅,成為佢嘅電視代表作,至今仍然是經典!

熒幕情侶翁美玲

苗僑偉憑楊康一角人氣急升後,無綫趁勢將佢同翁美玲打造成金童玉女,之後合作咗《決戰玄武門》、《天師執位》、《生鏽橋王》、《楚留香之蝙蝠傳奇》四部劇集,成當時觀眾最喜愛和最受歡迎熒幕情侶。

83年 變單眼皮靚仔

苗僑偉一向都係雙眼皮,但呢張大頭相25歲嘅三哥望落好似單眼皮,只是角度問題,冇損三哥俊朗外表。

83年 Rock友look

苗僑偉自出道以嚟都畀人穩重踏實感覺,但83年替劇集《播音人》特刊影宣傳相時,黑超黑皮背心黑皮褲上陣,全身皮衫皮褲、粗皮手帶加埋副黑超,又rock又破格。

84年 斯文文青look

苗僑偉出道初期除拍劇外甚少戴眼鏡,呢次戴咗副方圓啡框眼鏡襯番佢個面形,立即變文青,咁識揀眼鏡難怪三年後創立藝視眼鏡集團。

84年 激凸三角泳褲

三哥的三角泳褲look很少見吧,廿歲出頭,fit到漏。三哥呢個無邪笑容,簡直係超級無敵冧死女,絕對係俘虜萬千少女嘅心。

同戚美珍結婚28年依然恩愛 苗僑偉:一定照顧佢一生一世

無綫劇《飛虎之潛行極戰》正在熱播中,今個月18日就踏入60歲嘅三哥苗僑偉,在劇中飾演一名O記警司,戲份勁多,唔少人都讚三哥保養得宜,仲fit過唔少小鮮肉!外表睇唔出即將「登六」嘅三哥苗僑偉,同老婆戚美珍原來結婚已有28年,依然咁恩愛,三哥嘅大女苗彤亦都27歲大個女,前年仲成為港姐嘅御用攝影師,而24歲嘅囝囝苗俊就長駐喺加拿大。

《潛行極戰》飾O記警司

苗僑偉在《飛虎之潛行極戰》飾演O記警司聶宇航,同吳岱融飾演嘅高逸泰係好兄弟,而高逸泰兩個同父異母嘅兒子由黃宗澤同吳卓羲飾演,兩人都同苗僑偉有亦師亦父嘅親密關係。

三哥劇中有個靚老婆余慧貞 (劉美娟飾),又有個年輕嘅女兒聶雪盈 (吳思佳飾)。

 

苗僑偉 有型御用警察

今年「登六」嘅苗僑偉外表夠哂型就唔多講,身型高大之餘,行出嚟個感覺亦只啱做大佬或者警隊較高級職位嘅角色。

一定照顧她一生一世

其實從以前開始三哥畀人嘅感覺已經係好瀟灑、成熟穩重,82年苗僑偉同戚美珍合作《飛越十八層》擦出愛火,90年結婚至今已經28載。雖然三哥間唔中都會傳出緋聞,但戚美珍依然相信三哥,三哥接受本刊訪問時曾經講過:「佢 (戚美珍) 為我生小朋友,每個人年紀都會大,樣貌會變,冇理由生完小朋友就丟咗佢,做男人要學識承擔,同你生活咁多年,唔可以半途拋棄佢,結婚時已經係一個承諾,我同太太經歷過好多風浪,一定照顧佢一生一世。」深情告白,難怪兩公婆能夠恩愛如此。

當年嘅三哥同三嫂!

Phoebe Miu(@phoebemiu)分享的貼文張貼

結婚25年大放閃光彈

三年前三哥仲趁住結婚周年紀念,在微博大放閃光彈!佢仲寫到:「二十五年不算長,但肯定是不短的時光,謝謝有你的陪伴,謝謝有你們的祝福……感恩!」

一仔一女幸福滿滿

三哥同戚美珍育有一仔一女,大女苗彤已經27歲,盡得屋企人真傳身材非常好,前年仲獲邀成為港姐嘅御用攝影師,前途無可限量。但係上年就曾經傳出苗彤同鄭俊弘擦出愛火,搞到三哥派三嫂睇住囡囡,愛女心切,相信所有為人父母嘅都明白嘅。而囝囝苗俊則長駐係加拿大。

仔女健康最重要

三哥說,一個男人,無論在外面怎樣撒野馳騁,總向往回家的溫暖感覺。「見到一對仔女開開心心、健健康康,好過給我一個男主角獎。」說來老土,但相信是天下父母的心聲。

苗僑偉女兒 苗彤

三哥苗僑偉與太太戚美珍兩人都是獨當一面的藝人,女兒苗彤便盡得兩人優良基因,五官精緻之餘,笑容相當迷人,唔少人都覺得佢有潛力加入娛樂圈!早年苗彤在著名學府英屬哥倫比亞大學 (UBC)畢業,三哥夫婦專誠飛到加拿大參加其畢業禮,幸福得羨煞旁人。苗彤讀書叻又靚女,贏晒!

苗彤不時都會在網上大晒惹火身材!

樣靚身材正的苗彤曾獲無線邀請參選港姐,但因無意在幕前發展而婉拒其好意。雖然沒有參選港姐,但卻擔任港姐的攝影師。從佢在網上分享的作品可見,她絕對是一個專業的攝影師。

Phoebe Miu(@phoebemiu)分享的貼文張貼

Phoebe Miu(@phoebemiu)分享的貼文張貼

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!