莊易羚

莊錠欣Elkie姐姐|28歲莊易羚低調入娛圈 做主持參加選秀選美博上位

最新娛聞

廣告

童星出身的莊錠欣(Elkie)自退出韓團CLC後轉往內地發展,除了推出Solo歌之外,亦有參與綜藝節目及拍劇。而Elkie的姐姐莊易羚(Axity)同樣外形出眾,更奪得選美獎項,目前低調簽約TVB,更擔任TVB娛樂新聞台主持,但原來一切都有晒計劃?

參加港台選秀節目行實力派路線?

現年28歲的莊易羚早前參加了港台的選秀節目《新時代奮鬥者》,似乎為進入娛樂圈並增加曝光率,都落咗唔少功夫!

莊易羚
硬照看來都氣勢凌人(圖片來源:香港電台)
莊易羚
在節目中排戲做演員(圖片來源:《新時代奮鬥者》影片截圖)
莊易羚
工作不忘展示優勢(圖片來源:IG@axitycyl)

選國際小姐獲亞軍

現年28歲的莊易羚曾在去年參選國際小姐,並獲得香港區亞軍;她身高173cm,是一位聲樂教練兼模特兒,畢業於香港理工大學(會計學工商管理學士)。身形高䠷的莊易羚,長腿似乎是最大優勢。

莊易羚
左一就是莊易羚(圖片來源:IG@axitycyl)
莊易羚
好有貴氣(圖片來源:IG@axitycyl)
莊易羚
影唔少硬照(圖片來源:IG@axitycyl)

與周秀娜氣質相近?

有網友表示其實莊易羚氣質上有一陣娜姐的味道,似唔似永遠都係見仁見智。

莊易羚
大家可以比較下個氣質同眼神(圖片來源:IG@chrissienana)

低調現身做主播

日前在TVB娛樂新聞台的報道中,胡定欣旁邊就出現了莊易羚的身影,她以主持及主播新聞訪問胡定欣,似乎打算乜方向都試下。

莊易羚
現身做主持(圖片來源:TVB娛樂新聞台)

莊易羚有個人Youtube Channel

莊易羚似乎都打算向過youtuber方向發展,不過就得4條片,而且最近一條片都係半年前。

莊易羚
似乎唔係主力經營網上媒體咁(圖片來源:youtube截圖)

最高點擊的片段(約1,700Views)

親身應援妹妹

雖然莊易羚甚少和莊錠欣同場合照,但她與妹妹感情很好,當Elkie仲係韓團成員時,Axity就曾飛去韓國應援,為細妹成就感到驕傲,並寫:「7.20迷妹紀錄」可見兩姐妹感情很好。

莊易羚
親身祝賀阿妹(圖片來源:IG@axitycyl)

撰文:東方新地圖片來源:TVB娛樂新聞台、香港電台、IG@axitycyl、IG@chrissienana