炎明熹

萬千星輝賀台慶 | 炎明熹現身晚宴時裝車禍 曾志偉口多多講笑惹熱議

最新娛聞

廣告

再過兩日又到一年一度的TVB台慶夜,台前幕後都馬不停蹄地為台慶作準備。早前TVB便舉辦咗55周年晚宴,全台約50位藝人盛裝出席,一班《聲夢》歌手都有出席為節目獻唱,其中炎明熹(Gigi)更成為焦點之一,曾志偉衰多口叫炎明熹跳脫衣舞之餘,炎明熹在晚宴上又以一身不合身的旗袍打扮現身,惹來一班粉絲留言鬧爆!

曾志偉被問炎明熹現身係咪唱歌 口花花回應講呢啲

日前TVB舉辦了第55周年晚宴,身為無綫總經理的曾志偉在接受訪問時,大膽攞炎明熹開玩笑。記者問到炎明熹會否在晚宴上唱歌表演的時候,可能曾志偉認為記者多此一問,竟然搞Gag回應:「Gigi會跳脫衣舞 ⋯⋯啊唔係,會唱歌、會唱歌。」最後更以笑帶過問題。

炎明熹 曾志偉在接受訪問時,大膽攞炎明熹開玩笑,話炎明熹會跳脫衣舞!
曾志偉在接受訪問時,大膽攞炎明熹開玩笑,話炎明熹會跳脫衣舞!(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
炎明熹
(圖片來源:TVB提供)

網民鬧爆:唔應該開呢啲玩笑

曾志偉的言論一出,不少網民都留言鬧曾志偉不應該向未成年的炎明熹開如此低俗的玩笑,認為曾志偉身為公司高層應該慎言,保護旗下藝人:「希望曾生唔好搵小花們開呢啲玩笑。佢地太細了、要好好保護才是。」、「曾生請慎言!以你的地位可能天不怕地不怕,但保護年紀小小的員工是你們高層的責任,而讓不懷好意的人又大造文章就不值,也不當吧!」、「拎女孩子開呢個玩笑都唔係咁好」、「純品細路女,放過人啦!」等。

同時亦有網民認為是記者提出的問題不當,所以曾志偉才會用急才暗寸記者:「記者成日蝦Gigi,又成日問佢啲廢問題,Gigi就話無得還手啫,今次遇着曾生都仲要問廢問題俾位獎門人入,曾生咪寸佢囉!」、「佢問Gigi係咪唱歌?曾生心諗咁你想佢做乜?所以特登寸下佢」等。

炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)
炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)
炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)

炎明熹時裝車禍現身晚宴

在第55週年台慶晚宴如此重要的場合上,全台上下約50位藝人盛裝出席,一班聲夢歌手都有出席為節目獻唱。雖然炎明熹並沒有如曾志偉所講跳脫衣舞,但炎明熹身穿一身粉紅色旗袍現身晚宴,連一班忠實鐵粉都話表示頂唔順!旗袍設計送審,剪裁亦非常奇怪,完全未能展現出炎明熹的美好外形,粉絲們都質問無綫為何會安排如此不合身的造型。

炎明熹
(圖片來源:TVB提供)
炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)
炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)
炎明熹
(圖片來源:網民留言截圖)

朱凱婷DeepV到肚臍 高Ling反而密實

雖然炎明熹打扮出事,但其他女藝人大多以性感晚裝現身。其中張曦雯以半身透視裝現身,晚宴司儀之一的朱凱婷就Deep V到肚臍的晚裝非常搶鏡。朱凱婷在接受傳媒訪問時,表示因為今晚做司儀,所以才會以性感打扮去配合場合,又話自己唔夠在旁接受訪問的高海寧性感。當晚打扮密實的高Ling聽道,馬上尷尬回覆表示:「我唔性感㗎其實,大家誤會咗喇!」

炎明熹 晚宴司儀之一的朱凱婷Deep V到肚臍的晚裝非常搶鏡
晚宴司儀之一的朱凱婷Deep V到肚臍的晚裝非常搶鏡(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)
炎明熹 高Ling當晚難得密實現身!
高Ling當晚難得密實現身!(圖片來源:Youtube@東張+ 截圖)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:TVB提供、Youtube@東張+ 截圖、網民留言截圖