TVB台慶

TVB台慶2023|一文直擊台慶各大花生位!東張女神化身Barbie最吸睛

最新娛聞

廣告

TVB台慶2023|《萬千星輝賀台慶2023》今晚(19日)在電視城舉行,今年台慶表演當然不乏花生位。以下就為大家直擊今年台慶各大花生!劉德華、Rain、尹光等嘉賓輪流出場,當然唔少得「咪神」郭珮文奪得終極大獎42萬港幣獎金,成全晚高潮!

TVB台慶2023|花生1:劉德華、Rain拍片祝賀當嘉賓 網民勁失望

今年TVB在台慶夜前高調宣傳將會有多位重量級嘉賓驚喜亮相台慶舞台。無綫官方頻道更上傳其中一位天王級嘉賓的剪影,指該位嘉賓會驚喜現身Opening,大談在無綫的成長故事!今晚一開場就有第十屆藝員訓練班出身的「天王」劉德華出現在大熒幕,為TVB台慶送上賀詞:

「Hello,大家好,我是第十期TVB藝員訓練班畢業生劉德華,首先恭祝TVB 56周年生日快樂,當年我跟大家一樣,在這個舞台上用心落力地演出,一齊成就台慶這個大日子,今日舞台是屬於你們的,希望大家可以保持初心,為每一個角色、每一句對白全力以赴。」

劉德華再開金口清唱了《影帝無用》幾句歌詞,全段賀詞片段只有30秒,令網民們都表示非常失望。

TVB台慶 萬千星輝賀台慶 李佳芯 周吉佩 TVB事前鋪天蓋地咁宣傳劉德華將會擔任特別嘉賓。結果劉德華段片只出咗三十秒!
TVB事前鋪天蓋地咁宣傳劉德華將會擔任特別嘉賓。結果劉德華段片只出咗三十秒!(圖片來源:TVB截圖)

而另一「天王」嘉賓Rain鄭智薰同樣以影片形式登場,不過仲嚴重過劉德華,只出場10秒!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 Rain就只「出場」10秒。
Rain就只「出場」10秒。(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|花生2:光B唱三首歌 網民大呼「唔夠喉」

近日紅到上紅館的尹光「光B」擔任今晚台慶重點嘉賓,一班網民都非常期待其演出。光B今晚伙拍《中年好聲音》一班唱將演穿越舞台劇,光B就唱出3首歌《Dear myself》、《大笪地》、《火熱動感lalala》。不過就有網民投訴指「唔夠喉」,又話要光B同《中年好聲音》參賽者合唱,實在係嘥咗光B咁好嘅嘉賓,更笑指「尹光今日應該係呢兩個月以嚟,平均年齡最高嘅演出。」

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 光B擔任台慶嘉賓,唱出3首歌《Dear myself》、《大笪地》、《火熱動感lalala》。
光B擔任台慶嘉賓,唱出3首歌《Dear myself》、《大笪地》、《火熱動感lalala》。(圖片來源:東方新地 / TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 尹光今晚同《中年好聲音》參賽者同台演出,網民笑指「尹光今日應該係呢兩個月以嚟,平均年齡最高嘅演出。」
尹光今晚同《中年好聲音》參賽者同台演出,網民笑指「尹光今日應該係呢兩個月以嚟,平均年齡最高嘅演出。」(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|花生3:《東張西望》女神化身Barbie最吸睛

一開場除了有多位上位小花小生、港姐們又跳舞又玩武術,但都唔夠一班《東張西望》女神化身Barbie咁吸睛。成班《東張西望》女神每位都穿上粉色性感晚裝,大跳名曲《Barbie Girl》。雖然女神們跳舞就唔太叻,但勝在服裝夠性感又吸睛,獲網民一致好評。

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 一班《東張女神》化身Barbie大唱《Barbie Girl》
一班《東張女神》化身Barbie大唱《Barbie Girl》(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 大家都好靚啊!
大家都好靚啊!(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|花生4:李佳芯靠邊站 吳若希升呢做一姐企中間

外界曾經多次傳出李佳芯近年被TVB雪藏,就連今晚台慶都無份出席。不過Ali今晚就一一身全白碎花長裙驚喜現身,粉碎無份出席台慶的傳聞。雖然係有份現身台慶,但有眼尖的網民發現貴為視后的Ali竟然在開場時要靠邊企,相反近日在《香港人在北京》首次擔正的吳若希仲企得簽過Ali。網民都紛紛留言戥Ali感到不值:「Ali真係冇曬地位」、「連吳若希都企得中間過佢」、「有得出席當贏」等。

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 Ali紅圈)靠邊企。
Ali(紅圈)靠邊企。(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 吳若希仲企得更加近C位。
吳若希仲企得更加近C位。(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|花生5:郭柏妍緊身瑜伽服上陣險走光

今年台慶另一焦點,一定就係郭柏妍以一身緊身瑜伽服上陣表演空中瑜伽。只練習了幾日嘅郭柏妍非常有料到,喺空中自轉多圈,做出多個高難度動作,不過就Close Up唔多仲要畀現場噴煙遮住,非常可惜。此外郭柏妍在空中倒吊期間差點走光,要佢伸手扯衫遮擋,場面非常牙煙!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 郭栢妍緊身瑜伽服上陣,倒轉做高難度動作時險走光!
郭柏妍緊身瑜伽服上陣,倒吊做高難度動作時險走光!(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|花生6:曾志偉為吳業坤流下男兒淚

每年台慶都一定有催淚環節,今年就有一班藝人上台訴說自己入行以來的辛酸史。吳業坤(坤哥)上台就講返當年扮「棋子」一事,指身邊有好多人都好擔心自己。坤哥指當時只覺得好好玩,又可以同獎門人曾志偉合作感到好開心。講到呢到,鏡頭突然影到曾志偉,曾志偉竟然為坤哥留下眼淚,最後坤哥更請曾志偉為自己「擲骰」決定前途,結果曾志偉望住鏡頭留下當年《無間道》名對白:「人生條路要點樣行,係你自己揀嘅,你自己擲啦!」

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 坤哥感性訴說入行以來辛酸,曾志偉眼濕濕為其留下男兒淚。
坤哥感性訴說入行以來辛酸,曾志偉眼濕濕為其留下男兒淚。(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 曾志偉同吳業坤講嘅就係《無間道》經典對白!
曾志偉同吳業坤講嘅就係《無間道》經典對白!(圖片來源:《無間道》截圖)

TVB台慶2023|花生7:薛家燕造型超勁爆 又唱又跳《Sexy Music》

TVB全台上下50位型男一起大跳近期抖音洗腦神曲,到最後就到薛家燕家燕姐登場。家燕姐身穿一身黑色搭配粉色短裙,打開心口搏到盡,同一班仔仔又唱又跳《Sexy Music》,睇到一半觀眾熱血沸騰啊!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 家燕姐造型超震撼!
家燕姐造型超震撼!(圖片來源:TVB
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 又唱又跳《Sexy Music》
又唱又跳《Sexy Music》(圖片來源:TVB

TVB台慶2023|壓軸大花生:15歲Sabrina抽中電動車、「咪神」郭珮文捧走42萬獎金!

每年台慶最大的發生就一定是抽大獎環節,今年大獎為價值25萬港幣的英國品牌電動車和42萬港幣獎金。

獎金爭奪環節玩法複雜,過程甚為混亂,一開始先抽出5位幸運兒,包括「咪神」郭珮文、陳豪、馬國明、黎寬怡和朱凱婷等人抽中作「最後五位幸運兒」。一開始觀眾以為透過「抽啤牌」決勝,不過原來只係為了「A」和「K 」兩組,最後由總經理現身主導,決定由馬國明跟郭珮文「包剪揼」對決,最終由郭珮文捧走42萬獎金!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 「翻版蔡思貝」郭珮文捧走42萬獎金
「翻版蔡思貝」郭珮文捧走42萬獎金(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 麥美恩仲開心過佢!
麥美恩仲開心過佢!(圖片來源:TVB截圖)

英國品牌電動車由今年只得15歲的《聲夢傳奇2》季軍Sabrina趙紫諾抽中,Sabrina一得知自己抽中後面都紅埋,認真夠曬幸運!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 今年送價值25萬港幣的英國品牌MG電動車。
今年送價值25萬港幣的英國品牌MG電動車。(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 Sabrina一出到嚟都呆咗!
Sabrina一出到嚟都呆咗!(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 Sabrina講完自己只得15歲都忍唔住笑。
Sabrina講完自己只得15歲都忍唔住笑。(圖片來源:TVB截圖)

TVB台慶2023|同場加映:司儀質素參差潘靜文表現最淡定

今晚台慶司儀陣容強大,由汪明荃(阿姐)領軍的18位大會司儀,亦以「跨越三代」形式合作,陣容包括殿堂級代表汪明荃、鄧梓峰、陳百祥、等人,而新生代代表則有是屆港姐冠軍莊子璇、J2er上位主持吳兆麟、《聲夢》第一屆畢業生潘靜文及第二屆畢業生彭家賢等人。殿堂級司儀們功力當然夠曬厲害,不過一般新生代代表司儀就實力麻麻,網民怒指每位都似發緊夢,唯獨潘靜文表現淡定,實力唔似一般新人!

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 今年多位殿堂級司儀都有登場。
今年多位殿堂級司儀都有登場。(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 新生代就潘靜文最淡定。
新生代就潘靜文最淡定。(圖片來源:TVB截圖)
TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 應屆港姐冠軍莊子璇就講到口窒窒。
應屆港姐冠軍莊子璇就講到口窒窒。(圖片來源:TVB

TVB台慶2023|同場加映2:螢光手帶似電子手銬

此外,一班元老級藝員們都有坐在台下觀看一班後輩表演,不過各位大前輩就螢光手帶,網民都留言指:「科幻版《白日之下》,個戴住科幻手鐐」。

TVB台慶 李佳芯 周吉佩 萬千星輝賀台慶 一班元老級藝員都手戴熒光手帶。仲有網民見到鼎爺睇到黑曬面!
一班元老級藝員都手戴熒光手帶。仲有網民見到鼎爺睇到黑曬面!(圖片來源:TVB截圖)

圖片來源:IG@tvbcomhk、TVB截圖