萬千星輝頒獎典禮2022

萬千星輝頒獎典禮2022 | TVB宣傳照P圖出事!網民:個設計批咗俾淘寶做?

最新娛聞

廣告

TVB每年一年一度的盛事《萬千星輝頒獎典禮2022》將於周日(8日)隆重舉行,TVB早前亦發放了有份角逐主要獎項的藝人宣傳照。不過今次TVB宣傳照懷疑太過慳水慳力,光用P圖了事,搞到全部藝人都同背景顯得格格不入!

TVB宣傳照慳水慳力 P圖P出事

早前TVB發佈了有份角逐《萬千星輝頒獎典禮2022》主要獎項的藝人宣傳照,位位女藝人都為宣傳照做悉心打扮,可是宣傳照出來的效果就強差人意,多張宣傳照都被P到與背景格格不入,非常奇怪!

萬千星輝頒獎典禮2022 未知是否因為各藝人都太繁忙,所以大合照就好似積木咁逐個對上去,非常奇怪
未知是否因為各藝人都太繁忙,所以大合照就好似積木咁逐個對上去,非常奇怪(圖片來源:官方提供)
萬千星輝頒獎典禮2022 女配角大合照都一樣,非常突兀!
女配角大合照都一樣,非常突兀!(圖片來源:官方提供)

汪明荃P到好似飲醉酒 江美儀變大叔姿勢?

除此之外,大部分照片都出現偏紅的情況,特別以汪明荃的宣傳照為例,身穿一身高貴晚裝裙的汪阿姐,塊面卻被P到好似飲醉酒一樣。部分女藝人更因為姿勢問題,搞到出來的效果變得非常滑稽,例如羅毓儀就成個人「凌空」咗;江美儀就突然變成抬高腳嘅大叔姿勢。

萬千星輝頒獎典禮2022 阿姐塊面被P到仲紅過條晚裝。
阿姐塊面被P到仲紅過條晚裝。(圖片來源:微博@TVB官方微博)
萬千星輝頒獎典禮2022 羅毓儀就變凌空
羅毓儀就變凌空!(圖片來源:官方提供)
萬千星輝頒獎典禮2022 江美儀就抬高腿變大叔姿勢!
江美儀就抬高腿變大叔姿勢!(圖片來源:官方提供)
萬千星輝頒獎典禮2022 有網民話高ling被P到好似坳柴,隻腳腫到似豬頭
有網民話高ling被P到好似坳柴,隻腳腫到似豬頭(圖片來源:官方提供)
萬千星輝頒獎典禮2022 黃翠如都被P到紅噹噹。
黃翠如都被P到紅噹噹。(圖片來源:微博@TVB官方微博)
萬千星輝頒獎典禮2022 賴慰玲都被P到唔貼地之餘,塊面都好紅!
賴慰玲都被P到唔貼地之餘,塊面都好紅!(圖片來源:微博@TVB官方微博)
萬千星輝頒獎典禮2022 其他女藝人都準備了兩套晚裝,鮑起靜就一個造型走天下
其他女藝人都準備了兩套晚裝,鮑起靜就一個造型走天下(圖片來源:官方提供)

網民:個設計批咗俾淘寶做?

不少網民喺宣傳照出街之後,都紛紛留言批評今次宣傳照處理得太「hea」太兒戲:「咩事,iPhone 都執得好過佢」、「高海寧係咪拗柴?隻腳腫到豬蹄咁嘅?」、「個設計唔通批左比淘寶做?」等。

萬千星輝頒獎典禮2022
(圖片來源:網民留言截圖)
萬千星輝頒獎典禮2022
(圖片來源:網民留言截圖)
萬千星輝頒獎典禮2022
(圖片來源:網民留言截圖)
萬千星輝頒獎典禮2022
(圖片來源:網民留言截圖)

經典重溫!2009藝人月曆最高質!

其實無綫在十多年前曾有拍攝藝人月曆的傳統,最高質素的是2009年的月曆圖集,不但眾星雲集,拍攝意念也充滿驚喜,其中一班港姐騷長腿的合照最為令人津津樂道!

萬千星輝頒獎典禮2022 宣傳照 阿姐畀仔圍!
阿姐畀仔圍!(圖片來源:資料圖片)
萬千星輝頒獎典禮2022 宣傳照 胡定欣、呂慧儀、李亞男、陳法拉、葉翠翠、楊秀惠、陳自瑤、徐淑敏!
胡定欣、呂慧儀、李亞男、陳法拉、葉翠翠、楊秀惠、陳自瑤、徐淑敏!(圖片來源:資料圖片)
萬千星輝頒獎典禮2022 宣傳照 《珠光寶氣》的組合!
《珠光寶氣》的組合!(圖片來源:資料圖片)

男藝人拍宣傳照 黃翠如想搵方東昇集郵

說回今年!2022男主持方面,首度提名主持組別的林盛斌,拍攝宣傳照期間全程笑到見牙唔見眼;對於以個人名義分別提名「最佳男主持」、「最佳男配角」及「最受歡迎電視拍檔」,Bob坦言是大豐收,不過他竟謙稱自己資歷未夠,並謂更希望今年有份參與的《360秒人生課堂》及《美麗戰場》能奪得團體殊榮。

另一方面黃翠如今年再憑《遊走世界天與地》提名女主持,她表示會帶著參加派對的心情出席盛會:「我最開心係個名單入面有方東昇,我未見過佢真人。」當娛樂新聞台主持追問她屆時會否集郵時,她更開心大笑:「我都想搵佢影相。」

除了Bob,娛樂新聞台主持還訪問了森美、黎諾懿、梁思浩及阮兆祥,四人均對獲獎與否抱平常心,而搞慣爛Gag的森美,則在受訪期間不斷向黎諾懿派高帽,場面搞笑,森美謂:「可以同你(指諾懿)同一個組別,我覺得好光榮,因為主持好少咁靚仔!」

萬千星輝頒獎典禮2022 宣傳照 方東昇好似提供舊相畀節目組咁。
方東昇好似提供舊相畀節目組咁。(圖片來源:TVB
萬千星輝頒獎典禮2022 宣傳照
(圖片來源:TVB

圖片來源:微博@TVB官方微博、官方提供、網民留言截圖