萬千星輝頒獎典禮2023 性感

萬千星輝頒獎典禮2023|盤點10大性感造型 呢位視后下半身大解放!

最新娛聞

廣告

《萬千星輝頒獎典禮2023》完滿結束,每年行紅地毯部份都艷光四射,各女星都以靚爆造型登場,唔少觀眾都表示未睇夠喉,以下將會為各位整理10大女星幕後福利!

1.戴祖儀對鏡影相騷事業線

戴祖儀以一身黑色低胸裙出席頒獎禮,活動後亦在社交平台大派福利!雖然戴祖儀以美背示人,但係身前嘅全身鏡就將她的事業線展露無遺,十分吸睛!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 戴祖儀的照片雖然以騷美背為主,不過身前的鏡就將她的事業線展露無遺!
戴祖儀的照片雖然以騷美背為主,不過身前的鏡就將她的事業線展露無遺!(圖片來源:IG@joeythyee)

2.陳楨怡前後都有睇頭

陳楨怡的服裝可謂十分進取,吊帶的高衩禮服以鑽石設計包住上圍。不過除咗身前嘅低胸部分超惹火外,後面的大露背同樣有睇頭!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 陳楨怡的禮服前後一樣有睇頭!
陳楨怡的禮服前後一樣有睇頭!(圖片來源:IG@celina_harto)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 陳楨怡的禮服仲有大露背設計,大騷白滑美背。
陳楨怡的禮服仲有大露背設計,大騷白滑美背。(圖片來源:IG@celina_harto)

3.蔡思貝極高衩騷長腿

蔡思貝以全黑禮服參加頒獎禮,雖然純色比較單調,但係當中的設計真係超級搶鏡!除咗大騷極長事業線外,裙擺的開衩位仲開到大髀對上,騷埋蔡思貝的一對逆天長腿!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 蔡思貝的禮服極高衩,開到去大髀對上的位置!
蔡思貝的禮服極高衩,開到去大髀對上的位置!(圖片來源:IG@sisleychoi)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 蔡思貝仲派埋福利,騷出超長事業線!
蔡思貝仲派埋福利,騷出超長事業線!(圖片來源:IG@sisleychoi)

4.梁敏巧大deep V超搶fo

「東張女神」梁敏巧的禮服都十分認真有睇頭,大deep V低胸造型再加big爆上圍超級搶fo!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 梁敏巧的服裝都唔輸蝕,心口的deep V設計認真搶鏡!
梁敏巧的服裝都唔輸蝕,心口的deep V設計認真搶鏡!(圖片來源:IG@maggiemanhau)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 梁敏巧超澎湃的上圍非常震撼!
梁敏巧超澎湃的上圍非常震撼!(圖片來源:IG@maggiemanhau)

5.游嘉欣獎座不及上圍吸睛

游嘉欣當晚獲得「最具潛質新人」,游游事後亦開心分享同獎座的合照,不過都依然不及佢超立體的上圍搶fo!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 游嘉欣同獎座的合照都不及超立體上圍搶鏡!
游嘉欣同獎座的合照都不及超立體上圍搶鏡!(圖片來源:IG@kayan_yau)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 游嘉欣的禮服都有小露背的設計。
游嘉欣的禮服都有小露背的設計。(圖片來源:IG@kayan_yau)

6.單文柔孖老公大方騷美腿

單文柔的打扮亦十分吸睛,除了大方騷事業線外,孖住老公陳展鵬的合照仲大騷長腿,簡直係索爆人妻!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 單文柔都有小露事業線,十分大方!
單文柔都有小露事業線,十分大方!(圖片來源:IG@smyphoebe)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 單文柔孖老公陳展鵬的合照仲騷埋超吸睛的一對長腿!
單文柔孖老公陳展鵬的合照仲騷埋超吸睛的一對長腿!(圖片來源:IG@smyphoebe)

7.何沛珈中門大開挑戰性感極限

何沛珈的服裝可謂是一眾女星中最大膽的,中門大開的設計超級進取,除了大騷心口外,仲騷埋肚,真係唔fit都著唔到!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 何沛珈的服裝真係要超級小心!
何沛珈的服裝真係要超級小心!(圖片來源:IG@hpgroxanne)

8.劉穎鏇逆天長腿極吸睛

劉穎鏇向來係TVB的「高妹」之一,今年出席頒獎禮的她依舊大方,以藍色高衩禮服示人。劉穎鏇事後仲喺社交平台派福利,大騷逆天長腿,超吸引!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 劉穎鏇大騷長腿派福利!
劉穎鏇大騷長腿派福利!(圖片來源:IG@itstiffanylau)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 劉穎鏇以極高衩禮服出場。
劉穎鏇以極高衩禮服出場。(圖片來源:IG@itstiffanylau)

9.黃翠如側身視覺效果十足

黃翠如的服裝雖然相對保守,不過心口的方領設計就小露性感!特別係側身影相時的視覺效果,十分立體!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 黃翠如的服裝相對保守。
黃翠如的服裝相對保守。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 黃翠如側身影相時的視覺效果十足!
黃翠如側身影相時的視覺效果十足!(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

10.王敏奕

王敏奕的禮服亦十分有睇頭,除了心口的低胸設計大騷澎湃上圍外,其實身側的V型薄紗位都超級有心思,靚得嚟又夠晒高貴!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 王敏奕禮服的側邊是V型的薄紗設計,十分有心思!
王敏奕禮服的側邊是V型的薄紗設計,十分有心思!(圖片來源:IG@wongmanyik)

11.陳星妤「蠱惑的窿」好誘惑

陳星妤的服裝認真性感,除咗心口「蠱惑的窿」十分吸睛外,材質較透的禮服仲若隱若現見到陳星妤的打底褲,引起無限遐想!

萬千星輝頒獎典禮2023 性感 陳星妤當日孖住陳法蓉行紅地毯,齊齊大騷身材。
陳星妤當日孖住陳法蓉行紅地毯,齊齊大騷身材。(圖片來源:[email protected]
萬千星輝頒獎典禮2023 性感 陳星妤的服裝除了露腰和露場腿外,心口「蠱惑的窿」亦超級吸睛!
陳星妤的服裝除了露腰和露場腿外,心口「蠱惑的窿」亦超級吸睛!(圖片來源:[email protected]

撰文:東方新地圖片來源:IG@joeythyee、IG@celina_harto、IG@maggiemanhau、IG@kayan_yau、IG@hpgroxanne、IG@itstiffanylau、IG@wongtsuiyu、IG@wongmanyik、[email protected]