萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪

萬千星輝頒獎典禮2023|陳豪奪視帝甜爆講感言 老婆陳茵媺淚崩好感動

最新娛聞

廣告

無綫《萬千星輝頒獎典禮2023》今日(14/1)舉行,陳豪憑《破毒強人》擊敗大熱馬國明,繼2007年後第二次勇奪視帝寶座!
萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪 陳豪憑《破毒強人》擊敗大熱馬國明,繼2007年後第二次勇奪視帝寶座!完騷後二人深深一吻,甜到爆炸!
陳豪憑《破毒強人》擊敗大熱馬國明,繼2007年後第二次勇奪視帝寶座!完騷後二人深深一吻,甜到爆炸!(圖片來源:TVB

陳豪奪視帝發表甜爆感言 老婆陳茵媺哭成淚人

陳豪由老婆陳茵媺(Aimee)手中接過獎項,即攬住哭成淚人的Aimee,陳豪發表甜爆感言:「因為如果唔係佢將屋企打理得妥妥當當,我係唔能夠全心全意去演戲。」陳豪再講《破毒破人》是充滿意外的劇集,多謝幕後人士外,亦公開感謝太太、家人及粉絲,希望大家繼續支持無綫

萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪 陳豪由老婆陳茵媺Aimee)手中接過獎項,Aimee激動得哭成淚人,兩人相擁曬恩愛,陳豪亦多謝太太打理得屋企頭頭是道,他才可放心拍劇。
陳豪由老婆陳茵媺(Aimee)手中接過獎項,Aimee激動得哭成淚人,兩人相擁曬恩愛,陳豪亦多謝太太打理得屋企頭頭是道,他才可放心拍劇。(圖片來源:TVB
萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪
(圖片來源:TVB)

陳茵媺落力讚老公:佢用沙聲拍咗30集

有份角逐「最佳男主角」獎項的太太,除了陳山聰的妻子Apple外,陳展鵬、陳豪、馬國明和蕭正楠的愛妻,包括單文柔、陳茵媺、湯洛雯和黃翠如也上台宣布視帝得主。她們為各自丈夫拉票,陳茵媺讚老公陳豪最專業:「佢用沙聲拍咗30集,我聽落都好辛苦同埋有喉嚨痛呀。」

新婚的靚湯指馬國明:「我老公雖然平日天然呆咁,但佢做奸角時,我都打爆個電視。」單文柔就讚陳展鵬:「我老公型到去北京。」最後,黃翠如就自認老公蕭正楠得獎機會低,所以:「你哋好心,送(個獎)畀我啦,你哋唔志在。」之後又提議由其他人妻頒獎畀自己老公,不過陳茵媺就講錯:「咁冇老公嗰個呢?」湯洛雯更正:「咩冇老公,冇老婆呀?」場面搞笑!

萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪 陳茵媺讚老公陳豪最專業:「佢用沙聲拍咗30集,我聽落都好辛苦同埋有喉嚨痛呀。」
陳茵媺讚老公陳豪最專業:「佢用沙聲拍咗30集,我聽落都好辛苦同埋有喉嚨痛呀。」(圖片來源:TVB)

陳豪07年擊敗強勁對手夏雨

陳豪2002年首次憑《洛神》獲提名視帝 2007年憑《溏心風暴》「得得地」獲最佳男主角,同屆視后係李司棋,擊敗強勁對手夏雨;當時陳豪的得獎感言「我運氣比較好啦,角色變化比較大,但獲獎其實是一種長時間的等待,我等了13年,終於等到了。」(當時陳豪女朋友仍是廖碧兒,不過無提多謝女方。)

萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪 當時陳豪的得獎感言「我運氣比較好啦,角色變化比較大,但獲獎其實是一種長時間的等待,我等了13年,終於等到了。」
當時陳豪的得獎感言「我運氣比較好啦,角色變化比較大,但獲獎其實是一種長時間的等待,我等了13年,終於等到了。」(圖片來源:TVB)

陳豪「沙聲腔」演毒王

陳豪幾乎年年都入圍視帝,在疫情期間努力為無綫拍劇,今年推出的三部作品《羅密歐與祝英台》、《新四十二章》及《破毒強人》,三齣劇之中有兩套都係監製陳維冠的作品,最高呼聲應該係《破毒強人》飾演的毒販文華,由開場患肺癌到結局雨中陣亡,全劇用氣虛聲線演繹極花心思!

萬千星輝頒獎典禮2023 陳豪 萬千星輝頒獎典禮 最佳男主角 破毒強人 大結局 陳豪的陳豪變聲演技亦不幸中槍!
陳豪變聲演技極花心思!(圖片來源:TVB)

圖片來源:TVB