蔚雨芯

蔚雨芯首創二人拉筋方式 網友驚叫齋睇都覺痛

最新娛聞

廣告

近日,藝人蔚雨芯同陳嘉茵就孖住一齊飛去台灣學跳舞,二人難得有伴一齊去學跳舞,一齊做埋拉筋就走唔甩,點知蔚雨芯竟然研究出一個「She She」拉筋法,睇到網友都忍唔住講句呢個拉筋方法真係前所未見!

撰文:東方新地|圖片:蔚雨芯instagram陳嘉茵instagram

蔚雨芯換搶眼新髮色

最近,向來有「魔鬼胸」之稱嘅蔚雨芯,趁住臨近夏日同頭髮換上新顏色。見佢染上一頭紅紅橙橙嘅漸變髮色,再著上純白小背心配白色外套及白色高跟鞋,成個造型十分搶眼!

蔚雨芯另類拉筋法

近日,蔚雨芯同藝人陳嘉茵一齊飛去台灣學跳舞。而蔚雨芯就喺個人社交網上載咗幾張相,見佢同陳嘉茵兩個人一齊拍住檔做拉筋熱身,點知佢就研究出一個「She She」拉筋法,就係大家腿貼腿咁拉行對方條筋,並留言提醒大家切勿模仿。

蔚雨芯就嫌佢哋兩個咁樣腿貼腿嘅拉筋都仲未夠,結果佢就用雙手攪實陳嘉茵,誓要將大家個距離再拉得近啲!搞到陳嘉茵終於忍唔住係咁大叫,睇到都覺得佢堅係好痛!

蔚雨芯有個魔鬼教練

睇番先知,原來之前陳嘉茵就化身成蔚雨芯嘅魔鬼教練,按住蔚雨芯個身同佢做熱身拉鬆啲筋。咁唔通蔚雨芯係因為不滿之前陳嘉茵呢位魔鬼教練,所以先研發出「She She」拉筋嘅雙人一字馬,要痛一齊痛?

蔚雨芯繼續騷胸

佢哋兩個人難得可以飛到台灣學跳舞,就緊係要食飽先有力學跳舞,所以二人到埗後就一於食飽個肚先,而蔚雨芯就緊係繼續邊食邊哂胸啦~

原來係「魔鬼胸」

之前「魔鬼胸」蔚雨芯都喺佢IG上載咗峇里旅行相,點知就同朱晨麗之前上載嘅相一模一樣,同一間酒店,同一個泳池,咁啱都係擺同一個「女神撥頭」嘅姿勢。