蔡楓華

蔡楓華演唱會|61歲自資開騷 門票銷情「絕對空虛」隔日仍能買最貴飛

最新娛聞

廣告

61歲的蔡楓華自資在荃灣大會堂舉辦一連兩場「情深永記演唱會」,不過門票銷情麻麻,開賣兩日仍然座位任揀。

蔡楓華
(圖片來源:蔡楓華演唱會宣傳海報)

蔡楓華開售兩日「握手位」僅剩極少量

今次蔡楓華一連兩場演唱會的門票最貴$780 VIP「握手位」,最平的售$250。由8月17日開賣至翌日下午2時,「握手位」基本上已經售出,僅剩單丁位沒有雙連座位。但另一方面,由D行打後的$680門票仍有大量未賣出。

蔡楓華
(圖片來源:城巿電腦售票網截圖)

重溫蔡楓華攞金唱片同白金唱片片段

大約於5年前蔡楓華曾亮相《流行經典50年》大唱首本名曲〈倩影〉同〈絕對空虛〉,真係聽到舊日回憶番晒嚟!可惜歲月不留人,再鋒利嘅刀都有生鏽嘅一日,全黑打扮都難掩其肥胖身材,而且塊面脹得好交關,演唱時雙下巴盡現,有網民仲搞笑話以為係歐陽震華!而節目中加插昔日佢上台攞金唱片同白金唱片等的片段,那些年英俊瀟灑的「紅唇王子」同如今的脹爆大叔反差極大,實在令觀眾不勝唏噓……

當時蔡楓華發福不少。
當時蔡楓華發福不少。(圖片來源:《流行經典50年》截圖)
蔡楓華曾經拎過金唱片同白金唱片!
蔡楓華曾經拎過金唱片同白金唱片!(圖片來源:《流行經典50年》截圖)
蔡楓華 2_951A_aunt_P14
(圖片來源:新傳媒資料庫)

即重溫蔡楓華嘅歌聲!

大約7年前蔡楓華亦喺同一個場地開過演唱會,當時反應不俗,翌年更加添食在文化中心再開兩埸《情歌蜜語演唱會(Part 2)》!當時佢接受訪問都話演唱會全部自資,合共投資咗過百萬,「出返嚟五年開咗二、三十場騷,唔算得豐衣足食,但起碼經濟上好咗好多,生活都改善咗。」

蔡楓華 1_951A_aunt_P14
(圖片來源:新傳媒資料庫)

蔡楓華演唱會售票詳情?

蔡楓華自資在荃灣大會堂舉辦一連兩場「情深永記演唱會」,不過門票仍然⋯⋯按此看演唱會詳情

蔡楓華曾在同場地開演唱會?

大約7年前蔡楓華亦喺同一個場地開過演唱會,當時反應不俗,佢接受訪問都話演唱會全部自資,合共投資咗⋯⋯按此看演唱會詳情

關鍵詞
蔡楓華
撰文:東方新地圖片來源:《流行經典50年》截圖、新傳媒資料庫、蔡楓華演唱會宣傳海報、城巿電腦售票網截圖