蔡潔

絲打圍爐|蔡潔自認介意同李佳芯撞樣:我唔係好想提到個名

最新娛聞

廣告

最近憑TVB劇集《一舞傾城》成功彈起的蔡潔,早前現身蝦頭和連詩雅所主持的《絲打圍爐》接受訪問。蔡潔在訪問中不但承認介意被稱為「李佳芯2.0」,更表示因曾經全裸肉搏TVB總經理曾志偉而感到非常困擾。

蔡潔 蔡潔早前上蝦頭、連詩雅所主持的《絲打圍爐》接受訪問
蔡潔早前現身蝦頭和連詩雅所主持的《絲打圍爐》接受訪問。(圖片來源:IG@jackykycai)

蔡潔自認介意同李佳芯撞樣:我唔係好想提到李佳芯個名

蔡潔自從一出道以來,就不斷被外界指她與李佳芯撞樣。對於經常被指為「李佳芯2.0」會否感到不悅時,蔡潔坦言:「首先想講唔好意思都要講句,我唔係好想提到李佳芯個名,因為我覺得其實打擾到人,成日都咁講。近呢幾年又多咗個Tag,就係全裸肉搏完總經理之後,又李佳芯2.0,個title越來越長,有時連個題連我個名都冇,你話有冇唔開心,一定會係有。」不過蔡潔指觀眾的眼睛是雪亮的,假如自己越做越好,觀眾都會睇得出。

蔡潔 蔡潔自認介意同李佳芯撞樣。
蔡潔自認介意同李佳芯撞樣。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV )
蔡潔 佢解釋係因為怕打擾到李佳芯。
佢解釋係因為怕打擾到李佳芯。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV )
蔡潔 經常話似李佳芯。
經常話似李佳芯。(圖片來源:IG@ aliaime)

不忿總被提起「肉搏曾志偉」

憑電影《香港仔》出道的蔡潔,第一部電影就同總經理曾志偉全裸肉搏上陣,如此破格的演出當然經常被網民提起,不過蔡潔直言因此事感到非常困擾:「頭先講到《香港仔》,其實從我真係宣傳《香港仔》開始,直到過咗嗰一年之後到7、8年之後,我做所有嘅宣傳訪問都會同《香港仔》有關,都係『全裸肉搏』、『總經理』咁樣嘅一啲字眼,咁其實人哋都係一個女仔嚟㗎嘛,一定會係介意同唔開心。」

蔡潔 蔡潔表示因為《香港仔》的破格演出,而經常被標籤為「全裸肉搏總經理」的演員。
蔡潔表示因為《香港仔》的破格演出,而經常被標籤為「全裸肉搏總經理」的演員。(圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV )

接受唔到《香港仔》尺度 笑指當年太無知

蔡潔亦談及到做咗多年演員之後,認為演員身處一個完成任務的位置,她說無論導演幾變態,劇本幾難,都要演好該角色。當被連詩雅問到暫時有什麼類型的角色難以接受時,蔡潔笑指:「《香港仔》我接受唔到㗎!嗰時可能因為我唔識嘢,就覺得好正,有得做呢一行,有得同影帝一齊工作,係大導演啊。宜家見識多咗,就心諗『洗唔洗啊?』」

蔡潔 影《 香港仔 》,成為她的入行處女作,她更憑這部電影獲得第34屆香港電影金像獎最佳新演員提名。
蔡潔一出道就與曾志偉合作。(圖片來源:新傳媒照片庫)

一齊睇蔡潔足本訪問:

蔡潔李佳芯三七面最似

蔡潔多年來都被指同李佳芯撞樣,其實二人的身型的確差不多,蔡潔身高170cm,而李佳芯則169cm,而由於二人的IG風格都有相似之處,尤其是個三七面,「快碌」之下真係唔係咁認分得清!不過都有辦法嘅!最明顯就係蔡潔面上有酒窩,而李佳芯的卧蠶則會比較明顯。

呢位係蔡潔。
呢位係蔡潔。(圖片來源:IG@jackykycai_)
蔡潔 呢位係李佳芯。
呢位係李佳芯。(圖片來源:IG@aliaime)
蔡潔 呢位...都係李佳芯!
呢位…都係李佳芯!(圖片來源:IG@aliaime)

拒認似Ali

其實蔡潔早已有「翻版Ali」之稱,前年她拍邵氏劇《飛虎之雷霆極戰》初登無綫熒幕後,被傳媒問到會唔會想有好似Ali咁好的成績?她回答Ali係一位好斯文和超級優秀、努力的演員,是她其中一個模範,會學習Ali的努力,但自己的演藝事業始終係剛剛開始,對於成績如何不敢想太多。至於講到外貌被指激似Ali,她就否認指已睇慣了自己,所以不覺得似自己似Ali,並認為每個人都係好唔一樣。

拳王|蔡潔首擔正TVB劇 孖辮Look被指激似Ali李佳芯
32歲的蔡潔紮起孖辮有減齡作用。(圖片來源:IG@jackykycai)
拳王|蔡潔首擔正TVB劇 孖辮Look被指激似Ali李佳芯
一啲都睇唔出已經39歲!(圖片來源:IG@aliaime)

TVB《一舞傾城》陳法蓉將率領幾多位索女在舞廳工作?

《一舞傾城》以八十年代尖東舞廳做背景,預告片中陳法蓉將率領一班無綫女藝人集體下海⋯⋯按此看角色介紹

TVB《一舞傾城》劇情背景與那一套劇相似?

有觀眾表示,劇集出發點如果係仿效《華燈初上》,難免貨比貨,而新劇《一舞傾城》的風格與無綫1990年代的一部經典劇集極為相似,有觀眾提出不如改劇名⋯⋯按此看劇情介紹

撰文:東方新地圖片來源:Youtube@ChillGOOD TV 、新傳媒資料庫、IG@jackykycai資料或影片來源:Youtube@ChillGOOD TV