蕭正楠

【深宮計】晒激罕童年照!蕭正楠 目擊囚犯逃獄

最新娛聞

廣告

蕭正楠(Edwin)近日在無綫重頭劇《宮心計2深宮計》飾演「何離」,原本隸屬龍武軍,同將軍馬國明、太子馬浚偉都係兄弟,後來得知自己的王子身份,被捲入皇位之爭!劇中蕭正楠經歷跌蕩起伏,現實中原來佢細細個已經識三七面兼雙手插袋咁chok爆影相,佢仲自爆細個曾親眼見到大欖懲教所走犯!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、蕭正楠IG

《深宮計》蕭正楠 升呢做王子

謝雪心飾演的尚宮「瓊香」因發現蕭正楠胎記,懷疑其身份,四出調查後,終證實他是李旦(李龍基飾)與肅明皇后之嫡幼子,即李隆基(馬浚偉飾)同父異母的弟弟。

Holy 好 happy !! 謝謝你支持 !! 讀一次..這是押韻的 !! #宮心計2深宮計 #河狸 #何離
Edwin Siu(@edwinsiu)分享的貼文 於 張貼

從小自律

蕭正楠(Edwin)自小在大欖涌水塘附近的懲教署宿舍長大,佢話最愛同細五年的妹妹好似《龍貓》內的小姊妹每日去附近草地踩單車、放狗、捉草蜢,夠鐘就自動自覺返屋企食飯,自小就好自律。

目擊走犯暗地裏喊驚

兒時Edwin屋企窗口可以望到大欖懲教所囚犯,佢話最難忘有次望落去,竟然見到有個囚犯鬼祟四圍望,未幾爬鐵絲網逃獄,當時Edwin只是小學雞,天真以為囚犯走失是小事,至翌日聽佢爸爸講走犯先知事態嚴重,自己暗地裏喊驚。

15歲初戀失敗

當年與一長髮眼大女同學戀上,不到半年分手,蕭正楠稱大家當時都細路仔脾氣,性格不合,且撞破女友同暗戀她的男同學食飯,分手收場。

13歲陽光少年

呢張相由蕭正楠表弟操刀,兩老表感情極好,有朝起身無事做就做model畀表弟影沙龍。

8歲娘爆登場

以藍色運動服、雙手插袋參加同學仔生日party,神情、衣著似足蕭正楠《巨輪》復古造型。

4歲官仔骨骨

去石澳閒遊海景留影,蕭公子文質彬彬,搭埋對露趾涼鞋夠晒老積。

3歲三七模格

幾歲人仔已經識擺甫士,嚟個三七面兼gel晒頭,chok!

10個月赤腳亂衝

幼時門外有大走廊,蕭正楠坐住學行車周圍衝學行,當時的他冇乜頭髮肥嘟嘟,是個米芝蓮BB。

同場加映陳煒激罕童年照曝光

陳煒在熱播劇《宮心計2深宮計》中飾演太平公主,雖然已經44歲,但仍然keep得勁好,無論皮膚定係身材都依然fit爆,在劇中更將太平公主嘅霸氣演繹得淋漓盡致,獲網民封為「民間視后」,究竟女神童年的樣子是如何呢?

煒哥入得廚房出得廳堂,44歲仲keep得咁fit,究竟女神的童年的樣子係點嘅呢?

係咪好kawaii呢?

女神當年真係又pure又true!

《美女廚房》蕭正楠替馬國明擔心

除咗《深宮計》外,蕭正楠近日仲擔任無綫節目《美女廚房》嘅主持,對於劇集拍檔黃心穎被網民封做「地獄廚神」,蕭正楠笑指替馬國明擔心:「建議心穎唔好煮嘢畀馬國明吃!」

要為翠如平反

而早前出席活動,蕭正楠仲話想請女友黃翠如上節目晒廚藝:「希望佢會嚟,雖然我成日踩佢,其實佢真係唔係咁差嘅,我要幫佢平反!」

黯然煎蛋飯

事實上,翠如曾經喺活動上表演過佢嘅「拿手菜」煎蛋!

Back to Work😎✌🏻 With @bigbigchannel_official in Malaysia🐒 #BigBigChannel #表演煎蛋 #誰害的
Wongtsuiyu(@wongtsuiyu)分享的貼文 於 張貼

但最愛食太陽蛋嘅蕭正楠,早前po咗張爆咗黃嘅煎蛋飯相,仲話:「革命尚未成功同志仍需努力!」唔通呢個係翠如BB嘅傑作?

日頭猛做,到而家輕鬆下,食個晚飯,要… Excuse me what is this 😦? #一日一蛋 #最愛太陽蛋的是我 #你怎麼捨得佢爆黃 #革命尚未成功同志仍需努力 #鹹魚白菜也好好味
Edwin Siu(@edwinsiu)分享的貼文 於 張貼

唔知如果翠如BB上到節目,蕭正楠會畀幾多分呢?

今晚都ok吖…多謝捧場😂😂😂 #美女廚房 #0分是一種鼓勵 #有笑有淚
Edwin Siu(@edwinsiu)分享的貼文 於 張貼
>

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!