薛凱琪 扮食麵

41歲熟女薛凱琪直播冧粉絲 內地網民踢爆扮食麵 怒插成個人都假

最新娛聞

廣告

41歲熟女薛凱琪(Fiona)最近北上發展,拍攝內地綜藝《無限超越班》。休息期間,佢就著住古裝對鏡頭自拍食杯麵宵夜,其後仲將短視頻上載到小紅書,諗住話分享自己生活,點知引嚟網民爭議,紛紛指佢疑假食杯麵,好造作咁話!
薛凱琪 扮食麵 Fiona已經四字頭!
Fiona已經四字頭!(圖片來源:IG@physit)
薛凱琪 扮食麵 Fiona最近北上發展搵人仔!
Fiona最近北上發展搵人仔!(圖片來源:IG@physit)
薛凱琪 扮食麵 Fiona北上之後cosplay都玩埋!
Fiona北上之後cosplay都玩埋!(圖片來源:小紅書@薛凱琪)

網民質疑濃妝薛凱琪無食麵落肚 質疑條片有剪輯

短片中Fiona紮上馬尾,身穿古裝,配烈焰紅唇同大眼煙燻妝,深夜對住鏡頭大口哽杯麵!眼見Fiona一啖面一啖湯,表情非常滿足!但有網民質疑Fiona無進食到麵條,認為條片有剪輯,仲話Fiona條片無完整進食嘅畫面,質疑Fiona只係為咗拍視頻而假食杯麵。粉絲即刻力撐Fiona,認為女明星偶爾都會食杯麵,無乜必要為拍片假食,仲鬧網民又唔係從旁觀看Fiona吃杯麵,無證無據就唔好誣蔑別人!

薛凱琪 扮食麵 Fiona紮上馬尾,身穿古裝,配烈焰紅唇同大眼煙燻妝大口哽杯麵!
Fiona紮上馬尾,身穿古裝,配烈焰紅唇同大眼煙燻妝大口哽杯麵!(圖片來源:小紅書@薛凱琪)
薛凱琪 扮食麵 好似食得好滋味。
好似食得好滋味。(圖片來源:小紅書@薛凱琪)
薛凱琪 扮食麵 湯都飲埋。
湯都飲埋。(圖片來源:小紅書@薛凱琪)
薛凱琪 扮食麵 點知比網民質疑造假!
點知比網民質疑造假!(圖片來源:小紅書@薛凱琪)
薛凱琪 扮食麵 網民話覺得Fiona好假!
網民話覺得Fiona好假!(圖片來源:小紅書@薛凱琪)

薛凱琪北上曾被轟40歲人零突破 即場黑面勁老尷

薛凱琪早在參與《乘風破浪的姐姐》時,被美譽為「香港最後的凍齡少女」,不過近日轉妝轉髮型令到其由「少女」成長成為「熟女」,風格都唔係太啱佢。而她在新節目《無限超越班》擔任學員,希望能在不同領域都有成長同進步,節目邀請到重cast爾冬陞、惠英紅、吳鎮宇、佘詩曼擔任點評導師。在薛凱琪自我介紹時,就慘遭惠英紅插到體無完膚:「現在妳給我的感覺是陶瓷娃娃,這樣會把妳封死,因為妳今年都40多!」

對於惠英紅一針見血的點評,唔少網民都認同她的說法,直言:「真心為她好才說。」、「事實,薛凱琪應該感謝有前輩向她直話直說。」、「就是了解才這樣說」。亦有網民認為Fiona再不改變的話,的確就快GG。

薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅 新Look真係難搞!
新Look真係難搞!(圖片來源:小紅書@薛凱琪)
薛凱琪 扮食麵 Fiona《宮心計》造型,有點奸味!
Fiona《宮心計》造型,有點奸味!(圖片來源:《無限超越班》微博圖片)
薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅 Fiona想試做反派!
Fiona想試做反派!(圖片來源:《無限超越班》節目截圖)
薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅
(圖片來源:《無限超越班》節目截圖)
薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅 轟Fiona係陶瓷娃娃
轟Fiona係陶瓷娃娃(圖片來源:《無限超越班》節目截圖)
薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅 差不多了!
差不多了!(圖片來源:《無限超越班》節目截圖)
薛凱琪 扮食麵 薛凱琪 惠英紅 即場黑晒面!
即場黑晒面!(圖片來源:《無限超越班》節目截圖)

撰文:東方新地圖片來源:Instagram、小紅書、《無限超越班》節目截圖、微博資料或影片來源:Youtube