藝人

網民嚴選7位「始終紅唔起」藝人!過半數同TVB有關 網民戥佢最唔抵

最新娛聞

廣告

大家心目中有沒有一位看著他出道,以為他會紅頭一片天的藝人,結果卻半紅不黑,如今已經不知所蹤了的經驗呢?近日就有網民在討論區以「一人一個你以前覺得會紅但最後冇紅過嘅藝人」為題發起討論,以下為大家嚴選7位「始終紅唔起」的藝人,當中有歌手、有演員,其中更有過半數都同TVB有關!

唐素琪美女廚房時期最可愛

今年42歲的唐素琪出道前曾經出演過麥當勞廣告,出道後在《美女廚房》中憑著可愛的外表和聲線深得當時觀眾,其後更獲金牌娛樂簽做旗下藝人。不過可惜之後幾年都沒有特別搞作,在2011年嫁給髮型師張思偉後更正式淡出幕前,不少網民都覺得好可惜。

藝人 唐素琪當年甜美可愛,獲封為宅男女神。
唐素琪當年甜美可愛,獲封為宅男女神。(圖片來源:廣告截圖)
藝人 雖然唐素琪已經40歲,但充滿少女味。
雖然唐素琪已經40歲,但充滿少女味。(圖片來源:IG@sukie_mama)
藝人 唐素琪結婚後一直專心照顧家庭。
唐素琪結婚後一直專心照顧家庭。(圖片來源:IG@sukie_mama)

官恩娜人靚聲甜可惜未獲力捧

官恩娜在2004年憑歌手身份出道,推出首張個人大碟之後加入TVB,曾經一度擔任過《律政新人王II》等劇集女主角。不過官恩娜自從被狂迷強吻事件後就一直少有露面,直指2014年與中法混血老公結婚後,就全面淡出娛樂圈,專心照顧家庭。網民都表示以官恩娜的實力值得更紅:「官恩娜,有樣有身材唱歌都ok」、「佢自己都唔想紅 ,唔願做咁」、「佢都算紅,雖然無咩代表作但多人識」、「靚聲、易認、有唱功,好過好多女歌手」等。

藝人 謝安琪 官恩娜 2006年,官恩娜被狂迷強吻十秒,嚇得她立即報警。
2006年,官恩娜被狂迷強吻十秒,嚇得她立即報警。(圖片來源:電視新聞截圖)
藝人 謝安琪 官恩娜 官恩娜出身豪門,父親從事珠寶生意,老公是中法混血醫生,家底十分豐厚。
官恩娜出身豪門,父親從事珠寶生意,老公是中法混血醫生,家底十分豐厚。(圖片來源:IG@koonella)
藝人 官恩娜淡出幕前後依然靚爆。
官恩娜淡出幕前後依然靚爆。(圖片來源:IG@koonella)

薛凱琪出道後曾爆紅 因1髮型累事

薛凱琪在2003年出道當時曾經一度爆紅,推出《奇洛李維斯回信》、《南瓜車》等多首Hit爆K歌,橫掃多個頒獎典禮多個獎項,直到2015年開始少見Fiona的身影。有網民認為Fiona在《學警雄心》剪短髮是她人生最大敗筆:「佢本身都開始上緊位,但拍套學警乜X要剪短髮,呢個係佢成世人最錯嘅決定」、「呢個真係表表者,長頸大缺點+照妖鏡」、「真,所有男人即刻冇晒興趣」。不過大部分網民都認為薛凱琪已經算好紅:「薛凱琪點會冇紅過」、「初出道個陣算紅咗啦,係後面霉到爆姐」等。

藝人 網民認為薛凱琪當年為《學警雄心」剪短髮為敗筆之一。
網民認為薛凱琪當年為《學警雄心」剪短髮為敗筆之一。(圖片來源:《學警雄心》截圖)
藝人 薛凱琪近年北上發展。
薛凱琪近年北上發展。(圖片來源:IG@physit)

海俊傑自毀前途 曾捲入性騷擾醜聞

海俊傑當年在第十三屆新秀歌唱大賽勇獲冠軍,奪冠4日後馬上推出新歌,更獲得1994年度十大勁歌金曲頒獎典禮「最受歡迎新人獎」銀獎,風頭一時無兩。雖然海俊傑出道初期機會多多,但有傳當時他只顧玩樂而被雪藏,轉型做演員拍劇後,又捲入性騷擾醜聞,名聲敗壞。網民都留言指:「當年參加新秀嗰陣同巫啟賢合唱心酸的情歌不斷鬥高音,勁到XX」、「有醜聞先俾人投閒置散」「新秀贏完冠軍過幾日就出碟,勁痴線」等。

藝人 當年幾靚仔,屢次做男主角
當年幾靚仔,屢次做男主角(圖片來源:TVB
藝人 近年回巢拍劇。
近年回巢拍劇。(圖片來源:YouTube@TVB (official))

應昌佑有歌藝無星運

同衛蘭同期出道的應昌佑,雖然出道後推出過大碟,又試過轉戰電影圈,但一直都半紅不黑,沒有代表作。在2012年與太太結婚,與太太育有一子一女,眼看自己演藝圈事業沒有太大起色,應昌佑決定放棄夢想,重回辦公室當上班族。網民都表示覺得可惜:「應昌佑嗰陣同衞蘭齊出道,諗住會好似周國賢薜凱琪咁一齊紅」、「佢啲歌好正」、「佢同劉浩龍首嬲好好聽」、「記得早排好似有出返嚟 話出新歌定唔知咩,最後又好似冇咗回事」等。

藝人 應昌佑與衛蘭同期出道,至今依然是好朋友。
應昌佑與衛蘭同期出道,至今依然是好朋友。(圖片來源:IG@adeeying)
藝人 在2016年曾經推出新歌,但依然沒有太大反應。
在2016年曾經推出新歌,但依然沒有太大反應。(圖片來源:IG@adeeying)
藝人 應昌佑與太太育有一子一女。
應昌佑與太太育有一子一女。(圖片來源:IG@adeeying)

傅珮嘉紅歌唔紅人

要數到網民感到最可惜的歌手就一定是傅珮嘉。傅珮嘉1999年入行,曾用藝名高雪嵐、傅又宣,入行多年有多首代表作,例如:《一支煙的時間》、《絕》、《愛.這件事情》等,可惜多年來一直紅歌唔紅人。網民都留言指:「紅歌唔紅人嘅好例子」、「用了一支煙的時間掛念誰」、「究竟佢有幾多個名」等。

藝人 傅珮嘉紅歌唔紅人,多首代表作都係由黃偉文填詞。
傅珮嘉紅歌唔紅人,多首代表作都係由黃偉文填詞。(圖片來源:IG@fufuamulet)

林欣彤被批自己玩謝自己

不少網民都留言指覺得《超級巨聲》出身的林欣彤是代表之一。林欣彤在《超級巨聲》奪冠後一度成為樂壇新星,深受各界矚目,更被稱為「小巨肺」,不過可惜就一直沒有遇上好作品。有網民認為林欣彤是「自己玩死自己」,多年來花邊新聞、緋聞多多:「以為佢會紅 諗住佢出多幾首hit song就掂。點知一路無咩遇到好歌持續好多年,花邊近聞就最多」、「最初都叫紅咗一兩年,自己玩謝自己無計」、「情史方面就好有成就」、「佢越霉就越多時間拍拖 但擺得越多時間拍拖就越霉」等。

藝人 憑參加《超級巨星》出道,當年有「小巨肺」之稱。
憑參加《超級巨聲》出道,當年有「小巨肺」之稱。(圖片來源:TVB
藝人 林欣彤近年都沒有代表作。
林欣彤近年都沒有代表作。(圖片來源:IG@maglam_)
藝人 多來年都只係靠唱G.E.M的歌,少有自己代表作。
多來年都只係靠唱G.E.M的歌,少有自己代表作。(圖片來源:IG@maglam_)
藝人 林欣彤 去年Mag作品《鐵樹》找來Anton做男主角拍攝MV。
去年Mag作品《鐵樹》找來Anton做男主角拍攝MV,之後二人便撻著,林欣彤更被指疑似做小三介入Anton與前女友之間。(圖片來源:IG@maglam_)

圖片來源:IG@sukie_mama、電視新聞截圖、IG@koonella、IG@physit、《學警雄心》截圖、TVB、IG@adeeying、IG@fufuamulet、IG@maglam_