Happy伯

Happy伯廟街遇日星 「斷背」喪撩藤井流星又打賞 

最新娛聞

廣告

日本傑尼斯偶像團體「Johnny’s WEST(ジャニーズWEST)」成員藤井流星近日訪港,有影片流出見到藤井流星曾到訪廟街,竟巧遇到屯門娜娜同Happy伯!Happy伯向來咁鬼好客,仲出手打賞藤井流星,興奮到起舞添…

日星藤井流星廟街驚遇娜娜+Happy伯 即席學識招牌動作!(有片)

日本傑尼斯偶像團體「Johnny’s WEST(ジャニーズWEST)」成員藤井流星早前訪港拍攝節目,一段他到訪廟街的影片流出。只見影片開頭Happy伯已經異常興奮,似乎十分開心自己可以衝出香港。之後藤井流星就同屯門娜娜一同合唱鄧麗君的「我只在乎你」,Happy伯都一路揚手叫藤井流星快啲唱,仲塞100蚊俾佢,而Happy伯則興奮起舞,並企去兩人中間跳舞。

Happy伯 藤井流星
(圖片來源:YouTube@Momo Baby)
Happy伯 藤井流星 塞100蚊俾藤井流星
塞100蚊俾藤井流星(圖片來源:YouTube@Momo Baby)
Happy伯 藤井流星 一齊起舞!
一齊起舞!(圖片來源:YouTube@Momo Baby)

炒熱氣氛 一首又一首

但因為藤井流星不懂廣東話,就只能慢慢哼歌,而Happy伯就一直示意「唔好停」繼續唱,仲在期間教識藤井流星點做招牌動作,果然係老當益壯!唱完一首都唔夠,之後背景響起「上海灘」的音樂,藤井流星就同屯門娜娜再次合唱,而Happy伯又再拎出一疊厚爆嘅100蚊,再向兩人派錢,十分大方!

Happy伯 藤井流星
(圖片來源:YouTube@Momo Baby)
Happy伯 藤井流星
(圖片來源:YouTube@Momo Baby)

Happy伯大騷舞步

之後Happy伯再發揮「犧牲小我,完成大我」的性格,將娜娜同藤井流星的手拉埋一齊,示意兩人一齊跳隻舞。最後Happy伯再做出一個疑是「推車」的動作,希望藤井流星都可以跟住做,不過因為十分尷尬所以最後沒有跟從。

Happy伯 藤井流星 再塞錢俾佢
再塞錢俾佢(圖片來源:YouTube@Momo Baby)
Happy伯 藤井流星 示意兩人一齊跳
示意兩人一齊跳(圖片來源:YouTube@Momo Baby)

網民睇完:好醜怪

睇完後網民都議論紛紛,有網民就希望呢一段片段能夠在正式節目中播出,但有網民就認為因為感覺太老尷所以未必會播出;亦有網民大讚Happy伯,就算娜娜已結婚都依然咁捧場,直言兩人是「真愛」,都有網民認為片段中「好醜怪,唔想比日本人知香港係咁」,有網民就反駁指其實日本都有好多小酒吧有中年女子陪伯伯唱歌,其實一樣。

Happy伯 藤井流星
(圖片來源:YouTube@Momo Baby)

睇片啦!

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:YouTube@Momo Baby資料或影片來源:原文刊於NewMonday