蘇韻姿

愛回家︱蘇韻姿出雪櫃連接兩大綜藝節目 傳因3宗罪被踢出《愛回家》劇組!

最新娛聞

廣告

蘇韻姿(Andrea)憑演出處境劇《愛.回家之開心速遞》飾演「熊心如」為人熟悉,但自從年初被劇組交代「熊心如」到歐洲公幹後,蘇韻姿就一直少有浦頭,疑似被TVB雪藏。不過事隔五個月,蘇韻姿似乎成功解凍,連接兩個綜藝節目,工作接踵而來!

而今晚(13日)在TVB播出的《大笪地唱不停》也有蘇韻姿驚喜現身,她演唱了《Fly Me To The Moon》,蘇韻姿唱功被指示不輸蝕給其他歌手,一眾觀眾可以留意今晚播出時候蘇韻姿唱歌的表現。

蘇韻姿 大展歌喉!
大展歌喉!(圖片來源:TVB提供)
蘇韻姿 唱得有功架!
唱得有功架!(圖片來源:TVB提供)

蘇韻姿出雪櫃連接兩大綜藝節目

早前傳被TVB雪藏的蘇韻姿,近日都出現於《濠玩夏水禮》、《不可能任務》等多個綜藝節目。蘇韻姿喺兩個節目入面展現完全相反嘅魅力,於《濠玩夏水禮》就玩得夠放,而喺《不可能任務》就認真接受警隊訓練。蘇韻姿接受傳媒訪問時,表示拍攝綜藝節目感覺好新鮮,可以抱住新人態度應付新工作,仲話會把握每一次工作機會,因為每次拍攝都有嘢袋落袋。

蘇韻姿 蘇韻姿少拍綜藝節目,但依然表現唔錯。
蘇韻姿少拍綜藝節目,但依然表現唔錯。(圖片來源:IG@andreaso_)
余思霆 蘇韻姿亦不遑多讓
蘇韻姿喺《濠玩夏水禮》玩得超放,獲網民大讚!圖片來源:TVB提供)
蘇韻姿 余思霆 同樣自動波裝水兜頭淋大嗌:「我係垃圾!」
自動波裝水兜頭淋大嗌:「我係垃圾!」(圖片來源:TVB提供)

《不可能任務》體能要求高

蘇韻姿與蔡思貝、 謝嘉怡、邵珮詩、黃碧蓮及邢慧敏一齊上《不可能任務》接受「警察搜查隊」、「警察談判組 」等多個警隊專業訓練。蘇韻姿指《不可能任務》體能要求高,大家都很認真咁對待每一項任務。蘇韻姿仲話透過拍攝《不可能任務》認識到多個好朋友,大家互相鼓勵,好似返番以前讀書日子咁。

蘇韻姿 蘇韻姿與蔡思貝、 謝嘉怡、邵珮詩、黃碧蓮及邢慧敏一齊出演《不可能任務》。
蘇韻姿與蔡思貝、 謝嘉怡、邵珮詩、黃碧蓮及邢慧敏一齊出演《不可能任務》。(圖片來源:IG@andreaso_)

自爆全靠1招保持完美身材

蘇韻姿出名身材好,喺《濠玩夏水禮》亦被網民大讚身材禾稈冚珍珠,蘇韻姿透露自己為咗陪媽媽周圍觀光嘆美食,所以肥咗唔少,不過自從媽媽返加拿大之後,就有乖乖做運動Keep Fit,早前亦有出海照大派福利。

蘇韻姿 蘇韻姿為咗陪從加拿大返港嘅媽媽周圍食,搞到都肥咗唔少!
蘇韻姿為咗陪從加拿大返港嘅媽媽周圍食,搞到都肥咗唔少!(圖片來源:IG@andreaso_)
蘇韻姿 蘇韻姿憑做運動減肥,早前就Po出海照,身材Fit返曬!
蘇韻姿憑做運動減肥,早前就Po出海照,身材Fit返曬!(圖片來源:IG@andreaso_)
蘇韻姿 好靚好陽光。
好靚好陽光。(圖片來源:IG@andreaso_)

例遲卻拒認錯 被踢出《愛回家》劇組

有指蘇韻姿被踢出《愛回家》,是因為她開工時經常遲大到,而且不肯認錯,將責任推卸到PA(助導)身上,即使高層點名指摘,都屢勸不改,加上她入了《愛回家》5年多以來,演技都毫無進步,因此最終要被踢出《愛回家》。

蘇韻姿 有傳蘇韻姿拍劇例遲卻拒認錯,又卸鑊畀人孭,搞到被踢出《愛回家》劇組
有傳蘇韻姿拍劇例遲卻拒認錯,又卸鑊畀人孭,搞到被踢出《愛回家》劇組(圖片來源:《愛回家》截圖)

蘇韻姿已入《愛回家》5年

現年29歲的蘇韻姿是2016年落選港姐,2017年,她開始加入處境劇《愛回家》,飾演熊心如一角成功入屋,至今已有5年多。早前一集《愛回家》突然交代熊心如要跟隨前男友TT朱天梯(梁証嘉飾)離開香港,到歐洲視察廠房,令不少睇好她和風少(陳浚霆飾)這對「失心風CP」的網民大感意外!

蘇韻姿 愛回家 愛回家 風少、熊心如和TT的三角戀,以熊心如跟TT去歐洲公幹暫時告終。
風少、熊心如和TT的三角戀,以熊心如跟TT去歐洲公幹暫時告終。(圖片來源:IG@andreaso_)
蘇韻姿 愛回家 愛回家 蘇韻姿連日來都有在社交網po出同《愛回家》劇組的合照。
蘇韻姿連日來都有在社交網po出同《愛回家》劇組的合照。(圖片來源:IG@andreaso_)
蘇韻姿 愛回家 愛回家 仲po埋劇中嘅性感晒腿造型。
仲po埋劇中嘅性感晒腿造型。(圖片來源:IG@andreaso_)

「離家」 多個月 未有新工作

周嘉洛之前因為受無綫重用而離開《愛回家》劇組,之後就擔正做男一,工作不斷,不過據知今次蘇韻姿早在去年12月頭已拍畢最後一集《愛回家》,卻一直未獲無綫安排新工作。

蘇韻姿 愛回家 愛回家 蘇韻姿 周嘉洛 陳瀅 挑機 水著
蘇韻姿「離家」有指並不是因為有新發展。(圖片來源:IG@andreaso_)

網民:不如摺埋套劇算

網民紛紛留言表達對熊心如的不捨,更有網民表示沒有了熊心如以後,將會罷睇《愛回家》:「愛回家已經沒有安仔,如果冇埋心如,怎樣看下去」、「連鐵膽都走埋,不如摺埋套劇算啦」、「唔係真要走呀!睇咗咁多年,每一個角色都好唔捨得,無法想像熊家三姐妹三缺一。」等等。

蘇韻姿 愛回家 愛回家 有唔少網民都好支持熊心如同風少傷呢對CP!
有唔少網民都好支持熊心如同風少傷呢對CP!(圖片來源:IG@andreaso_)

撰文:東方新地圖片來源:《愛回家》截圖、IG@andreaso_