袁偉豪

袁偉豪今次唔揸車坐人車尾竟因1舉動被指違法 被網民狠批親自落場回應

最新娛聞

廣告

即將升呢做爸爸的袁偉豪,近日正在深圳拍劇,日前他在社交網上載他放工搭電動車(又名電瓶車)回酒店的影片,竟因1個舉動被網民狠批違法,事後他急急將片段刪除,但影片已被網民轉發,為此袁偉豪更親自落場連環回應網民!

袁偉豪 內地危坐電動車

影片中袁偉豪一臉倦容地坐在一架有蓬的電動車尾,拿著手機笑著拍片,首先表示:「今日唔揸電單車,坐電瓶車!」期間見他左右張望,並繼續解釋他在收工後自己一個食完飯,正在返酒店休息。片中見到他被風迎面吹到頭髮全向後飛,但他笑言:「幾爽!呢度冇打風,天氣好清涼同埋空氣幾好,因為多咗好多電車,啲空氣真係好咗好多!」

袁偉豪 袁偉豪坐在電動車尾一臉倦容,但網民都更關心他坐電動車無戴頭盔。
袁偉豪坐在電動車尾一臉倦容,但網民都更關心他坐電動車無戴頭盔。(圖片來源:微博影片截圖)
袁偉豪 他表示放工準備返酒店休息,被指是隔空向老婆報行蹤。
他表示放工準備返酒店休息,被指是隔空向老婆報行蹤。(圖片來源:微博影片截圖)
袁偉豪 片中車速不慢,袁偉豪頭髮被風吹到全向後飛。
片中車速不慢,袁偉豪頭髮被風吹到全向後飛。(圖片來源:微博影片截圖)
袁偉豪 袁偉豪北上拍劇似乎經常都係自己一個人食飯,變成孤獨精。
袁偉豪北上拍劇似乎經常都係自己一個人食飯,變成孤獨精。(圖片來源:IG@benontheroad)

被網民狠批「出去威唔戴頭盔」

不過網民的關注點都落在他的安全意識上,紛紛狠批他「畀交警捉到罰兩百,出去威唔戴頭盔」、「舉報,他不戴頭盔」、「我都想講,無戴頭盔仲笑騎騎」、「他不戴頭盔就算了,他還在拍視頻」、「保佑沒被交警逮到這個視頻」、「而且還是非法營運」,此外亦有網民指袁偉豪「心態未準備好做爸爸」、「就快做爸爸事事應該考慮到妻兒」等。

袁偉豪 袁偉豪本身愛揸電單車,早前他和張振朗拍攝的《歐洲鐵騎遊》第2季播出,節目中他在德國無限速公路更飛車飛到時速187公里,事後他自責表示覺得自己太任性,有少少對唔住屋企人。
袁偉豪本身愛揸電單車,早前他和張振朗拍攝的《歐洲鐵騎遊》第2季播出,節目中他在德國無限速公路更飛車飛到時速187公里,事後他自責表示覺得自己太任性,有少少對唔住屋企人。(圖片來源:IG@benontheroad )
袁偉豪 張寶兒 恭喜晒兩位!
袁偉豪和張寶兒早前在社文網晒出BB的超聲波照片,公布懷孕好消息。(圖片來源:IG@benontheroad )
袁偉豪 張寶兒 張寶兒在社文網晒出BB的超聲波照片。
兩人結婚三年,終於成功「造人」,兩人更稱呼BB為「袁咕碌」,有個「咕」字,似暗爆BB性別。(圖片來源:IG@benontheroad )

親自落場求網民「放過」

被網民群起指責「出去威唔戴頭盔」後,袁偉豪急急將片段刪除,但影片已被網民轉發,對此袁偉豪先是在小紅書「現身」表示:「這個真的不知道。」指出自己對要戴頭盔一事並不知情,之後又上微博出po承諾:「下一次會!」並附上有「謝謝,請放過」意思的「抱拳」emoji,似乎在求網民饒恕他這一次的失誤。

袁偉豪
(圖片來源:小紅書@袁偉豪)
袁偉豪
(圖片來源:微博@袁偉豪)
袁偉豪 網民紛紛湧入袁偉豪社交網留言。
網民紛紛湧入袁偉豪社交網留言。(圖片來源:小紅書@袁偉豪)
袁偉豪
(圖片來源:小紅書@袁偉豪)
袁偉豪 今日10月10日是張寶兒32歲生日正日,袁偉豪就特別向劇組請假回港,為她驚喜慶生,片中他搞笑反眼說:「我同佢講我要返去同我老婆過生日,我今日唔拍啦,係咁先啦!」
今日10月10日是張寶兒32歲生日正日,袁偉豪就特別向劇組請假回港,為她驚喜慶生,片中他搞笑反眼說:「我同佢講我要返去同我老婆過生日,我今日唔拍啦,係咁先啦!」(圖片來源:IG@_bowiecheung)
袁偉豪 張寶兒冧爆拍片之餘,更大讚袁偉豪:「你是我最好的生日禮物。」
張寶兒冧爆拍片之餘,更大讚袁偉豪:「你是我最好的生日禮物。」(圖片來源:IG@_bowiecheung)
袁偉豪
(圖片來源:IG@_bowiecheung)

重溫袁偉豪受網民負評7件事:

1.被封「軟飯王」爆Seed鬧網民:繼續話我去做鴨!

港男出身的袁偉豪,於2017年因拍攝節目《打工捱世界II》邂逅張寶兒,二人同年認愛,但戀情未被看好。網民指袁偉豪拜金想入贅女家、「食軟飯」等等的評語,2020年台慶頒獎禮後他和老婆曬合照,更被網民開post圍插他勁走樣,同他幾年前做「牙佬」時相距甚遠,袁偉豪嬲豬爆Seed,在其個人社交網發長文,承認自己最近有點累,更晦氣講反話叫網友「繼續話我食軟飯」、「繼續話我去做鴨」,睇得出袁偉豪著晒火!

袁偉豪 袁偉豪嬲豬爆seed寫長文去叫大家繼續批評他。
袁偉豪嬲豬爆seed寫長文去叫大家繼續批評他。(圖片來源:IG@benontheroad)
袁偉豪在貼文中寫上:「Style @_bowiecheung」,公開和老婆甜蜜放閃。
袁偉豪在貼文中寫上:「Style @_bowiecheung」,公開和老婆甜蜜放閃,卻被嘲個樣似中輻射。(圖片來源:IG@benontheroad)
網友指袁偉豪第一張相個樣好似阮兆祥,第二張相就似王祖藍。
網友指袁偉豪第一張相個樣好似阮兆祥,第二張相就似王祖藍。(圖片來源:IG@benontheroad)
袁偉豪 袁偉豪雖然曾考過健身教練的課程,但他表示現在冇做教練,只係keep住做運動。
袁偉豪經常爆Seed鬧網民,被插EQ低,他接受訪問時解䆁:「有時可能唔夠瞓,啲EQ就會低啲,導致到可能喺個言行上就會比較率直。」(圖片來源:IG@benontheroad)

2.爆Seed鬧傳媒:欠咗你哋?

去年九月,金像獎最佳男配角得主馮皓揚退修TVB藝員訓練班的相關新聞中,提及藝訓班的星級導師包括袁偉豪,網民隨即紛紛質疑袁偉豪的導師資格,事後袁偉豪在Facebook轉發相關的報道,嬲爆留言:「我欠咗你哋班傳媒?」網民都狠批他的回應態度差,好唔得體。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 法證先鋒5 袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 佢亦曾經於Facebook留言表示「我欠左你地班傳媒」?
袁偉豪曾於Facebook留言表示「我欠左你地班傳媒」?(圖片來源:FB@袁偉豪)

3.疑不滿成《愛.回家》影射情節 爆Seed鬧「繼續無限放大?」後刪Po

TVB劇集《愛.回家之開心速遞》其中一集角色KC有對白:「我而家欠咗你班傳媒呀?」又出現「軟飲王」情節,似衝著袁偉豪而來,難怪他晚上再出po爆seed:「點解啲報道,永遠都係錯重點?明明係宣傳新歌,講吓近況,但係永遠出嚟就係錯重點嘅呢?又繼續無限放大 ?」但他轉頭又刪走這個限時動態!

袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 《愛.回家》最新一集影射袁偉豪鬧傳媒的對白。
《愛.回家》其中一集影射袁偉豪鬧傳媒的對白。(圖片來源:TVB愛回家》截圖)
袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 《愛.回家》指KC被網友話係「軟飯王」,充滿聯想。
《愛.回家》指KC被網友話係「軟飯王」,充滿聯想。(圖片來源:TVB愛回家》截圖)
袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 袁偉豪昨晚又出po呻被誤解,但冇耐又刪走這個限時動態。
袁偉豪昨晚又出po呻被誤解,但冇耐又刪走這個限時動態。(圖片來源:IG@benontheroad)
袁偉豪 張寶儀 愛回家 袁偉豪 軟飯王 plt 愛回家大結局 軟飯王 袁偉豪 plt 愛回家 大結局 袁偉豪 plt 法證先鋒5 但現實中兩人似乎「面左左」。
之後袁偉豪出席劇集宣傳活動,口講唔介意,但回應時就狂寸《愛回家》編劇,身旁的蔡思貝全程擔天望地,被指似「搭枱」。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
袁偉豪 張寶儀 愛回家 袁偉豪 軟飯王 plt 愛回家大結局 軟飯王 袁偉豪 plt 愛回家 大結局 袁偉豪 plt 法證先鋒5 袁偉豪 法證先鋒5 「搭枱」的蔡思貝只在袁偉豪講到被《愛.回家》抽水一事時,忽然笑住「補刀」。
「搭枱」的蔡思貝本來面阻阻,但去到最後忽然笑住「補刀」,向袁偉豪「獻計」,提議他可以乘機加入《愛.回家》,扮演返自己!(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)

4.《好聲好戲》失準反斥節目配樂喧賓奪主

袁偉豪去年出戰《好聲好戲》第二季,聲演經典劇集《大時代》「丁蟹」,但演出表現失準,被網民狠批他以為自己能夠駕馭「丁蟹」這個高難度角色,是自視過高,他除了親身回應網民:「自古成功在嘗試,唔試過點知呢?」更於社交平台發帖直斥節目配樂喧賓奪主。

袁偉豪 袁偉豪發帖直斥節目配樂喧賓奪主。
袁偉豪發帖直斥節目配樂喧賓奪主。(圖片來源:IG@benontheroad)

5.直播為自己平反 斥大家無良心

袁偉豪曾在老婆張寶兒的直播中表示自兩人結婚後,網上就出現「嫁畀張寶兒」才可得到6,000萬豪宅、「食軟飯」、「(袁偉豪)係姓張」等言論,他直言自己當年十分在意這些言論,一點一滴也注入了他的內心,認為大眾將他多年來的努力抹去:

「傳媒集中報道點樣去置業,我點樣嫁咗俾你,我點樣食軟飯,每一句每一句好少嘅說話或者每一次好簡單嘅報道,其實係逐少逐少注入我內心,當然會唔開心啦。自己奮鬥咗咁多年努力,叫做有啲成績、市場接受自己、有好角色、搵到啲錢、儲到啲錢,搵到一個自己鍾意嘅人去結婚,就算到呢一刻使晒啲錢又如何呢,呢兩年都係食老本無問題,咪重新嚟過囉,仲要面對被話我食軟飯,又話我姓張,嗰啲人真係好無良心。」

袁偉豪 袁偉豪趁老婆直播訴苦。
袁偉豪趁老婆直播訴苦。(圖片來源:IG@_bowiecheung)

6.肉麻拍片誠實招認張寶兒係佢第一桶金

袁偉豪和張寶兒於2020年結婚,翌年兩人為慶祝結婚一周年,特別安排到灣仔一間酒店Staycation度春宵,張寶兒更拍片放上自己的YouTube頻道,被指是億萬駙馬的袁偉豪,食咗誠實豆沙包,坦言張寶兒是她的最大投資,仲話人生第一桶金就是娶了張寶兒做老婆。網民都笑指袁偉豪食咗「誠實豆沙包」,為氹有米老婆終於講出了心底話。

袁偉豪係咪食緊誠實豆沙包?
袁偉豪係咪食緊誠實豆沙包?(圖片來源:YouTube@張寶兒Bowie Cheung)
袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 雖然袁偉豪被冠以三億駙馬之外,但張寶兒表示是袁偉豪養活她的日常。
雖然袁偉豪被冠以三億駙馬之外號,但張寶兒表示是袁偉豪養活她的日常生活。(圖片來源:IG@benontheroad)

7.上節目狂呻壓力大:層樓我唔使供咩?

袁偉豪上節目《師父有請》擔任嘉賓時,直認壓力大:「其實我唔睇嗰啲報道真係冇事,睇完反而唔開心,入到外父屋企有乜好驚?我唔會驚,反而睇完報道之後會唔舒服,點解要咁講我呢?」續呻:「我性格係好硬頸,乜都要駁嘴,所以耐唔耐就會出聲!我有我自己睇法,你哋覺得係咪係,講真,層樓我唔使供咩?我都要搵錢,我都要Keep好個樣出嚟,點知又畀你班人話我面膠、醜男!」所講「層樓」是他婚前同張寶兒以6,568萬聯名購入的複式連花園豪宅,而他也直認買樓一事是由岳父主導。

袁偉豪做「三億駙馬」狂呻壓力大 上世得罪人靠XX一千次成功轉運
袁偉豪自言性格好硬頸,乜都要駁嘴,又直認買樓一事由岳父主導︰「係佢建議我買,之後我花咗幾日去計計條數,加上自己硬頸又大膽,所以決定試試。」(圖片來源:TVB提供)
袁偉豪 袁偉豪另一張抱住兩隻愛貓的照片,見到其豪宅內的樓梯,他身後的牆亦掛滿二人的生活照,屋內裝修走型格路線。
袁偉豪婚前同張寶兒以6,568萬聯名購入清水灣一個複式連私人花園的特色單位。(圖片來源:IG@benontheroad)
袁偉豪 另一個角度睇幅畫真係大得誇張。
袁偉豪自去年拍完《法證先鋒V》後,一度被指遭無綫雪藏,不過袁偉豪就唔認,仲自爆早前開工作室做老闆,專注做音樂同寫劇本,好充實。近月見袁偉豪頻頻入廚,得閒整Pizza又整牛角包,更令其6千萬愛巢內的開放式廚房曝光,其中一邊牆身有一張夫婦巨型頭像壁畫。(圖片來源:IG@benontheroad)

撰文:東方新地圖片來源:IG@benontheroad、小紅書@袁偉豪、微博@袁偉豪、IG@_bowiecheung、YouTube@張寶兒Bowie Cheung