袁沅玉

前TVB新聞之花袁沅玉自揭黑歷史 笑問網民:有無嚇親?

最新娛聞

廣告

現年28歲的前新聞主播袁沅玉(Yuki),自今年6月離巢TVB後原來已極速轉行,但她仍不時在社交網分享自己的日常點滴,日前她就以「踏入十月,來聊聊你可能不知道我的事」為題,自揭過去的「黑歷史」,仲搞笑地慰問網民:「有無嚇親?」
袁沅玉 袁沅玉曾效力TVB五年,除了報新聞和天氣外,又主持過《武測天》、《無耆不有》、《財經透視》等節目。
袁沅玉曾效力TVB五年,除了報新聞和天氣外,又主持過《武測天》、《無耆不有》、《財經透視》等節目。(圖片來源:無綫新聞截圖)

袁沅玉 揭露6項大家不知道的事

袁沅玉在帖文一連貼出了10張相片,並講出了6項大家不知道的事,包括入大學前從未想過要做記者、大學時曾經做過樂隊鼓手,仲有在美國讀書期的最巔峰體重等,她展示的其中1張相信就是她巔峰時期的舊照,極速引起網民關注,不過比起體形,網民似乎更留意到她相中和手上朱古力有得揮的健康膚色,更有網民指她少女時代的樣子撞樣樂基兒!

袁沅玉 現在的袁沅玉膚色相當白淨。
現在的袁沅玉膚色相當白淨。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

1. 入大學前從未想過要做記者

袁沅玉當年修讀香港浸會大學傳理學院新聞系,讀大學期間曾到有線擔任實習記者,2018年畢業後更加入TVB做主播,不過她在文中寫道:

我入大學的前一刻都還沒有想過要當記者,當時報考大學的首三選項中其他兩個是經濟學和工程😅

袁沅玉 原來袁沅玉曾經想讀工程系!
原來袁沅玉曾經想讀工程系!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 但最後讀了新聞系,仲成為了TVB新聞主播。
但最後讀了新聞系,仲成為了TVB新聞主播。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

2. 開始工作後才愛上飲咖啡

講到大學時期,袁沅玉就提到她竟然在整個讀書生涯中,錯失了她最愛的咖啡:

我整個讀書生涯未飲過咖啡,人生第一啖飲嘅咖啡是大學畢業後第一年工作時,當時飲完一啖就諗,哇,我咁遲才知道咖啡好飲?自此展開每日都追尋咖啡之路。

袁沅玉 陶醉飲咖啡時嘅袁沅玉。
陶醉飲咖啡時嘅袁沅玉。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

3. 大學時曾做樂隊鼓手

外表斯文的袁沅玉,又講到原來曾經做過給人狂野感覺的樂隊鼓手,令網民都紛紛表示「估你唔到」:

大學時候加入基督徒樂隊做鼓手,有身邊的同伴一齊練鼓打Band,當時仲有大師@swamptim教咗我四年,渡過快樂的音樂時光,畢業後最後有@arpo.drum鼓勵和魔鬼訓練下考埋個八級,對自己一個圓滿交代🤣

袁沅玉 袁沅玉嘅狂野鼓手Look。
袁沅玉嘅狂野鼓手Look。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 令網民都大感意外!
令網民都大感意外!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

4. 被爸爸瘋狂喂食

袁沅玉離巢前一直被傳是無綫新聞部助理總經理袁志偉的姪女,為此她曾親自曬出與父親的合照,澄清自己「不是姪女」,今次她亦趁機大曬同爸爸的父女情:

我爸爸超鍾意食嘢,同最鍾意睇住他的仔女享受美食😭 好記得我細個每次話飽了,阿爸就會叫我「不如食多一啖?」「不如食埋呢嚿?」幾飽他都會再喂多啖

袁沅玉 袁沅玉話無論幾飽袁爸都會再喂佢食多啖。
袁沅玉話無論幾飽袁爸都會再喂佢食多啖。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

5. 公開最巔峰體重

而被袁爸瘋狂喂食,只是袁沅玉當年變成「圓圓肉」的其中一個原因!而另一個原因,她就話係因為食得太開心:

加上到美國讀書時開懷大吃,體重巔峰最高65-70KG(即約143-154磅)?每星期都是開開心心食甜品,食Pizza同Fries🤣

袁沅玉 呢個就係袁沅玉從未曝光過嘅「黑」歷史。
呢張就係袁沅玉從未曝光過嘅「黑」歷史,竟然有啲似樂基兒!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 袁沅玉曾在美國讀中學,相信當只得約15、16歲。
袁沅玉曾在美國讀中學,相信當只得約15、16歲。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

6. 由傳媒轉做安老行業

袁沅玉今年6月正式離巢,之後原來已在同月極速轉行做社企,而這間社企主力負責安老服務,令曾主持節目《無耆不有》的袁沅玉不禁感慨表示:

以前入咗傳媒行業,覺得每天見到的事都很新鮮和有趣,幾乎沒有轉工的念頭,特別是做《無耆不有》記者時,聽到老人家的故事、看見他們的各種生活,覺得很快樂。意想不到現在的我卻在安老行業⋯緣分真奇妙✨

袁沅玉 最後袁沅玉分享自己以前拍《無耆不有》時嘅工作照,感慨自己同安老行業嘅緣份。
最後袁沅玉分享自己以前拍《無耆不有》時嘅工作照,感慨自己同安老行業嘅緣份。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

袁沅玉曾主持《無耆不有》探討黃昏戀

袁沅玉曾主持TVB節目《無耆不有》,於節目中探討黃昏戀,並訪問過魯振順及陳榮峻吳香倫夫婦。不過為縮減開支,今年7月TVB已宣布停播這個節目。

袁沅玉 袁沅玉曾主持《無耆不有》探討黃昏戀並訪問魯振順。
袁沅玉曾主持《無耆不有》探討黃昏戀並訪問魯振順。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 tvb裁員 tvb 裁員 還有「譚道德」 陳榮峻與「譚何容儀」吳香倫夫婦。
還有「譚道德」 陳榮峻與「譚何容儀」吳香倫夫婦。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 重遊舊地,由做訪問的節目主持變成社企的員工,令袁沅玉十分感慨。
重遊舊地,由做訪問的節目主持變成社企的員工,令袁沅玉十分感慨。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 舉辦活動時,獲同樣已離巢的前同事賴凱靖到場支持,令袁沅玉十分感激。
舉辦活動時,獲同樣已離巢的前同事賴凱靖到場支持,令袁沅玉十分感激。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 雖然已冇再做主播,但袁沅玉話唔後悔當初讀新聞!
雖然已冇再做主播,但袁沅玉話唔後悔當初讀新聞!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

袁沅玉 減齡新Look只係期間限定

現年28歲的袁沅玉早前在社交網公布了她離巢後的新形象,原來她轉了一個擁有空氣瀏海的新髮型,令她看起來減齡了不少,她也笑言:「爸媽都說我變小朋友了!」

tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 Keep住三七分界的「專業」Look多年,袁沅玉離巢後終於轉轉新形象。
Keep住三七分界的「專業」Look多年,袁沅玉離巢後終於轉轉新形象。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 空氣瀏海+扁嘴表情,袁沅玉笑指連她爸媽都笑她變成小朋友。
空氣瀏海+扁嘴表情,袁沅玉笑指連她爸媽都笑她變成小朋友。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

網民大讚似未成年中學生

袁沅玉的新Look引來不少網民留言大讚又cute又靚女:「變咗美少女」、「巧打意」、「青春咗」、「好似中學生」、「成個小妹妹咁,好似初初出來社會打拼」、「妹妹,夠16歲未呀」、「妹妹影完相好去換身份證啦」等,可惜最後這個髮型只Keep了兩個星期!

袁沅玉 變返三七分界的袁沅玉。
變返三七分界的袁沅玉。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 網民仍大讚佢充滿仙氣!
網民仍大讚佢充滿仙氣!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

趁父親節出po澄清:其實我爸爸不是電視台高層

除了出po公開自己的新形象外,袁沅玉日前趁著父親節,又曬出與父親的合照,分享自己有一個偉大的爸爸之餘,又澄清:「被人問咗好多年,其實我爸爸不是電視台高層,又不是誰誰達官貴人,只是普通不過的一個平凡人。」並Hashtag講明雖然同樣係「袁家」,但自己「不是姪女」!

tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 袁沅玉同父親感情勁好,仲一齊食榴槤。
袁沅玉同父親感情勁好,仲一齊食榴槤。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 袁沅玉趁住父親節澄清自己「不是姪女」,父親也非電視台高層。
袁沅玉趁住父親節澄清自己「不是姪女」,父親也非電視台高層。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

網民柯南上身:同花哥全完唔同樣

網民對此紛紛柯南上身,表示:「謎底終於解開啦!」、「一路都覺得佢唔係花爺(指袁志偉)啲親戚」、「我一直都深信沅玉同花爺喺冇關係」、「(袁父)同花哥(袁生)全完唔同樣」、「沅玉係靠實力,因為佢做主播同主持都好受歡迎」、「之後會唔會傳妳係袁紹、袁術、袁崇煥、袁枚、袁世凱其中一位嘅後代」等等。

tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 袁沅玉又曬出童年與父親及弟弟的合照。
袁沅玉又曬出童年與父親及弟弟的合照。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 TVB新聞部記者高玉婷去年尾曾拍下袁志偉右)和曾志偉兩位高層出席TVB盆菜宴時嘅照片,不過未見有袁志偉同袁沅玉嘅合照。
網民話袁父同TVB高層袁志偉(右)全完唔同樣。(圖片來源:IG@kokokophotography)

入TVB五年極速上位曾被傳係袁志偉姪女

袁沅玉於2017年曾在有線新聞做實習記者,2018年浸會大學傳理系畢業後,她便加入無綫新聞台做主播,由報天氣開始,未夠一年已有個人節目《武測天》與香港天文台助理台長梁榮武一齊做主持,更迅速升職至高級主播,曾被指上位速度快過火箭,引此引來她是袁志偉姪女的傳聞,不過如今已被袁沅玉親自出po澄清。

袁沅玉 大學時期的袁沅玉。
大學時期的袁沅玉。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 讀大學期間,袁沅玉曾於有線新聞做實習記者。
讀大學期間,袁沅玉曾於有線新聞做實習記者。(圖片來源:有線新聞截圖)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 加入無綫後,袁沅玉由天氣女郎做起。
加入無綫後,袁沅玉由天氣女郎做起。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 入職無綫未夠一年,袁沅玉已孖香港天文台助理台長梁榮武一齊做主持,因此被指上位快過火箭。
入職無綫未夠一年,袁沅玉已孖香港天文台助理台長梁榮武一齊做主持,因此被指上位快過火箭。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 袁沅玉話要多謝台前幕後所有工作人員。
臨離巢前,袁沅玉憑主持《財經透視》獲得香港恒生大學的「最佳商業新聞報道」金獎,她表示要多謝台前幕後所有工作人員。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
tvb裁員 tvb 裁員 袁沅玉 有網民猜測袁沅玉離巢後會先去進修,之後再回巢TVB做高層。
之前曾有網民猜測袁沅玉離巢後會先去進修,之後再回巢TVB做高層。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 笑容是袁沅玉的煞食武器。
笑容是袁沅玉的煞食武器。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 曾在拍節目時大膽地與大蛇共舞。
曾在拍節目時大膽地與大蛇共舞。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 舉鐵嘅袁沅玉。
舉鐵嘅袁沅玉。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 現在袁沅玉除了做社企工作外,仲做埋KOL,不時在社交網上賣廣告。
現在袁沅玉除了做社企工作外,仲做埋KOL,不時在社交網上賣廣告。(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉 不時出po大曬文青靚相Keep人氣!
又不時出po,大曬文青靚相Keep人氣!(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉
(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉
(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)
袁沅玉
(圖片來源:IG@yuenyuenyukyuki)

撰文:東方新地圖片來源:無綫新聞截圖、IG@yuenyuenyukyuki