唐詩詠

被撞破即揸車走人? 否認同洪永城復合 唐詩詠:只係簡單嘅聚會

最新娛聞

廣告

唐詩詠同洪永城喺舊年5月同時喺IG宣佈分手,當時有傳佢哋因為喺婚期上冇共識,最後選擇和平分手。不過近日有傳媒影到佢哋約會,但撞破後詩詠嗱嗱臨揸車走人!唔通佢哋復合?日前詩詠喺電視城出席活動時被問到係咪復合?佢話只係簡單嘅聚會,同場仲有其他朋友,又話佢哋再見亦是朋友!

撰文:東方新地

唐詩詠 否認同洪永城復合

唐詩詠同洪永城分手原因,一方面有傳兩人喺婚期上冇共識,亦有傳女方同洗米華愛將拍拖而分手,當時洪永城一力承擔所有問題,又話有一個被稱為「不能錯過的女友」嘅女友,令佢承受唔少壓力,但呢個都係佢嘅福氣,仲直言希望會保護詩詠,因為仍然愛佢!不過去到舊年11月洪永城出席公開活動,就話雖然未有對象,但ready好準備投入新戀情。但昨日有傳媒影到洪永城喺西貢嘅屋企出發去北角會合詩詠,之後佢哋再各自揸自己架車去太古坊食飯,點知二人發現傳媒後,詩詠直接揸車走人,得番洪永城自己食!不少網友都猜測佢哋分手8個月後,係咪復合?!

唐詩詠:只係簡單嘅聚會

但昨日唐詩詠就喺電視城錄影,當講到係咪同洪永城復合,佢笑住話:「多謝大家關心,都係好簡單嘅聚會,嗰陣仲有其他嘅朋友喺度,我哋唔係仇人,所以都可以見面,大家唔使諗咁多。」詩詠仲話明白大家見到佢哋約合係會敏感啲,所以專登分開去,只因唔想有太多不必要嘅揣測!當被問到有冇機會復合?詩詠就話:「隨緣喇,隨緣喇!」那邊廂洪永城接受傳媒訪問都同樣否認復合:「唔係,朋友聚會,想食飯啫!」

唐詩詠被封為「最佳女朋友」、「不能錯過的女友」

唐詩詠被外界形容為「最佳女朋友」、「不能錯過的女友」,原因係佢入行以來戀聞不多,初出道拍港台劇集《Y2K》跟余文樂撻着,但呢段戀情很快結束,之後詩詠同崔建邦拍咗9年拖,兩人屢次分手又復合;崔建邦身邊有第三者或陷入低潮時,詩詠都係不離不棄。最後崔建邦承認有新歡,二人九年情才結束!

 

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!