解風東京

解風東京第1集|杜如風大推池袋新酒店!抵食海膽料理+任飲燒肉店

最新娛聞

廣告

有「日本旅遊達人」之稱的杜如風主持的《解風東京》由3月6日起逢周一至五晚10點半於82台J2播放,以真性情、搞爛Gag的方式一連15集帶大家「返鄉下」,第一、二集她首先帶大家在池袋、澀谷、下北澤三個地方玩,入住人均$400的豪華酒店,食抵食海膽料理!

即睇《解風東京》1-15集景點合輯

解風東京第一集|$400抵住池袋新酒店、$320食六道海膽料理

解風東京第一集|景點1. 池袋新開幕:內設桑拿房+露天風呂

杜如風主持旅遊節目素來以真性情和瘋狂見稱,《解風東京》亦貫徹其一貫特色,除了繼續爛Gag不絕,更不斷戲子上身扮鬼扮馬,除了首集出場一幕cosplay成「修路工人」相當搶焦,之後上演的「著衫版香艷出浴記」也是相當搞笑。

杜如風這次介紹的酒店位於池袋,於去年才開幕,特色是一反東京酒店房的骰格局。為了真實展示豪華套房有幾大,杜如風「金絲雀」上身碌床碌足兩個半圈,但碌到床邊竟然上唔番嚟,要出動幕後幫忙拖拉,爆笑非常。之後杜如風為介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷,更相當「入戲」謂:「係咪好sexy呢?我呢一生人第一次喺幕前咁樣包毛巾。」為求節目效果,杜如風狂擺性感甫之餘,又揚言「阿媽見到咁豪放會眼火爆」。

解風東京 杜如風為介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷
杜如風為介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷(圖片來源:TVB提供節目截圖)
解風東京 杜如風為介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷
杜如風為介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷(圖片來源:TVB提供節目截圖)

池袋亦是東京必去的地方之一,而距離池袋站2分鐘的Hotel Hisoca Ikebukur於2022年3月開幕,當中的設計以大地色為主,設計簡約,又有原創傢俬、 陶瓷碗碟等,每房均設有桑拿、大浴缸,令人有放鬆的感覺。

最大的6人房價錢不過是 36,000 Yen/晚(大概港幣$2,170), 除開6個人,人均低於港幣400元!位於2樓的Lounge, 每天1500-2300 更免費提供飲料。

解風東京 杜如風 杜如風喺酒店房「金絲雀」上身係咁碌,但竟然碌碌吓上唔番嚟。
杜如風喺酒店房「金絲雀」上身係咁碌,但竟然碌碌吓上唔番嚟。(圖片來源:TVB
解風東京 杜如風 最後要出動幕後拉番佢上嚟。
最後要出動幕後拉番佢上嚟。(圖片來源:TVB

杜如風介紹乾濕兩蒸桑拿房,及可容納4人的露天風呂,竟想到以特別方式披浴巾扮香艷,挑戰節目尺度!

解風東京 杜如風 桑拿
桑拿(圖片來源:Hotel Hisoca Ikebukur)

Hotel Hisoca Ikebukuro

地址:東京西池袋10-4
電話: +81 3-6692-8181
網址:https://hotelhisoca.com/
交通:JR池袋站2分鐘

解風東京第一集|景點2. 杜如風「餓身嚐膽」CP值極高$320食六道海膽料理連甜品

六本木專食海膽主題餐廳CP值極高,六道連甜品都以海膽入饌的菜式,加起來只需5,280日圓(約320港元),食到「魚子配海膽土鍋飯」時,還大拋金句謝親恩:「每次食到海膽,我都好感謝我阿媽同阿爸生咗我出嚟,可以有機會令我食到啲咁好食嘅嘢!」

解風東京 杜如風 杜如風大啖大啖食,塞到成嘴都係。
杜如風大啖大啖食,塞到成嘴都係。(圖片來源:TVB
解風東京 杜如風 呢個魚子配海膽土鍋飯望落好足料。
呢個魚子配海膽土鍋飯望落好足料。(圖片來源:TVB

UNIHOLIC

地址:106-0032 東京都港区六本木7丁目14−5 大和ビル 11F
電話:050-5594-6592
營業時間:5pm-11pm

解風東京第一集|景點3. $38一小時「酌爆」燒肉店

首集玩貼地的杜如風,來到位於池袋的一間以水龍頭酒精飲品放題作招徠的燒肉店,除了燒肉以外,最大的賣點就是水龍頭酒精飲品放題,加550日圓(約38港元)即可在一小時內瘋狂飲。首推牛肋骨, 而喜歡內臟的朋友, 不要錯過內臟拼盤!微醉的杜如風更笑指雖然很多人誤以為她「劈得」,但實情是「有酒飲不得」,皆因她對酒精有皮膚過敏!

解風東京 杜如風 杜如風到咗池袋一間以水龍頭酒精飲品放題作招徠的燒肉店。
杜如風到咗池袋一間以水龍頭酒精飲品放題作招徠的燒肉店。(圖片來源:TVB)
解風東京 杜如風 杜如風到咗池袋一間以水龍頭酒精飲品放題作招徠的燒肉店。
杜如風到咗池袋一間以水龍頭酒精飲品放題作招徠的燒肉店。(圖片來源:TVB)

焼肉ホルモン たけ田

地址:〒171-0022 東京都豊島区南池袋1丁目19−2 後藤ビル B1
電話:050-5868-1233
營業時間:星期一至五 17:00–23:00;星期六至日 11:30-14:30 及 17:00-23:00

解風東京第一集|景點4.澀谷新景點Shibuya Sky

於2019年11月開幕的澀谷最新地標47層的Shibuya Scramble Square的Shibuya Sky(澀谷SKY),可以從高空俯瞰澀谷著名的十字路口,還可以360度欣賞東京晴空塔、東京鐵塔等美景。展望台更加是打卡必去,可以拍到美麗的藍天及澀谷街景,天團「嵐」拍攝Turning Up MV的取景地。

解風東京 杜如風 360度欣賞東京晴空塔
360度欣賞東京晴空塔(圖片來源:Shibuya Sky)

杜如風再度自爆「畏高」弱點,因太大風再搞爛gag:「吹到個頭就嚟甩,總之擺埋喺locker唔攞上嚟」!

解風東京 杜如風 杜如風對住呢個靚景,都有擺chok甫影相。
杜如風對住呢個靚景,都有擺chok甫影相。(圖片來源:TVB)

Shibuya Sky

地址:150-6145 東京都澀谷区渋谷2丁目24−12 渋谷スクランブルスクエア
營業時間:星期一至日 10:00–22:30

下一頁:

解風東京第2集|杜如風扮1日文青介紹下北澤新地標!AI配眼鏡的五感花藝展

《解風東京》杜如風主要推介邊區好玩?

杜如風在《解風東京》一連15集將帶大家遊走東京,將東京現正流行必去至潮景點,美食餐廳介紹予大家,滿足大家於食玩買滿足全方位的需要!即睇:第1-15集懶人包

《解風東京》杜如風推介哪幾間抵食日本料理餐廳?

杜如風在《解風東京》推介幾間抵食又有特色的餐廳,首先超抵食六道海膽料理、池袋必食生蠔主題餐廳、近二千港元豪華14道和牛料理。即睇:第1-15集懶人包

撰文:東方新地(部分內容轉載自GOtrip)圖片來源:TVB、Hotel Hisoca Ikebukur、Shibuya Sky資料或影片來源:TVB J2