許亦妮

許亦妮重手P圖驚變ET 網民:搞到蔡思貝都走樣!

最新娛聞

廣告

現年30歲的、2011年度港姐季軍許亦妮(Whitney)於2015年解約後淡出幕前,早前佢仲改名叫許芷熒,雖然冇喺無綫工作,但佢同圈中人都有聯絡,蔡思貝係其中一個,今日Whitney在IG分享二人飯局照,佢留言大談佢哋嘅友情、餐飯食啲乜,不過網民錯重點,指許亦妮P圖P到好重手變咗ET,仲話連蔡思貝都唔同咗樣!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、Instagram、微博

前港姐許亦妮 約蔡思貝食飯

現年30歲的11年港姐季軍許亦妮(Whitney),原來已改名叫許芷熒!Whitney今日在IG貼出同的蔡思貝(Sisley)嘅飯局照,雖然二人都係港姐出身,但Whitney與比Sisley遲兩屆參選港姐,而作為師妹嘅Sisley經常鼓勵Whitney:「你是那個成日都推動我、支持我去追尋我理想嘅人,我真係好需要呢份支持,你了解我內心的不自信、憂慮、擔憂……可能你的一句說話,突然我又覺得沒有問題了。有時候越close嘅朋友和家人嘅溝通方式,就是好像篤中對方死穴的那份了解,被篤中了死穴後又不會感覺尷尬……(中略)……人越大越明白原來被熟悉的朋友,家人讚美讚頌,其實越是一支強心針。」

雖然Sisley近年在大台上位拍不少劇集,但作為好友的Whitney未因此而追看,她說:「從中一開始讀寄宿學校沒有電視機,讀大學,住的地方也是沒有電視機,所以已經習慣了不看電視,亦很少去電影院看電影。通常如果我在家裏開着電視就會被說:『嘩你開電視呀?竟然?』」雖然Whitney唔多睇電視,但佢話為支持Sisley會追看她演出的劇集:「好啦!我今天開始落番地球,開始追你嘅劇集,做番個稱職嘅好朋友。」

重手P圖

Whitney分享了多張自拍照及食物照,不過網民話佢所有自拍照都加上filters再重手P圖,皮膚滑到唔自然,塊面又細下巴又尖,對眼仲大到嚇人,成個ET咁!最慘就係化淡妝嘅蔡思貝,都因為佢P圖而變咗大眼濃妝!

許亦妮本身有對大眼,平日都好鍾意戴「大眼仔」同化濃妝,加上佢重手P圖,所以啲相靚得嚟都唔太自然!

《潮流教主》結緣 演技同被插爆

二人早年在無綫劇《潮流教主》中合作,劇集出街後網民呻蔡思貝的高分貝聲線轟炸,許亦妮戲份唔多,但由於負面形象太深入民心,所以一樣被插爆!

Whitney同蔡思貝在現實中堅係好老友,所以兩位好姊妹當年嘅觀眾緣一樣咁差!

Whitney貴為2011年香港小姐季軍及最上鏡小姐,其靚樣及激凸身材成功令人留下深刻印象,亦有唔少機會演出或者做主持,可惜入行後是非不斷,如見親記者例牌黑面、網上發表惹火言論等,仲有片場扮大牌,以致星運平平。

自爆有人開高價邀去飯局

圈中女星被邀出席飯局、伴遊等新聞屢見不鮮,2016年許亦妮突然喺微博貼出兩張對話Cap圖,對方話出價50萬,希望Whitney出席飯局。見到佢一直未有回覆,對方不停催促,之後仲話個客出價100萬甚至150萬吸引佢!

咁Whitney有冇動?答案係冇嘅!佢仲留言鬧爆︰「就算300萬,500萬,1000萬,多少錢我都不會考慮」,又指「第一,我不是這種女人!第二,我不會從這種途徑認識朋友;第三,我就算是窮到甚麼地步也不會選擇從這樣的途徑賺錢!請大家別再問了,敬請再詢問以及發送變態信息。有時候大半夜看到真的嚇死我的!」 最後仲好有禮貌咁講聲︰「謝謝」

不過Whitney就絕對係個貨真價實的索女,又經常賣大包晒身材,在網上大晒丁圖,又真係難怪「老闆們」對佢咁有興趣嘅!

有冇人同小編一樣睇到抖唔到氣……

抱住B露出事業線又是常識吧,晒愛心又可以晒胸,一舉兩得!

35D上圍真係唔講得笑,着件普通tee再挺直個身已經可以有咁波濤洶湧的效,加上Whitney呢個咁enjoy的表情,如果唔係睇埋下半身,Whitney呢個表情實在令人有無限暇想(其實係小編想太多),睇嚟佢應該係做緊腳底按摩而已?

唔單止上圍迫爆,Whitney一對白滑長腿亦都非常養眼!

Whitney除咗經常在網上賣大包晒身材,影親啲相都多多表情,又成日鍾意伸脷,真係睇到……


將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!