許冠文 黃子華

許冠文黃子華神級笑匠合作《破·地獄》 重提32年前首合作度橋內幕

最新娛聞

廣告

英皇電影《破.地獄》早前舉行開鏡拜神儀式。英皇集團主席楊受成博士與導演陳茂賢攜同許冠文、黃子華、衞詩雅、周家怡、朱栢康、秦沛、金燕玲、岑珈其等一眾主演出席。兩大笑匠許冠文和黃子華繼32年前的《神算》後再度合作,黃子華直言同許冠文合作係夢想,更大讚對方係幾代人嘅偶像!許冠文即重提32年前搵子華神度橋寫《神算》劇本來龍去脈⋯⋯
許冠文 黃子華 兩大笑匠許冠文和黃子華繼32年前的《神算》後再度合作,黃子華直言同許冠文合作係夢想,更大讚對方係幾代人嘅偶像!(圖片來源:大會提供)
兩大笑匠許冠文和黃子華繼32年前的《神算》後再度合作,黃子華直言同許冠文合作係夢想,更大讚對方係幾代人嘅偶像!(圖片來源:大會提供)

黃子華激讚許冠文「唔係我偶像」咁簡單

黃子華直言《破.地獄》與許冠文再合作是他多年夢想:「講真,香港有幾個朋友、或者我哋嘅偶像,我好希望人生裡面可以拍一次!咁呢次就真係中到喇!Michael係我名單入面其中一位希望合作,唔止一次啦希望!呢次都係第二次嘅!多過我嘅夢想!」黃子華更指許冠文「唔係我偶像」咁簡單,更是「幾代人嘅偶像」。

許冠文 黃子華 黃子華直言《破.地獄》與許冠文再合作是他多年夢想:「講真,香港有幾個朋友、或者我哋嘅偶像,我好希望人生裡面可以拍一次!咁呢次就真係中到喇!Michael係我名單入面其中一位希望合作,唔止一次啦希望!呢次都係第二次嘅!多過我嘅夢想!」(圖片來源:ViuTV)
黃子華直言《破.地獄》與許冠文再合作是他多年夢想:「講真,香港有幾個朋友、或者我哋嘅偶像,我好希望人生裡面可以拍一次!咁呢次就真係中到喇!Michael係我名單入面其中一位希望合作,唔止一次啦希望!呢次都係第二次嘅!多過我嘅夢想!」(圖片來源:ViuTV)
許冠文 黃子華 (左起)周家怡、金燕玲、秦沛、陳茂賢導演、黃子華、許冠文、楊受成博士、衛詩雅、阿里影業副總裁關旭(圖片來源:大會提供)
(左起)周家怡、金燕玲、秦沛、陳茂賢導演、黃子華、許冠文、楊受成博士、衛詩雅、阿里影業副總裁關旭(圖片來源:大會提供)

許冠文提當年合作 黃子華直認跟黎明有好大距離

當年許冠文與黃子華首次合作1992年電影《神算》,由許冠文與黎明合演雙主角,許冠文笑指:「嗰套戲原本係搵子華度橋,唔知佢想做明星,就覺得主角係要靚仔、非常靚仔!最好唱埋主題曲,心裡面就諗住搵黎明。嗰時佢(黃子華)就冇乜打扮,不過其實子華都幾靚仔嘅!」黃子華直認跟黎明有好大距離,笑指他當年沒有決定錯誤。子華更指知道許冠文找自己合作實在難以置信,好似獲外星人探訪:「佢真係打電話去我屋企,你知道幾離譜呀!我當時喺廁所,聽到阿媽突然話有個人叫許冠文搵你。」

許冠文 黃子華 子華更指知道許冠文找自己合作實在難以置信,好似獲外星人探訪(圖片來源:ViuTV)
子華更指知道許冠文找自己合作實在難以置信,好似獲外星人探訪(圖片來源:ViuTV)
許冠文 黃子華 許冠文笑指:「嗰套戲原本係搵子華度橋,唔知佢想做明星,就覺得主角係要靚仔、非常靚仔!最好唱埋主題曲,心裡面就諗住搵黎明。嗰時佢(黃子華)就冇乜打扮,不過其實子華都幾靚仔嘅!」黃子華直認跟黎明有好大距離,笑指他當年沒有決定錯誤。(圖片來源:《神算》圖片)
許冠文笑指:「嗰套戲原本係搵子華度橋,唔知佢想做明星,就覺得主角係要靚仔、非常靚仔!最好唱埋主題曲,心裡面就諗住搵黎明。嗰時佢(黃子華)就冇乜打扮,不過其實子華都幾靚仔嘅!」黃子華直認跟黎明有好大距離,笑指他當年沒有決定錯誤。(圖片來源:《神算》圖片)

黃子華做策劃師 許冠文做破地獄界大師

黃子華表示電影以香港殯儀業為題材,亦是首次有香港電影於殯儀館和義莊取景,提到他在《破.地獄》裡的戲份:「你睇我個樣係做策劃師,即係有咩我都幫到你!Michael就係裡面破地獄界嘅大師喇!朱康就係佢嘅公子,佢可以好短時間裡面轉好多個圈㗎!」

衛詩雅飾演許冠文的女兒,角色性格火爆,更為角色剪短頭髮。有一次,她拍完一場激烈的吵架戲後,第二天發現臉上冒出了許多紅點。原來這是因為她在演戲時太過激動,導致微小的血管破裂。

黃子華一句回應《飯戲攻心2》

至於農曆檔期電影《飯戲攻心2》,「大老」子華未有份參演,被問對於《飯戲2》看法只是輕輕帶過:「喺大師旁邊唔好講第二套戲喇。」

許冠文 黃子華 衛詩雅飾演許冠文的女兒,角色性格火爆,更為角色剪短頭髮。有一次,她拍完一場激烈的吵架戲後,第二天發現臉上冒出了許多紅點。原來這是因為她在演戲時太過激動,導致微小的血管破裂。(圖片來源:大會提供)
衛詩雅飾演許冠文的女兒,角色性格火爆,更為角色剪短頭髮。有一次,她拍完一場激烈的吵架戲後,第二天發現臉上冒出了許多紅點。原來這是因為她在演戲時太過激動,導致微小的血管破裂。(圖片來源:大會提供)

圖片來源:大會提供、ViuTV