許廷鏗 胡鴻鈞

許廷鏗暗示與胡鴻鈞「情已逝」:原本覺得做到一世朋友

最新娛聞

廣告

許廷鏗(Alfred)近日推出首張自資黑膠唱片《2021》,早前接受TVB娛樂新聞台《StarTalk》訪問時,提及當初離開華納是「被分手」,更暗示與胡鴻鈞友情不再,直言:「產生誤會嘅機會高好多,原本覺得做到一世朋友嘅人,當唔係日日見,就發現冇想像中咁鞏固。」
許廷鏗 許廷鏗早前接受TVB娛樂新聞台《StarTalk》訪問。
許廷鏗早前接受TVB娛樂新聞台《StarTalk》訪問。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)
許廷鏗 許廷鐘日前接受訪問指離開華納是被分手,而且暗示同胡鴻鈞已經冇friend做。
許廷鐘日前接受訪問指離開華納是被分手,而且暗示同胡鴻鈞已經冇friend做。(圖片來源:IG@hui_alfred)

許廷鏗離開華納原來係「被分手」

許廷鏗自組公司再自資出碟,早在2015年時已有自組公司的想法,經歷過星夢及華納的磨練後,儲夠子彈同經驗決定跳老闆。他坦言2021年對他來說變化很大,年頭奪得男歌手金獎後,本身打算與華納商討新碟發展方向,豈料在毫無預兆之下,就要分道揚鑣,簡單說就是「被分手」。自此他逼著重新計劃自己的事業,慶幸與華納仍然保持友好關係,希望可以做到和而不同。

許廷鏗自組公召再自資出碟,與華納被分手之後,要重新計劃自己的發展。
許廷鏗自組公召再自資出碟,與華納被分手之後,要重新計劃自己的發展。(圖片來源:IG@hui_alfred)

許廷鏗暗示同胡鴻鈞反面:原本覺得做到一世朋友

許廷鏗在訪問中自爆,疫情期間與朋友少見面,產生誤會的機會大增,有些朋友此情不再,似乎意有所指在談論與胡鴻鈞的關係。他說:「受疫情影響人與人之間少見面,產生誤會嘅機會高好多。我身邊有啲關係起咗變化,以為原本覺得做到一世朋友嘅人,當你唔係日日見,就發現冇你想像中咁鞏固。」

他又說過往工作上認識的同事還不能稱上「朋友」,他慨嘆:「好殘忍,有啲同事成日見,自己覺得係好認識佢,但係當唔需要見嘅時候,你同佢唔會有好多共同話題。當疫情大家要喺自己屋企嘅時候,發現我真係想搵嗰個,未必係日日見嗰個。有啲人反而唔需要日日見,反而喺嗰陣時好想同佢傾計。所以疫情之下,某程度上得到嘅多過失去嘅,雖然有啲以為好穩固嘅關係失去咗,但同時亦都搵到邊啲先係我好想去好好經營同鞏固嘅關係。」

胡鴻鈞撻著蔡思貝後已傳出與許廷鏗不和,如今許廷鏗暗示二人已經冇friend做。
胡鴻鈞撻著蔡思貝後已傳出與許廷鏗不和,如今許廷鏗暗示二人已經冇friend做。(圖片來源:IG@hubertwu)

胡鴻鈞撻著蔡思貝後疑與許廷鏗反面

胡鴻鈞與蔡思貝2年傳出撻著,隨後就同許廷鏗冇friend做,當時許廷鏗宣傳新歌接受訪問時,親口承認與胡鴻鈞絕少聯絡,連對方快有新劇推出也不知情,可見親密關係已不再。提到胡鴻鈞每年例必與他慶祝生日,許廷鏗表示仍未有對方的消息,他更抵死自嘲是「讀者」,也期望胡鴻鈞能給他一個說法,不要令他蒙在鼓裡。他又說自己有主動聯絡胡鴻鈞,但對方音訊全無,更表明不認識與胡鴻鈞傳緋聞的蔡思貝!

而胡鴻鈞當時亦有回應與許廷鏗的關係:「過咗去嘅嘢唔好提,我哋向前望,我有聽佢新歌,我依家都忙預備新歌,我請好多人食檸檬㗎,又畀好多人請食檸檬。(你同許廷鏗好耐冇見?)我同好多朋友都好耐冇見。」

許廷鏗 去年底驚爆戀情,胡鴻鈞事後以「一笑而過」回應,不過紙包唔住火,二人最近被指戀情浮面。
有指胡鴻鈞與蔡思貝撻著後,與許廷鏗就冇friend做。(圖片來源:新傳媒資料庫)
今年4月許廷鏗生日,胡鴻鈞連短訊都冇個,昔日二人為對方慶祝生日的情景已不復再。
許廷鏗與胡鴻鈞以前friend過打band,依家就斷晒聯絡喇。(圖片來源:新傳媒資料庫)

即重溫許廷鏗點講!

許廷鏗當年被華納解約?

許廷鏗早前接受訪問提及當初離開華納是「被分手」⋯⋯詳情請看

許廷鏗與胡鴻鈞之間發生什麼事?

許廷鏗坦言疫情期間與朋友少見面,產生誤會的機會大增,亦提到與某些朋友此情不再⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@hui_alfred、IG@hubertwu、新傳媒資料庫