許晉亨

直擊許晉亨邊打波邊開餐 落區打波冇預李嘉欣!

最新娛聞

廣告

日前許晉亨約友人打乒乓波,即使家族名下物業眾多,但許晉亨操波唔揀自家豪宅或私人會所,反而去位於黃泥涌的政府運動場館,還去買大堆貼地美食同波友分享,邊開波邊開餐,平民都到估佢唔到!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

李嘉欣 許晉亨 迷上打乒乓

老婆係大美人李嘉欣,凍齡有方身材樣貌多年不變,作為另一 半的57歲許晉亨當然要追貼老婆,運動keep fit一樣唔少得,原來兩公婆除咗愛出埠滑雪享受富貴玩意,近年兩人同樣迷上打乒乓波。 據知情者透露:「Michele(李嘉欣)咁多年都好緊張keep住做運動,唔會畀自己偷懶變肥,當然會監督埋老公,其實佢覺得有冇型都係其 次,最緊要係想老公keep住健康,本身Michele運動好多元化,一直 同老公都好鍾意滑雪,近期兩個仲迷上打乒乓波,好多時Michele都 會落場陪老公一齊打。」

恩愛放閃
許晉亨同大美人老婆李嘉欣結婚十年,恩愛有增冇減,嘉欣更 愛在個人社交網分享同老公合照,早前幫老公慶生亦不忘放 閃。

當日許晉亨 先在跑馬地馳名 燒味茶餐廳買燒味, 買咗燒鵝、白切雞 等美食,準備開 波兼開餐。

傳每月生活費200萬

家族顯赫的許晉亨,爺爺是已故船王巨富許愛周,父親許世勳是中建企業主席,家族資產估計高達420億,不過許愛周將家族資產採用基金管理形式,家族成員未有直接分到遺產,反而是透過管理基金每月發放豐厚生活費,去年底許世勳離世,一直透過家族信託基金出糧的許晉亨,有傳每月獲派的生活費大幅調高至200萬,戶口水浸,許晉亨生活卻有貼地一面。

日前他約波友打乒乓波,竟然冇 揀私隱度高的自家豪宅或私人會所,反而透過康文署book場,在黃泥涌運動場館練波,相當平民,當日未見老婆李嘉欣同行,許晉亨 出發去運動場館前,更先去附近馳名燒味茶餐廳買燒鵝、白切雞等 美食,然後會合好友一同到運動場館,練波練足兩個鐘,不過許晉 亨打波夠寫意兼與別不同,邊食邊打,同教練打完一局,就去場邊 同好友食嘢吹水,另類運動法keep fit,許晉亨相當享受!

貴為百億「富三代」,許晉亨打乒乓波都冇揀喺私人會所玩,反而選擇去康文署轄下運動場館,不過最破格都係邊打波邊開餐,食住燒鵝練波認真與別不同。

贏波好興奮

許晉亨搵教練一齊練波兩個鐘,每 打贏一球都舉高手表現興奮,玩得 相當投入!

長凳放滿各款燒味,許晉亨打完一局就埋去食嘢補充 體力,期間一名波友仲攞住個壺倒出疑似係酒嘅飲料 給眾人,許晉亨邊食邊飲相當痛快。

落手執波

雖然含住金鎖匙出世,不過當日所見,許晉亨 並冇翹埋手等人服侍,打完波仲自己落手執波。

自己揸車

打波兩小時,許晉亨離開時同友人先放嘢入車尾箱,雖然有司機同行,但許晉亨卻選擇自己揸車離開。

老婆都打

夫妻同樣迷上打乒乓波,之前李嘉欣就曾在個人社 交網 po 出自己練乒乓波的 短片,仲打得好有姿勢。

去年底父親許世勳病逝,許晉亨 同老婆李嘉欣拖住手出席喪禮。

痛錫孫仔

許世勳生前好痛錫孫仔Jayden, 11年就曾豪花 500萬為孫仔搞百 日宴,可見他對兒媳非常愛錫!

用心教子

婚後減產相夫教子的李嘉欣,近年將 全副精神照顧愛兒Jayden,更坦言寧 做「虎媽」都唔想兒子被寵壞,教仔用 心良苦!