許芷熒 許亦妮

35歲前港姐許芷熒產子5個月又有喜 大女神預言暗示埋性別

最新娛聞

廣告

現年35歲的2011年香港小姐季軍許芷熒(Whitney,原名許亦妮),2019年正式與圈外男友Alexander拉埋天窗,更於結婚後不久宣布懷孕。如今大女Kayli Jane已將近4歲,而許芷熒亦在去年7月再誕下第二胎兒子Alester Samson。在產子5個月後,昨日(3日)Whitney在社交網宣布第三度懷孕,密密造人的她更透露大女對自己懷孕一事的神預言……
許芷熒 許亦妮 前港姐許芷熒宣布四年抱三。
前港姐許芷熒宣布四年抱三。(圖片來源:Facebook@Whitney Hui 許芷熒 )

許芷熒四年抱三被稱好勤力

對於再度有喜一事,許芷熒直言十分驚喜:「Can’t believe I am going to be a mom of 3﹗(無法相信我將成為3名孩子的母親)」。她又表示目前仍然經常甩頭髮,且剛完成產後收身,因此在得悉懷上第三胎時大感震驚,而且第一個反應係感到晴天霹靂兼流眼淚!

「細佬BB五個幾月,小小B在我肚裏3個幾月。

某日老公買了早餐返屋企畀我食,我食完仲話肚餓,又叫外賣,跟住佢同我講︰『老婆,你係咪有咗?點解你食咁多野嘅?』然後我就話︰『點會呀,啱啱生完,點會咁快又有咗啊?』

然後細心諗嚇,原來月事真係未到。即刻買支棒棒驗,真係好驚喜,係兩條線。(當時從來未中過COVID,新冠疫情四年內只有驗孕棒驗過有兩條線)。

我第一個反應係流眼淚,因為啱啱生完細佬BB,仲甩緊好多頭髮,啱啱紮完肚,收完身,又要再嚟過?完全未有心理準備再生一個。當刻我真係晴天霹靂。WhatsApp醫生同佢講我又有咗,佢嘅反應係:『好勤力喎。』」

許芷熒 許亦妮 前港姐許芷熒宣布四年抱三。
前港姐許芷熒宣布四年抱三。(圖片來源:Facebook@Whitney Hui 許芷熒 )
許芷熒 許亦妮 許芷熒與社交平台宣布有喜,仲同老公大曬超聲波相。
許芷熒與社交平台宣布有喜,仲同老公大曬超聲波相。(圖片來源:Facebook@Whitney Hui 許芷熒 )

許芷熒大女神預言 連性別都預告埋

許芷熒更分享大女對於自己懷孕一事的神預言,並表示去年誕下細仔後,女兒曾預言:「Next Year I will have a 妹妹!」。起初許芷熒因為大女只是隨口講,但現時卻驚覺女兒當時的預言十分準確。而許芷熒的大女更曾表示是妹妹,未知會否勁到連性別都預言埋呢?

「喺2023年7月我生完細佬BB時,家姐BB去醫院探我時已經同我講:『Next Year I will have a 妹妹﹗』當時只係覺得她是隨口說說,原來家姐都有預言能力哦﹗上個月中了COVID,因為有咗BB,好辛苦都只係食過兩次止痛藥,因為唔希望食咁多藥影響BB。幾辛苦都要忍住。細佬BB未到一歲就有多個妹妹或者細佬啦,See you in June My龍B﹗好開心,我自己屬龍,能有機會生龍B,感謝上天安排恩賜﹗老公結婚時話要生2個好字,Hmm…… 唔通真係會?#2年抱2 #4年抱3 #1月3號記念分享3的開心事」

許芷熒 許亦妮 許芷熒的大女曾於去年細佬出世後表示:「Next Year I will have a 妹妹!」
許芷熒的大女曾於去年細佬出世後表示:「Next Year I will have a 妹妹!」(圖片來源:Facebook@Whitney Hui 許芷熒)

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@Whitney Hui 許芷熒