試當真

動漫節︱試當真阿慈快閃玩血案 網民鬧爆:有冇諗過鑽石山被害者心情?

最新娛聞

廣告

一年一度的動漫節於昨日(28日)正式開鑼,唔少網紅都有到場湊熱鬧。其中試當真成員阿慈和Stone就快閃模仿殺人血案,相關影片更在社交平台瘋傳。不過今次就睇嚟玩大咗,大批網民留言鬧爆指阿慈「被刀插」的一幕令人聯想起鑽石山廣場兇案:「有冇諗過鑽石山被害者心情?」

試當真阿慈快閃玩殺人血案

昨日(28日)「試當真」成員阿慈和Stone齊齊到動漫節快閃,阿慈Cosplay大熱動漫《我推的孩子》中的星野愛,與Stone和其他粉絲合照。另一「試當真」成員潘宗孝突然衝出人潮,手持假刀,一下子插到阿慈身上,阿慈亦隨即發出尖叫,嚇窒在場的動漫迷。最後就由一位扮演神奈川警察的路人cosplayer登場,將潘宗孝逮捕,事件才告一段落。

試當真 潘宗孝突然衝出人潮,手持假刀,一下子插到阿慈身上
潘宗孝突然衝出人潮,手持假刀,一下子插到阿慈身上(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)
試當真 跟住突然有cosplay警察的Cosplayer出場,「逮捕」潘宗孝。
跟住突然有cosplay警察的Cosplayer出場,「逮捕」潘宗孝。(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)
試當真 潘宗孝水樽又竟然喺混亂情況下破裂,搞到好似瀨尿咁。
潘宗孝水樽又竟然喺混亂情況下破裂,搞到好似瀨尿咁。(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)
試當真 阿慈於快閃前自拍時,潘宗孝已經用假刀隊住阿慈。
阿慈於快閃前自拍時,潘宗孝已經用假刀隊住阿慈。(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)
試當真 把假刀又幾逼真。
把假刀又幾逼真。(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)

還原《我推的孩子》第一集劇情

相關影片由昨天開始在網上瘋傳,唔少網民都話嚇親。不過有看過《我推的孩子》的網民都知道,其實試當真成員們只係還原《我推的孩子》第一集主角星野愛被私生飯突然上前用刀捅至失血過多死亡的劇情,不少人都大讚阿慈和Stone等人在動漫節上完美還原動漫的相關情節。

試當真 阿慈出發動漫節前已經預告自己會cosplay《我推的孩子》
阿慈出發動漫節前已經預告自己會cosplay《我推的孩子》(圖片來源:Facebook@阿慈 – 倪安慈 Kathy Ngai)
試當真 《我推的孩子》近日紅爆全亞洲。
《我推的孩子》近日紅爆全亞洲。(圖片來源:Netflix)

網民鬧爆指快閃令人聯想起鑽石山廣場兇案

雖然《我推的孩子》近日紅爆全亞洲,但難免會有未看過相關動漫的網民,導致有部分網民留言鬧爆,指阿慈「被刀插」的一幕令人聯想起鑽石山廣場兇案:「仲以為又發生鑽石山單嘢。」、「居然攞謀殺案嚟當笑話!?非常低級趣味!!一啲都唔好笑!!幽默?有冇諗過被害者嘅心情??仲要講殺人啫!唔使打靶吓嘛!?即係殺人係好輕微嘅行為呀!?」、「都仲是嗰句,拍電影偽紀錄片我頂得順,但是快閃唔好攞呢啲嘢來玩。」

試當真 冇睇《我推的孩子》的網民覺得試當真今次快閃令人聯想到鑽石山廣場兇案
冇睇《我推的孩子》的網民覺得試當真今次快閃令人聯想到鑽石山廣場兇案(圖片來源:網民留言截圖)
試當真 特別係呢一幕令網民們最感不滿。
特別係呢一幕令網民們最感不滿。(圖片來源:IG@ngaionchi_kathy)

潘宗孝急急開聲回應 試當真粉絲留言反擊

潘宗孝亦有就此事件作出回應,指大家只是想還原《我推》的經典情節,並沒有意圖拎人命嚟開玩笑。大批試當真粉絲和動漫迷都有留言回應反擊:「香港人d 幽默感越來越低」、「以後係咪唔使拍兇殺案港產片?定我推原作都要被譴責?」、「明顯都冇睇過「我推」又以為抽梗第二啲水,香港人真係壓力山大」等。

試當真 Ernest亦有就此事件作出回應,指大家只是想還原《我推》的經典情節,並沒有意圖拎人命嚟開玩笑。
Ernest亦有就此事件作出回應,指大家只是想還原《我推》的經典情節,並沒有意圖拎人命嚟開玩笑。(圖片來源:網民留言截圖)
試當真
(圖片來源:網民留言截圖)
試當真
(圖片來源:網民留言截圖)
試當真
(圖片來源:網民留言截圖)
試當真
(圖片來源:網民留言截圖)
試當真
(圖片來源:網民留言截圖)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ngaionchi_kathy、Netflix、網民留言截圖