試當真 校花

21歲落選校花Cathy唔怕凍派泳照福利 傲人身材正到暈!

最新娛聞

廣告

《試當真》落選校花Cathy(伍珮鈺)身材出眾,深受宅男喜愛!最近天氣明顯轉涼,Cathy照樣唔怕凍曬泳照福利,大騷傲人身材相當有睇頭!

Cathy曬泳照福利 傲人身材正到暈

Cathy昨日在IG上分享了一系列泳裝美照,去海洋公園大玩特玩!她身穿一款俗稱為「死庫水」的日式學生泳裝,展現傲人身材同修長白皙的美腿,泳衣剪裁更成功凸顯性感曲線,相當誘惑!Cathy仲大爆自己中意玩水,不過一入去就「吃貨」上身,非常搞笑!

試當真 校花
(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花
(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花
(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花
(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花
(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

落選校花Cathy 把握機會做Model

現年21歲的Cathy(伍珮鈺)現在是樹仁大學3年級學生,同時兼任Model的工作,她在接受訪問時,就透露成為model讓她得到了快樂同自信:「由細到大都係一個表演慾高嘅人,Modelling讓我有機會好好表現自己,令我成長好多,係一個好特別嘅存在。」

試當真 校花 落選校花 早前Cathy曾與COLLAR成員Ivy So一齊拍廣告。
早前Cathy曾與COLLAR成員Ivy So一齊拍廣告。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花 落選校花 廣告中Cathy表情多多,獲網民大讚可愛。
廣告中Cathy表情多多,獲網民大讚可愛。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

失敗當經驗 成功要感恩

Cathy更因做Model而發現自己真係好想成為演員,所以要把握同感恩任何一個機會:「因為每次機會都係得來不易,雖然唔知最後會唔會成功,但係試咗起碼唔會後悔。而且我每次都可以學到更多,同發現自己嘅另一面,失敗當經驗,成功要感恩!」

試當真 校花 落選校花 擁有逼爆上圍的Cathy,仲接拍過內衣廣告。
擁有逼爆上圍的Cathy,仲接拍過內衣廣告。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

做Model最享受vs最困難的事

被問到做Model最享受和最困難的事,Cathy說:「最享受係可以接觸到好多唔同人,同自己夢想再近一步,enjoy快樂同自信,同時令我知道自己真係好想成為演員!最困難就係全日都要keep住最好狀態,同埋最最最重要保持身材,因為我真係好鍾意食嘢!」

試當真 校花 落選校花 Cathy的IG中po得最多的就是小背心相,每次都有數千個Like。
Cathy的IG中po得最多的就是小背心相,每次都有數千個Like。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

面對質疑仍堅持目標與夢想

而最唔想妥協的事,Cathy指是放棄自己追求緊嘅目標同埋夢想:「面對質疑嘅時候當然會有想放棄,但係都係同自己講,連你都覺得自己唔得,咁就更加唔會有人認為你可以。其實我每晚臨瞓前都會祈吓禱~同埋會食嘢,因為食嘢真係可以令我放下一切煩惱!」

試當真 校花 落選校花 Cathy的IG現時有6.6萬Followers。
Cathy的IG現時有6.6萬Followers。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

重視親情 鍾意要講出嚟

身邊朋友一致認為Cathy似貓一樣超級跳脫,不過活潑好動背後,Cathy亦擁有感性嘅另一面:「最驚屋企人同身邊人的離開/離世,因為我好重視所有情,特別係親情,成日好擔心佢哋嘅健康。」又會經常對身邊嘅朋友講好鍾意佢哋、好掛住佢哋:「我覺得呢啲嘢要講出嚟,自己開心,對方都開心啲!」

試當真 校花 落選校花 Cathy透露去年曾經歷過好親近嘅屋企人離開,令她好唔捨得和好掛住,亦令她好驚這種事情會再次發生。
Cathy透露去年曾經歷過好親近嘅屋企人離開,令她好唔捨得和好掛住,亦令她好驚這種事情會再次發生。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

最愛BLACKPINK「好多正能量」

講到對上一首聽嘅歌,Cathy就表示:「《Popular》、《Moonlight》呢兩首歌都好有feel,我比較鍾意聽輕快啲嘅音樂,聽緊嘅時候個人會開心啲,好enjoy。而我最鍾意就係BLACKPINK!啱啱出道時已經好鍾意佢哋,好多正能量!」

試當真 校花 落選校花 鍾意的BLACKPINK的Cathy,不時在IG拍跳舞片,網民都大讚好有動感。
鍾意的BLACKPINK的Cathy,不時在IG拍跳舞片,網民都大讚好有動感。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

鍾意戴眼鏡多過戴Con

而講到隨身唔可以缺少嘅嘢,Cathy話係手機同眼鏡:「手機無論係娛樂、工作、定係聯絡身邊人都需要。而眼鏡係因為平時要化妝戴Con,但係我真係比較鍾意戴眼鏡多啲,因為好舒服,所以當工作或聚會完咗就會即刻除Con戴眼鏡!」

試當真 校花 落選校花 Cathy身高有164cm。
Cathy身高有164cm。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)
試當真 校花 落選校花 Cathy又透露自己好驚鬼:「細個自己瞓會幻想好多,就算開咗冷氣都嚇到自己出晒汗!」
Cathy又透露自己好驚鬼:「細個自己瞓會幻想好多,就算開咗冷氣都嚇到自己出晒汗!」(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

選校花獲封鬼馬小靈精

參選校花時Cathy只得19歲,在IG上不乏泳裝照片,因為體形豐滿加上樣貌標誌,而成為了大熱門。她拍照時有雙楚楚可憐的大眼,然而動態的Cathy非常鬼馬,直認喜歡整蠱朋友。她想成為一個可以一直帶到歡樂比大家嘅演員,會有自己目標,可以一直保持初心,堅持努力追夢,而且希望可以越嚟越瘦。

試當真 校花 落選校花 校花校草
參選時Cathy在官方IG訪問片中,曾介紹自己的性格係有義氣同善良。(圖片來源:IG@pppuiyuk._)

睇埋Cathy其他靚相:

圖片來源:IG@pppuiyuk._