詹天文

17歲詹天文Windy被指撞樣36歲菊梓喬 揭不知43歲吳卓羲是誰

最新娛聞

廣告

After Class成員詹天文(Windy)年僅17歲,初初參加《聲夢傳奇》時,曾被指同ViuTV女藝人米露迪似樣,近日她又被指撞樣36歲星夢師姐菊梓喬,但她接受訪問時,就話唔知菊梓喬的43歲緋聞男友吳卓羲係邊個,引來網民熱議!
詹天文 講到同菊梓喬撞樣,Windy話覺得對方好靚女,所以可以同對方撞樣好開心。
講到同菊梓喬撞樣,Windy話覺得對方好靚女,所以可以同對方撞樣好開心。(圖片來源:IG@win_dy__、IG@hana_kuk)
詹天文 詹天文、米露迪
詹天文初入行亦曾被指撞樣米露迪。(圖片來源:IG@win_dy__、IG@melomelojai)

詹天文 唔知吳卓羲係邊個

詹天文(Windy)是星夢旗下公司愛爆音樂的歌手,她近日出席活動時,由於被指「星夢一姐」菊梓喬撞樣,有傳媒就提到菊梓喬的緋聞男友吳卓羲,問Windy鍾意的男仔類型是否也是吳卓羲?Windy竟然答唔知邊個係吳卓羲,話自己由小學開始已經好鍾意男團TFBOYS成員王俊凱,大讚王俊凱高大又靚仔。

詹天文 Windy在活動上獻唱新歌《沒有你的新學期》。
Windy在活動上獻唱新歌《沒有你的新學期》,台風同形象亦被指與菊梓喬相似。(圖片來源:YouTube@娛樂新聞台)
詹天文 菊梓喬
菊梓喬(圖片來源:IG@hana_kuk)

網民力撐:佢年紀唔係電視一代

這番「而我不知道吳卓羲是誰」言論一出,有網民力撐Windy在06年出世,今年只得17歲,不認識43歲吳卓羲也不出奇,紛紛表示:「隔十年就係隔一代㗎喇」、「唔識好正常,佢年紀都唔係電視一代」、「吳卓羲都做得佢爸爸,唔識有咩出奇」、「今次真係別怪她」等等。

詹天文 Windy話唔知邊個係吳卓羲!
Windy話唔知邊個係吳卓羲!(圖片來源:YouTube@娛樂新聞台)
詹天文 吳卓羲 林峯 吳卓羲 吳卓羲近年人氣急升獲內地網民封為「顏值天花板」。
吳卓羲近年人氣急升,獲內地網民封為「顏值天花板」。(圖片來源:微博@吳卓羲)
詹天文 但喺Windy心目中,輸咗畀內地人氣男團TFBOYS嘅23歲隊長王俊凱!
但喺Windy心目中,輸咗畀內地人氣男團TFBOYS嘅23歲隊長王俊凱!(圖片來源:微博@TFBOYS-王俊凱)

被轟不尊重前輩:好冇禮貌喎

有網民就重提Windy曾說不認識李克勤事件,認為Windy太不尊重前輩:「佢都好冇禮貌喎」、「冷靜又斯文嗰個男人都唔識」、「而我不知道詹天文是誰」、「呢個詹小姐經常都話唔識啲前輩,真係巴閉」、「佢應該係選擇性識人」、「其實佢唔講冇問題,佢咁講覺得佢好假」等等。

詹天文 網民狂鬧Windy成日話唔識啲前輩,好冇禮貌!
網民狂鬧Windy成日話唔識啲前輩,好冇禮貌!(圖片來源:IG@win_dy__)

重溫Windy不知道李克勤是誰

參加《聲夢傳奇》期間,Windy曾提到首次會見導師李克勤時,不認得對方是誰:「當李生行入嚟嗰一刻,我問GiGi(炎明熹):『佢係邊個嚟㗎?』我真係唔識佢,當佢自我介紹完之後,我先知呢個人係邊個。」

詹天文 李克勤
李克勤曾在《聲夢傳奇》中擔任導師。(圖片來源:TVB
詹天文 李克勤
詹天文一樣唔識得李克勤。(圖片來源:TVB

其實當日唔只Windy,同樣係06年出世的Chantel(姚焯菲),都直言不知道李克勤是誰,當時Chantel表示:「我認得佢個樣,但就唔係幾知佢叫咩名,當佢介紹自己時,我就記得原來我爹哋成日聽佢啲歌!」

詹天文 李克勤
同樣係00後的Chantel,也不認識李克勤。
windy詹天文 After Class出道以來各有各搞作。
After Class出道以來各有各搞作,唯獨Windy被指最唔顯眼,冇乜搞作。(圖片來源:IG@win_dy__)
windy詹天文 直到今年3月先推出首支個人單曲《沒有你的新學期》
直到今年3月Windy才推出首支個人單曲《沒有你的新學期》,以個人身份正式出道。(圖片來源:IG@win_dy__)

Windy詹天文表演聲樂技驚四座

早前網上流傳一段香港中學生演唱莫扎特《魔笛》的影片,片中學生高音甜低音準之外,仲要非常有台風,大批網民都紛紛留言大讚該位學生長大後應該大有作為。原來片中學生就係After Class成員Windy詹天文!詹天文於片中身穿校服,雖然年紀輕輕,但演唱高難度聲樂名曲時,竟然冇走音之餘,仲要非常有大將之風,難怪網民都大讚佢前途無量!

windy詹天文 Windy詹天文表演莫扎特的經典名曲,技驚四座!
Windy詹天文表演莫扎特的經典名曲,技驚四座!(圖片來源:FB@古典好好聽 Classicalmusic to go)
windy詹天文 零走音仲要非常有台風。
零走音仲要非常有台風。(圖片來源:FB@古典好好聽 Classicalmusic to go)

有片睇!一齊睇Windy詹天文演唱莫扎特《魔笛》片段:

Windy超水準的表演,連台灣網民都大讚有才華!

撰文:東方新地圖片來源:IG@win_dy__、IG@hana_kuk、IG@melomelojai、YouTube@娛樂新聞台、TVB、微博@吳卓羲、微博@TFBOYS-王俊凱、FB@古典好好聽 Classicalmusic to go