詹瑞文

58歲詹瑞文喪妻爆喊開Live談感受 網民唔buy狂鬧:棄糟糠的下場!

最新娛聞

廣告

58歲詹瑞文第二任妻子兼經理人Amenda於今年4月因病離世,喪妻後的詹瑞文一直未有作公開回應,直至近日才於社交平台與徒弟蔣怡開Live分享多年來的心路歷程。詹瑞文於直播中深情剖白失去愛妻的悲痛心情,更忍不住哽咽落淚。不過網民卻異常冷淡,並紛紛留言狠批:「棄糟糠的下場!」

58歲詹瑞文喪妻兩個月 孖徒弟蔣怡開Live談感受

詹瑞文於直播中談及到愛妻的離開令自己人生有好大轉變,對之後想做的事都有好大影響。當詹瑞文提及到太太Amenda的最後四個月,更忍不住哽咽落淚:「我真係好感恩我可以喺我人生入面認識到佢,同埋可以喺一齊生活嗰10年入面,每一天都咁濃烈。我有一瞬間我係覺得,點解我哋一齊時間咁短,可唔可以長啲呢。」

詹瑞文 詹瑞文與徒弟蔣怡一齊開live
詹瑞文與徒弟蔣怡一齊開live(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)
詹瑞文 蔣怡低胸上陣,非常性感!
蔣怡低胸上陣,非常性感!(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)
詹瑞文 詹瑞文第二任妻子Amenda在4月因病離世,詹瑞文提起亡妻都忍唔住哽咽。
詹瑞文第二任妻子Amenda在4月因病離世,詹瑞文提起亡妻都忍唔住哽咽。(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)
詹瑞文 詹瑞文之後更哽咽落淚指:「點解我哋一齊時間咁短,可唔可以長啲呢。」
詹瑞文之後更哽咽落淚指:「點解我哋一齊時間咁短,可唔可以長啲呢。」(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)

對亡妻讚不絕口 感激對方為自己圓夢

詹瑞文在直播中對Amenda讚不絕口,感激對方用盡所有方法為自己圓夢:「Amenda係一個好低調嘅人,佢永遠都喺Artist背後,佢唔鐘意成日畀人見到佢。佢喺背後支持明白我,做咗好多好多功夫。經過咗之後嘅十年合作,Amenda帶住一team人,就support住我哋做所有創作,好唔簡單。我係想做就要做嘅人,至於點做就靠佢。Amenda就會用盡佢方法完成我夢想、理想。經過多年之後,我哋喺工作上建立咗好好默契。再經過一段時間,除咗喺工作上,我哋喺感情上面都決定喺埋一齊。」

詹瑞文 詹瑞文提到Ameanda優點嘅時候,都笑得超燦爛。
詹瑞文提到Ameanda優點嘅時候,都笑得超燦爛。(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)
詹瑞文 詹瑞文在直播中對Amenda讚不絕口,感激對方用盡所有方法為自己圓夢。
詹瑞文在直播中對Amenda讚不絕口,感激對方用盡所有方法為自己圓夢。(圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim)

當年深受外界批評:我成日好戥佢唔抵

詹瑞文與Amenda的戀情一直受到千夫所指,Amenda當年被外界稱為「第三者」,不過兩人一直未有就戀情作公開回應或澄清。今次詹瑞文便於直播剖白當年與甄詠蓓離婚的原因和戀上Amenda的心路歷程:「當時我覺得人生要去另一階段,當然我同前妻之前有一段好好關係,去到嗰個階段我覺得我要面對我哋兩個之間嘅一啲問題,我選擇咗我要處理呢段關係,要暫時停咗呢個關係,然後尋找我人生之後路向,之後我就發展咗我人生另一段關係,就係同Amenda一齊。」

詹瑞文 當年詹瑞文同甄詠蓓婚姻維持了20年,最後離婚收場。
當年詹瑞文同甄詠蓓婚姻維持了20年,最後離婚收場。(圖片來源:Youtube@有線電視 CABLE TV & 有線新聞 CABLE News)
詹瑞文 詹瑞文與甄詠蓓育有一女。
詹瑞文與甄詠蓓育有一女。(圖片來源:IG@olivia_yan_)

詹瑞文曾想為愛妻平反

詹瑞文指當年媒體一直負面描述兩人的關係,雖然自己曾經想為愛妻平反,不過總被Amenda阻止,詹瑞文坦言一直為愛妻感到不值:「你都知媒體如何負面地描述我哋,咁我覺得我好欣賞佢,佢又好欣賞我,我哋又處理好要處理嘅嘢,我哋就決定一齊生活。當有好負面報道寫佢時候,佢就會話︰『唔緊要,我好清楚自己做緊乜,如果我回答,反而進入個圈套。』佢好聰明,反而有時候我覺得好戥佢唔抵,好想表達。」

詹瑞文 當年詹瑞文被外界指他拋妻棄子,與Amenda的戀情一直不被看好。
當年詹瑞文被外界指他拋妻棄子,與Amenda的戀情一直不被看好。(圖片來源:東方新地)

網民唔buy狂鬧:真係聽到毛管戙

雖然詹瑞文聲淚齊下剖白與愛妻Amenda的點點滴滴,不過網民並不領情,認為詹瑞文將當年拋妻棄子一事包裝得過分美好:「弊傢伙,佢講到好似好touching 咁,但我一啲都唔感動嘅」、「講到自己背棄前妻仲好偉大咁」、「棄糟糠的下場」、「係佢把口講愛真係聽到毛管戙」、「一個將移情別戀包裝得好靚的人」等。有網民亦認為今次詹瑞文開直播的目的全為宣傳新開張的Cafe:「我唔係好明佢做乜最尾要咁強調間 coffee shop 個地址」、「其實今次出嚟嘅目的都只係想幫自己宣傳間cafe啫」等。

詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)
詹瑞文
(圖片來源:網民留言截圖)

一齊睇詹瑞文足本訪問:

https://www.youtube.com/live/6C1BdbmsBi0?feature=share&t=1899

詹瑞文爆喊開Live談喪妻感受。

撰文:東方新地圖片來源:Facebook@詹瑞文Jim Chim、東方新地、網民留言截圖、IG@olivia_yan_、Youtube@有線電視 CABLE TV & 有線新聞 CABLE News資料或影片來源:Youtube@詹瑞文舞台