詹瑞文 美食節目

詹瑞文捲入美食節目金錢糾紛 現身說法大爆:冇收過800萬

最新娛聞

廣告

詹瑞文第2任妻子Amanda去年因肺癌逝世,令詹sir大受打擊暫停工作一段時間,近日他重拾心情準備4月出演舞台劇。不過,昨日《東張西望》播出一單美食節目糾紛事件,仲牽涉埋詹sir,他更在節目中現身說法為自己解畫!

製作公司以詹瑞文做主持招徠 事主見面唔畀錢走唔甩

事主楊先生(化名)指「如果佢唔係搬咗詹瑞文先生出嚟做主持訪問,都唔會上當!」,他在《東張西望》裡講述自己早前受一間位於荃灣的媒體製作公司招攬,對方以詹sir會作美食節目主持介紹餐廳作引誘,指會介紹楊先生的餐廳,「覺得你間公司有潛質,可以免費幫你做宣傳」,之後又WhatsApp楊先生詹sir拍攝過的美食節目短片,更與該公司的監製Raymond進行了長達40分鐘電話,令他放下戒心,並上門與製作公司見面傾談。

0
(圖片來源:TVB東張西望》截圖)

怎料,楊先生到達製作公司的荃灣辦公室,卻找不到寫有公司單位及名稱的水牌,而尋找之際,然後就有職員突然推門而出,說監製有事在忙,讓他等一等,一等便等了30分鐘,楊先生察覺不妥便打算以食煙為由離開,職員卻指可以直接在辦公室食,不讓他走。他再度等侯了15分鐘,終於得以見到監製,Raymond在言談中不但又提供詹sir的介紹美食片給他看,又指「曾俊華之前選特首都係我哋拍」。監製Raymond又指節目費用全免,而聘請詹sir的費用亦是他們公司與詹sir簽了兩年合約,酬金己經給了800萬,所有製作場景亦不需楊先生付費。不過,在臨尾則提出原來要收取「少少嘅營運資金,播放費及版權費」,為期兩年,一個月要$2,000。

0
(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

楊先生本來覺得能夠做到宣傳效果,亦不算貴,但是總監Raymond卻要即場簽約及付$48,000,楊先生沒有這麼多現金在身,又指可以用支付平台付款或者在樓下櫃員機轉帳給他們,令他感覺「畀人chur住,要如果我要走就一定要畀錢」,楊先生最終付出現金一萬元,在製作公司的百般不願下才能成功甩身,而事後製作公司方亦持續不斷追數。

詹瑞文現身說法:冇收過800萬

詹瑞文在節目中亦有現身為自己解畫,他承認有為一間公司幫小商戶拍攝短片節目,「但冇收咗800萬呢件事」,指此事不是事實,又說有與製作公司簽約,如果查證事件是真的,就暫時不會與他們合作。另外,他亦指這種逼迫的手法是「損人利己」。

0
(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

製作公司:佢可以決定唔合作

《東張西望》亦有親身上製作公司了解,節目可見監製Raymond不斷打斷主持的發問,又指自己不能控制人們的想法,「佢可以決定唔合作㗎嘛,唔合作咪唔好合作囉」,主持提出楊先生當時要即時付款,感覺自己不能離開辦公室的情況,Raymond即指向辦公室門口,「門口嗰邊行兩步路,隨時走得㗎,我哋唔會鎖住佢」,認為楊先生曲解所有事情。至於以免費招徠,Raymond就指所提及請的詹sir及製作費等的確是免費,不過是要付少少播放版權費,又指楊先生有誤會可以直接問。

網友大讚主持盤問技巧夠專業

網友睇完呢集,即留言「香港地方細細都咁多騙案,證明人真係唔掂」亦大讚東張主持李旻芳盤問技巧夠專業!「問到條友口啞啞」「女主持忍笑忍得好辛苦?」「好好睇好勁呀!」

0
(圖片來源:TVB《東張西望》截圖)

圖片來源:TVB《東張西望》截圖