請1日假去旅行

請1日假去旅行|周奕瑋夥陳嘉慧快閃東京 460港紙任食和牛+吞拿魚

最新娛聞
TVB全新旅遊資訊節目《請1日假去旅行》將於今晚(2日)首播,本周播出一連兩集嘅「東京篇」,就找來「日本通」周奕瑋(Jarvis)與新拍檔陳嘉慧(Erica)擔任主持,帶同各位觀以最平靚正嘅價錢歎盡東京最新嘅必食餐廳!

《請1日假去旅行》帶你快閃東南亞

《請1日假去旅行》於今晚起,一連四個星期逢星期四、五晚10點半播出,節目旨意為觀眾計劃只請一日假期搭上周末,在三天內玩盡東南亞國家嘅熱門城市,第一個星期嘅「東京篇」就由日本通周奕瑋,夥拍12歲就跟家人移民日本嘅陳嘉慧擔任主持。之後分別會有戴祖儀、麥美恩、李芷晴、何沛珈、金剛及余思霆,分別前往韓國首爾、泰國曼谷及台北作推介。

請1日假去旅行 第一個星期嘅「東京篇」就由日本通周奕瑋夥拍陳嘉慧擔任主持。
第一個星期嘅「東京篇」就由日本通周奕瑋夥拍陳嘉慧擔任主持。(圖片來源:TVB

周奕瑋教路行業務超市掃超平飲品

今晚播出嘅第一集,周奕瑋同陳嘉慧從東京成田機場落機後,乘搭Skyliner到上野下榻酒店,周奕瑋介紹大家到業務超市購買平價飲品,2L的礦泉水盛惠約4.5港元,罐裝咖啡亦只要2.5港元,相當便宜。

請1日假去旅行 2L的礦泉水盛惠約4.5港元
2L的礦泉水盛惠約4.5港元(圖片來源:TVB
請1日假去旅行 罐裝咖啡亦只要2.5港元,超平!
罐裝咖啡亦只要2.5港元,超平!(圖片來源:TVB

銀座歎Omakase只需要$500?

行程首個晚餐,周奕瑋同陳嘉慧出發到銀座歎Omakase,咪以為銀座一定好貴,人均只需8,740日圓(約500港元),餐廳格局及食物質素亦絕不欺場,其中濱鯛壽司更令周奕瑋一試難忘:「我覺得佢係一條好有活力嘅鯛魚,咬落去係仲Feel到佢郁緊嘅嗰種感覺!」Erica則鍾情穴子壽司:「我住咗日本咁耐,呢件係我食過最好食嘅穴子!」

請1日假去旅行 Jarvis同Erica都好享受呢一餐。
Jarvis同Erica都好享受呢一餐。(圖片來源:TVB
請1日假去旅行 正到派心心!
正到派心心!(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 夜晚就去咗銀座大歎平價Omakase,餐廳嘅格局一啲都唔失禮人。
夜晚就去咗銀座大歎平價Omakase,餐廳嘅格局一啲都唔失禮人。(圖片來源:TVB)

接受當地電視台訪問 鏡頭被刪竟衰在日文太叻?

講到在銀座歎平價Omakase,周奕瑋受訪時透露:「當地嘅電視台都有嚟採訪,我哋好努力練好啲日文同佢哋做訪問,點知最後佢都係出咗啲我哋講廣東話嘅花絮,原來佢哋想表達連外國人都對呢間壽司店好有興趣,我哋講日文可能會令人誤會我哋唔係外國人,所以我哋擺咗個大烏龍,嘥咗啲緊張同練習!」

請1日假去旅行 周奕瑋仲接受當地媒體訪問。
周奕瑋仲接受當地媒體訪問。(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 食完Omakase,佢哋去咗銀座新興潮點甜品街食甜品。
食完Omakase,佢哋去咗銀座新興潮點甜品街食甜品。(圖片來源:TVB)

朝聖搭訕勝地 Jarvis出動撩女仔

明晚(3日)播出嘅一集,周奕瑋同陳嘉慧第一站去到澀谷新興潮點宮下公園,該處是擁有19間食店的美食街,除了可以一次過食勻日本各地美食外,更是當地年輕人的搭訕勝地。周奕瑋同陳嘉慧點了以滅火沙桶作器具的Mega Drink,上演小劇場教大家搭訕常用的日語,場面過癮;之後兩人猜包剪揼輸賭「誰要搭訕」,結果猜輸的Jarvis要出動撩女仔,最終Jarvis又能否成功搭訕?

請1日假去旅行 以滅火沙桶作器具的Mega Drink。
以滅火沙桶作器具的Mega Drink。(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行
(圖片來源:TVB)

460港元兩小時任食和牛

之後周奕瑋同陳嘉繼續帶大家食好西,兩人先是推介CP值超高的和牛燒肉放題,只要7,980日圓(約460港元)就可任食兩小時和牛,相當抵食!而針對唔食牛嘅觀眾,兩人則推介了可大歎吞拿魚刁鑽部位的吞拿魚專門店,如每條魚只有0.8%的魚腮背、吞拿魚心臟及腦天(即頭頂肉)等,當中最過癮的菜式是「中落」,「中落」是吞拿魚骨架上的肉糜,客人會獲發貝殼將之刮出品嚐,食到兩人舔晒脷!

請1日假去旅行
(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 ,Jarvis、Erica大歎和牛燒肉放題,人均只要約460港元,CP值超高。
,Jarvis、Erica大歎和牛燒肉放題,人均只要約460港元,CP值超高。(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 唔食牛唔緊要,Jarvis、Erica另外還推介了吞拿魚專門店,有勁多好刁鑽嘅吞拿魚部位食。
唔食牛唔緊要,Jarvis、Erica另外還推介了吞拿魚專門店,有勁多好刁鑽嘅吞拿魚部位食。(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 呢個就係「中落」。
呢個就係「中落」。(圖片來源:TVB)

三日兩夜人均消費只需3,000多港元?

去到行程最後一天,化身文青的兩人去到隅田River Walk打卡,再在晴空塔下野餐食人氣三文治。節目尾聲,兩人結算今次三日兩夜之旅使費,不連機票及住宿,人均只用了3,000多港元,相當抵玩。

請1日假去旅行 最後一個行程,Jarvis、Erica喺晴空塔下野餐,Chill到爆。
最後一個行程,Jarvis、Erica喺晴空塔下野餐,Chill到爆。(圖片來源:TVB)
請1日假去旅行 食咁多好東西都只係使咗3,000幾港紙,好抵玩!
食咁多好東西都只係使咗3,000幾港紙,好抵玩!(圖片來源:TVB)

撰文:東方新地圖片來源:TVB