譚凱琪 zoie

42歲TVB索腿女星過年前勁黑仔 近鏡影靚腳公開傷勢!

最新娛聞

廣告

現年42歲的譚凱琪(Zoie),自2020年嫁圈外富貴男友莊日宇,並於同年誕下女兒Gabri後,便專注於照顧家庭,大大減少了出現在幕前的機會。雖然譚凱琪忙於顧家,但係亦會經常在社交平台分享日常生活,令一眾掛住佢嘅觀眾可以keep住見到佢!不過譚凱琪最近就意外受傷,日前更新社交平台時仲嚇親一眾網民……
譚凱琪 zoie 譚凱琪自2020年結婚及誕下女兒後,便減少了擔任幕前的機會。
譚凱琪自2020年結婚及誕下女兒後,便減少了擔任幕前的機會。(圖片來源:IG@zozotam1o1o)

譚凱琪過年意外受傷

譚凱琪日前更新社交平台,上載咗一段扁晒嘴嘅短片,又配文表示:「2024年的新造型,因為自己唔小心拗柴,所以呢排都會用呢個look嚟示人」譚凱琪仲在影片的後半段向大家展示了自己的傷勢,只見譚凱琪的腳貼滿儀器,但係都隱約見到她腳踝處的瘀傷,真係睇見到心痛啊!

譚凱琪 zoie 譚凱琪日前上載一段自己受傷的短片。
譚凱琪日前上載一段自己受傷的短片。(圖片來源:IG@zozotam1o1o)
譚凱琪 zoie 譚凱琪仲向大家展示咗自己治療的過程。
譚凱琪仲向大家展示咗自己治療的過程。(圖片來源:IG@zozotam1o1o)

譚凱琪要借囡囡玩具車代步

譚凱琪在影片的最後,仲向大家分享埋自己喺屋企要借囡囡玩具車代步的畫面。譚凱琪亦搞笑配文表示:「醫生叫我唔好行咁多」、「好彩囡囡肯借部車車我」、「好彩我有先見之明送部車車比佢先有得問佢借」連龔嘉欣都忍唔住留言:「雖然整親,但係真係患難見真情呀~」又祝福譚凱琪早日康復。

譚凱琪 zoie 譚凱琪
譚凱琪在家要借囡囡玩具車代步。(圖片來源:IG@zozotam1o1o)
譚凱琪 zoie 譚凱琪
譚凱琪更搞笑表示好彩自己有先見之明。(圖片來源:IG@zozotam1o1o)

撰文:東方新地圖片來源:IG@zozotam1o1o