譚嘉儀

譚嘉儀樣貌再升級惹熱議 突變面尖鼻高透光 搣甩「翻版陳秀珠」稱號

最新娛聞

廣告

無綫電視劇御用主題曲女王譚嘉儀,向來被封為「翻版陳秀珠」,入行初期以包包面示人,近年樣貌經常「升級」,除咗包包面逐漸消失,仲開始變得面尖尖,五官越嚟越立體。譚嘉儀的近照仲變得鼻尖透光,同入行初期判若兩人,網民就此熱議,紛紛討論譚嘉儀有否整容!
譚嘉儀外貌再升級,引來網民討論。
譚嘉儀外貌再升級,引來網民討論。(圖片來源:IG@kayeepo)
而家譚嘉儀變得相當苗條!
而家譚嘉儀變得相當苗條!(圖片來源:IG@kayeepo)

譚嘉儀突脫變為面尖女郎惹熱議

譚嘉儀入行初期以包包臉見稱,隨着時間推進,譚嘉儀的外貌不斷升級,她演出重頭劇《降魔的2.0》時,更開始變得面尖尖、五官立體,網民指譚嘉儀的外貌一度激似前輩陳秀珠,質疑佢外貌曾經後天加工。最近譚嘉儀去咗日本北海道旅行,不時在社交網絡興奮分享靚相!其中一條影片中,她更開心得抬頭望天,五官輪廓清楚表露無遺。有眼利嘅網民發現譚嘉儀在燈光照射下,樣貌竟然有所不同,除咗鼻樑變得極高外,仲鼻尖透光,與之前「翻版陳秀珠」的外貌判若兩人,疑似再度升級!

譚嘉儀的近照中,變得面尖鼻高!
譚嘉儀的近照中,變得面尖鼻高!(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀 五官輪廓非常突出。
五官輪廓非常突出。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀 明顯睇得出身材非常緊致。
明顯睇得出身材非常緊致。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀
(圖片來源:IG@kayeepo)

譚嘉儀多次堅決否認整容 對自己被封「翻版陳秀珠」感榮幸

譚嘉儀多次被網民質疑整容,記者曾經就此詢問譚嘉儀的看法。譚嘉儀當時堅決否認自己有整容:「唔會唔開心,覺得有人談論同埋有人注意到我有轉變係好事,證明大家都好留意,自己知道自己冇(整容)就OK啦,人哋要講咩都控制唔到。 」

對於自己被封為「翻版陳秀珠」,譚嘉儀指感到榮幸:「其實我見到都覺得好搞笑,同埋好得意嘅話我似秀珠姐,自己都好開心,因為秀珠姐好靚啦,同埋我都好想有機會可以搵佢影張相,因為啲網友話我哋似樣,絕對係我嘅榮幸嚟嘅。」

入行初期的譚嘉儀是包包面。
入行初期的譚嘉儀是包包面。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀入行初期的素顏照。
譚嘉儀入行初期的素顏照。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀 參選《超級巨星》時的樣貌。
參選《超級巨星》時的樣貌。(圖片來源:TVB
譚嘉儀 陳秀珠 未婚媽媽母兼父職
譚嘉儀曾經被稱為「翻版陳秀珠」。(圖片來源:weibo@陳秀珠)

譚嘉儀公然分享外貌升級秘技 粉碎整容傳聞

譚嘉儀的樣貌經常成為網民熱讚,近年其外貌擺脫以往的包包面,更多次惹來整容的傳言。譚嘉儀曾就此公開分享變索秘技:「其實呢兩年自己都做好多運動,淨係食菜食肉,狂做運動,做上網睇30分鐘啲片,消脂消得好勁,所以嗰排啲人都話我暴瘦咗好多,之後都一路Keep住。」

除咗努力節食同做運動瘦身,譚嘉儀聲稱自己非常落力美容,先換來今日「易容」的成果:「因為我都覺得自己以前個Baby Fat好勁,我都有成日去做瘦面機,Hi-Fu、緊緻Facial,其實都好夠,唔使去整容,整容我係絕對冇嘅!」

譚嘉儀減肥成功後經常大騷身材。
譚嘉儀減肥成功後經常大騷身材。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀
(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀為了減肥曾落苦工!
譚嘉儀為了減肥曾落苦工!(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀
(圖片來源:IG@kayeepo)

曾為無綫電視劇主題曲御用歌手 EQ極高產量匹敵菊梓喬

譚嘉儀在2011年參加無綫電視選秀節目《超級巨星》入行,直至2017年電視劇《不懂撒嬌的女人》翻唱《陪着你走》一炮而紅。然後譚嘉儀一直為無綫電視劇御用的主題曲女王,產量匹敵於當時的星夢一姐菊梓喬,其歌聲可說是每晚陪住家庭觀眾,惟隨曾志偉入主無綫電視,並力捧《聲夢》系列班底後,這個架構才起了變化!譚嘉儀一直以來都被傳有整容,記者不時都會向譚嘉儀查探傳聞,每次她EQ都極高,不溫不火地回答有關整容的傳言,態度獲得網民稱讚!

譚嘉儀經常為無綫電視劇演唱多首主題曲。
譚嘉儀經常為無綫電視劇演唱多首主題曲。(圖片來源:IG@kayeepo)
譚嘉儀
(圖片來源:IG@kayeepo)

撰文:東方新地圖片來源:IG@kayeepo、TVB、weibo@陳秀珠