豪遊咖啡

豪遊咖啡|袁偉豪「負評王」靠好好先生陳豪洗底?二人首度合作

最新娛聞

廣告

由陳豪與袁偉豪主持的節目《豪遊咖啡》即將播出,節目找來熱愛咖啡的「雙豪」主理,二人首度合作節目,然而兩位「中佬」的風評相距甚遠。出名是圈中「好好先生」,接近零負評的陳豪,未知能否憑節目挽救經常爆Seed、脾氣暴走的袁偉豪形象。

豪遊咖啡|「雙豪」首度合作節目

陳豪出名是愛啡之人,曾推出節目《品味咖啡》更開設了自家品牌咖啡店,今次聯同自認愛啡、IG經常出Po分享咖啡拉花照的袁偉豪合作,主持節目《豪遊咖啡》,兩解構過去兩年香港咖啡店與打卡文化盛行,以及製作咖啡的過程。

豪遊咖啡 陳豪 袁偉豪 首次合作的二人明顯不熟。
首次合作的二人明顯不熟。(圖片來源:大會提供)
豪遊咖啡 陳豪 袁偉豪 咖啡節目當然要有主角咖啡。
咖啡節目當然要有主角咖啡。(圖片來源:大會提供)

豪遊咖啡|陳豪堅持防疫

陳豪與袁偉豪今日到大坑為《豪遊咖啡》出外景錄影,接受傳媒訪問時,陳豪依然堅持戴緊口罩,但相對「裸面」的袁偉豪,依然看得出陳豪的笑意比袁偉豪更多。

豪遊咖啡 陳豪 袁偉豪 拍照時陳豪才願意稍為脫下口罩。
拍照時陳豪才願意稍為脫下口罩。(圖片來源:大會提供)

豪遊咖啡|陳豪講起咖啡滔滔不絕

曾經主持咖啡節目《品味咖啡》的陳豪,受訪時坦言能夠再開咖啡節目非常開心,同時是咖啡老闆的他講起心頭好更滔滔不絕:「可以乘機睇下香港呢個環境係好事。咖啡節目除了沖咖啡,仲會深入啲講咖啡營商、業務、環境問題,深入探討同大家。」

陳豪又表示其咖啡事業在疫情後有更多發展:「有時危機反而帶來契機,睇下識唔識點把握。講真開生意唔難,守業、營運、宣傳,點樣將迎合新世代先難。洗錢真係唔難,搵錢就難,希望以收支平衡為主。」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳豪一講咖啡就非常專業。
陳豪一講咖啡就非常專業。(圖片來源:微博截圖)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 二人首次合作節目。
陳豪和袁偉豪首次合作節目。(圖片來源:袁偉豪@微博視頻)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 有咖啡就開心。
有咖啡就開心。(圖片來源:微博截圖)

豪遊咖啡|袁偉豪:想開麵包店

相對揚言視咖啡為興趣的袁偉豪,被問及對節目的感想、對咖啡的認識,明顯比專家陳豪失色,不時出現口窒窒的情況。記者問他會否開咖啡店,他又指自己想開麵包店,身為「三億駙馬」亦非常精打細算,指要看準租金便宜再作考慮。

陳豪以專業角度分析和分享,袁偉豪則較為「業餘」:「自己都好鍾意飲咖啡,呢個節目帶到更加多資訊俾我,阿mo講呢個行業嘅嘢係節目上都學識好多,令我覺得假設日後如果想做呢番事業,都會多咗份了解。至於飲咖啡基本上由起身係屋企化妝飲完第一杯咖啡到而家開工,基本上每日不停飲咖啡,但都適量、OK嘅。」

豪遊咖啡 陳豪 袁偉豪 袁偉豪平時在家都有練習拉花。
袁偉豪平時在家都有練習拉花。(圖片來源:大會提供)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪有意開麵包店。
袁偉豪有意開麵包店。(圖片來源:IG@benontheroad)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪在節目中訪問黃智雯。
袁偉豪在節目中訪問黃智雯。(圖片來源:袁偉豪@微博視頻)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 黃翠如亦是袁偉豪的嘉賓之一。
黃翠如亦是袁偉豪的嘉賓之一。(圖片來源:袁偉豪@微博視頻)

陳豪每日送物資予確診陳茵媺

被問及陳茵媺的情況,陳豪透露《羅密歐與祝英台》劇組有數人中招,而陳茵媺是最後一個確診者,至今已確診第5、6日,身體已經變好且精神不俗,病徵就只得少許咳、喉嚨痛和發燒,相信幾日後就能完全康復。陳茵媺在確診前數日已經沒有回家,一直留在將軍澳休息,所以陳豪與三名子女未有感染,而他每日有為太太送上物資。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳豪一家五口幸福滿滿。
陳豪一家五口幸福滿滿。(圖片來源:IG@aimeechan_official)

陳豪為零負評藝人 李佳芯都心動

現年51歲的陳豪是圈中幾近絕跡的零負評藝人,與陳茵媺結婚後育有三名子女,對妻兒的愛護極其細心體貼,被冠上「愛妻號」、「絕世好男人」等等的頭銜。圈中不少女藝人,連女神李佳芯都曾公開表示對陳豪心動:「如果佢仲未結婚,真係會中,因為佢真係一個太好嘅男人。」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 李佳芯 二人由《誇世代》開始熟絡
李佳芯與陳豪由《誇世代》開始熟絡(圖片來源:《誇世代》截圖)

陳豪為保家人安全 24小時戴口罩

肺炎疫情最嚴峻的時期,身為好爸爸的陳豪出席邵氏劇集《飛虎3壯志英雄》記者會戴了2個口罩防疫,更自爆在家時除了吃飯,連睡覺也會戴住口罩,每天差不多戴足24小時。

陳豪說:「因為自己不停開工見得人多,自己有做檢測,但係都當自己中咗咁做,唔係要防護我自己,係要對佢哋有個保護。」陳豪又表示現在疫情嚴重,去人多的地方就會戴兩個口罩,在家則戴1個口罩,已經成為習慣,所以面上經常留下口罩痕,真係廿四孝老豆。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 由於近日疫情嚴峻,身為好爸爸的陳豪在活動上戴了2個口罩防疫。
好爸爸的陳豪在活動上戴了2個口罩防疫。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳豪自爆除了吃飯,連睡覺也會戴住口罩,每天差不多戴足24小時,見的只為保護妻兒。
陳豪自爆除了吃飯,連睡覺也會戴住口罩,每天差不多戴足24小時,見的只為保護妻兒。(圖片來源:IG@aimeechan_official)

陳豪獨坐豪宅露台隔離

年初因為同劇《破毒強人》的胡定欣確診,令陳豪極度恐慌,疫情期間在家堅持戴口罩的他,防疫行動再度升級,除了與老婆陳茵媺分房瞓外,一日三餐及活動範圍亦只限於家中約50呎的露台。陳豪與陳茵媺一家五口所住的南灣豪宅屋企有成2,200呎,陳豪寧願屈就自己,都要安全至上,除了24小時戴口罩外,更限制自己在家中的活動範圍,食飯都要在露台。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳豪 陳豪二仔Nathan日前7歲生日,囝囝隔住玻璃睇陳豪食飯,真係好無奈。
陳豪二仔Nathan日前7歲生日,囝囝隔住玻璃睇陳豪食飯,真係好無奈。(圖片來源:IG@aimeechan_official)

太太拍劇確診 陳豪力保不失

陳茵媺自13年大仔Aiden出世後,4年抱3肚皮未停過,今年才宣布復出與老公陳豪合作拍新劇《羅密歐與祝英台》,不過就一波三折,細女Camilia先在今年9月確診,身為密切接觸者的陳豪與陳茵媺要即時停工隔離,之後劇組連環爆疫,日前陳茵媺亦宣告確診,令拍攝進度一再受阻。陳茵媺為趕劇近日沒有回家,令家人避過一劫,而口罩大使陳豪就繼續百毒不侵,守住不敗之身。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳茵媺 陳茵媺宣布確診,老公陳豪未有受感染。
陳茵媺宣布確診,老公陳豪未有受感染。(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳茵媺 陳豪陳茵媺相隔多年再合作拍劇,陳豪曾表示唔多慣。
陳豪陳茵媺相隔多年再合作拍劇,陳豪曾表示唔多慣。(圖片來源:無綫娛樂新聞台截圖)

陳茵媺與囡囡先後確診 令拍攝進度兩度受阻

婚後半退出的陳茵媺,早前宣布復出,與陳豪夫妻檔接拍無綫新劇《羅密歐與祝英台》,劇集原本在9月開拍,但陳豪陳茵媺細女Camilla確診新冠肺炎,二人同為密切接觸者,需要即時停工進行隔離,而《羅密歐與祝英台》原計劃於今個月煞科,但人算不如天算,近日劇組人員連環爆疫,竟連陳茵媺亦確診,所以拍攝進度再度延誤。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳茵媺 陳茵媺早前在囡囡確診後,曾接受訪問憶述隔離的情況。
陳茵媺早前在囡囡確診後,曾接受訪問憶述隔離的情況。(圖片來源:無綫影片截圖)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳茵媺 陳茵媺表示因為趕劇沒有返家,所以確診後全家都好安全。
陳茵媺表示因為趕劇沒有返家,所以確診後全家都好安全。(圖片來源:IG@aimeechan_official)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 陳茵媺 今年台慶夜,平時堅持戴口罩的陳豪被公司要求除罩大合唱,百毒不侵的他當然安然無恙。
今年台慶夜,平時堅持戴口罩的陳豪被公司要求除罩大合唱,百毒不侵的他安然無恙。(圖片來源:IG@aimeechan_official)

袁偉豪負評不斷

港男出身的袁偉豪,於2017年因拍攝節目《打工捱世界II》邂逅張寶兒,二人同年認愛,但戀情未被看好。網民指袁偉豪拜金想入贅女家、「食軟飯」等等的評語,加上不少相關的報導,令袁偉豪壓力爆煲,經常爆Seed鬧爆網民,甚至試過在網上公開鬧傳媒,形象插水。

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪 蔡思貝 法證先鋒5 但現實中兩人似乎「面左左」。
袁偉豪和蔡思貝受訪時「面左左」。(圖片來源:YouTube@TVB娛樂新聞台)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪 法證先鋒5 法證先鋒5 袁偉豪 袁偉豪在劇中被黃宗澤諷刺是「面癱刑警」。
袁偉豪在劇中被黃宗澤諷刺是「面癱刑警」。(圖片來源:tvb.com)
陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪係咪食緊誠實豆沙包?
袁偉豪係咪食緊誠實豆沙包?(圖片來源:YouTube@張寶兒Bowie Cheung)

自認EQ低

現年41歲的袁偉豪,曾於訪問中提到自己由17歲就開始工作,今年已是他入行第25年,他直言知道好多機會係得來不易,因此他無論是在幕前、幕後,甚至人際關係上,都希望能做到最好:「不過有時可能唔夠瞓,啲EQ就會低啲,導致到可能喺個言行上就會比較率直,不過我自己本身就唔係太識用啲花言巧語去表達自己,或者叫做同人哋去交流,我只係希望可以直接啲去表達到件事,可能咁就會導致近年人哋對我嘅印象唔係太好。」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 拍拖一年合作拍劇集《鐵探》 ,拍攝期間袁偉豪喪父,幸有張寶兒在旁陪他過渡,令二人感情迅速昇華。
拍拖一年合作拍劇集《鐵探》 ,拍攝期間袁偉豪喪父,幸有張寶兒在旁陪他過渡,令二人感情迅速昇華。(圖片來源:新傳媒圖片庫)

爆Seed鬧傳媒:欠咗你哋?

袁偉豪早前被冠以「三億駙馬」外號,又被網民開post群插走樣,曾嬲豬發長文爆Seed,今年九月,金像獎最佳男配角得主馮皓揚退修TVB藝員訓練班的相關新聞中,導師之一的袁偉豪被網民質疑導師資格,事後袁偉豪在Facebook轉發相關的報道,嬲嬲留言:「我欠咗你哋班傳媒?」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 法證先鋒5 袁偉豪疑不滿成開心速遞影射情節 爆seed「繼續無限 佢亦曾經於Facebook留言表示「我欠左你地班傳媒」?
袁偉豪曾於Facebook留言表示「我欠左你地班傳媒」?(圖片來源:FB@袁偉豪)

婚後多閒言感覺灰心

袁偉豪又表示作為藝人,好多事都身不由己:「事實嘅真與假都唔知係咪嗰回事,再加上除咗自己本身,都要同好多單合作,先可以成就到大家睇到的娛樂新聞。我唔係話好刻意去製造新聞,只係有時大家喺工作上各有所需,佢有佢寫、我有我自己,但偶爾都會好氣餒。」

袁偉豪續說:「自己辛辛苦苦經營咗咁耐嘅工作,亦都喺自己人生上有咗個選擇、搵到個我適合嘅人,去建立我嘅家庭,可以喺感情上覺得安穩,雖然我係男士,但都可以話係心靈上有個依靠,但係好似係近呢兩年,自從我結婚以後,真係多咗好多閒言閒語,或者啲是非黑白,我都覺得有啲灰心。」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪 袁偉豪自2020年和張寶兒結婚,之後網上曾出現他「嫁畀張寶兒」才可得到6,000萬豪宅、「食軟飯」、「袁偉豪)係姓張」等言論。
袁偉豪自2020年和張寶兒結婚,之後網上曾出現他「嫁畀張寶兒」才可得到6,000萬豪宅、「食軟飯」、「(袁偉豪)係姓張」等言論。(圖片來源:IG@benontheroad)

擔心互聯網存檔影響接Job

主持人陳圖安指只要問心無愧就可以,但袁偉豪就話:「而家互聯網發展好快,同埋會存檔,裡面有好多嘅報道、有好多嘅事情都唔係真係有咁嘅事實,但都會存咗檔,可能我啲工作客戶想了解我,就會SEARCH我嘅資料,嗰啲唔係屬實嘅資料就會留咗檔,我好難去澄清所有嘅事,呢方面就會令我覺得唔係咁好。」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪 近日King Jer報導一則關於馮皓揚羊羊)在上完第一堂TVB藝員訓練班,就與公司商討決定退學的消息,King Jer於文中及配圖均提及訓練班有一位客席星級導師袁偉豪出現,結果惹來袁偉豪不滿指:「我欠咗你哋班傳謀?」網民都狠批他的回應態度差,好唔得體。
近日King Jer報導一則關於馮皓揚(羊羊)在上完第一堂TVB藝員訓練班,就與公司商討決定退學的消息,King Jer於文中及配圖均提及訓練班有一位客席星級導師袁偉豪出現,結果惹來袁偉豪不滿指:「我欠咗你哋班傳謀?」網民都狠批他的回應態度差,好唔得體。(圖片來源:Facebook截圖)

袁偉豪因一杯咖啡吸引張寶兒留意

袁偉豪17年拍攝旅遊節目《打工捱世界II》而認識了張寶兒,一trip定情,袁偉豪話:「每一日我都會飲咖啡,有一日佢走嚟同我講『你都幾似鬼佬㗎喎﹗』,咁我飄飄然,心諗你都幾欣賞我喎﹗之後就同佢人傾人生、音樂,互相試探,傾過會唔會想快啲結婚,跟住我問佢:『咁你會唔會做我背後女人?』,其實嗰時坐緊車轉景,我吔喺車度前後座位,互傳訊息,問完嗰句佢就冇答我喎﹗大家對住個非洲大草原,靜咗﹗」

陳豪 袁偉豪 豪遊咖啡 袁偉豪 袁偉豪大爆未拍拖前,曾試探張寶兒問對方是否願意做其背後女人?
袁偉豪大爆未拍拖前,曾試探張寶兒問對方是否願意做其背後女人?(圖片來源:《人夫放假約出去滾》截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@aimeechan_official、YouTube@TVB娛樂新聞台、袁偉豪@微博視頻、IG@benontheroad