貝遊歐洲

貝遊歐洲|蔡思貝誘惑動作食雪糕惹熱議 網民翻出周秀娜經典寫真對比

最新娛聞

廣告

由蔡思貝主持的旅遊節目《貝遊歐洲》自播出起討論度持續高企,在日前播出的第七集中,蔡思貝就去到意大利米蘭體驗了一趟新舊文化交替的旅程,還品嚐了藝術感十足的花花手工意大利雪糕。而蔡思貝嘆雪糕時的食相則引起網民的熱烈討論,更有網民翻出了周秀娜多年前的寫真做對比!
貝遊歐洲 蔡思貝 網民將蔡思貝食雪糕嘅樣同周秀娜比較!
網民將蔡思貝食雪糕嘅樣同周秀娜比較!(圖片來源:網上圖片)

蔡思貝食相誘惑 網民反應兩極

蔡思貝在享用雪糕時因為雪糕開始融化,便對鏡頭表示:「已經滴緊,我唔客氣喇!」,然後伸脷把滴落的雪糕舔走,畫面十分誘惑!更有網民將節目畫面截圖上載於小紅書開post討論,甚至將帖文的標題名為「蔡思貝真係好姣」,又表示:「感覺佢食雪糕食出另一種層次」,引來不少網民的回覆!有網民認為:「有的男的很吃這套」、「這個雪糕吃的就是非常正常」,亦有網民反駁並狠批:「核突」、「睇到想熄電視」等,意見十分兩極!

貝遊歐洲 蔡思貝 網民將蔡思貝食雪糕時的畫面截圖post上小紅書!
網民將蔡思貝食雪糕時的畫面截圖post上小紅書!(圖片來源:TVB節目截圖)
貝遊歐洲 蔡思貝 網民指感覺蔡思貝食雪糕食出另一種層次。
網民指感覺蔡思貝食雪糕食出另一種層次。(圖片來源:TVB節目截圖)
貝遊歐洲 蔡思貝 有網民替蔡思貝反擊稱這是正常食相。
有網民替蔡思貝反擊稱這是正常食相。(圖片來源:TVB節目截圖)
貝遊歐洲 蔡思貝 蔡思貝食雪糕一幕引起網民熱烈的討論。
蔡思貝食雪糕一幕引起網民熱烈的討論。(圖片來源:TVB節目截圖)

打卡網紅雪糕店 興奮大叫So Good

蔡思貝到訪的雪糕店係位於米蘭市中心步行街旁的「Cafe Dante」,店鋪本身就係網紅雪糕店,店員亦早就紅遍網絡成為打卡熱點。因此蔡思貝都慕名前來試食兼打卡,食完仲隔住條街大叫「So Good!」

貝遊歐洲 蔡思貝見到「Cafe Dante」顯得十分興奮!
蔡思貝見到「Cafe Dante」顯得十分興奮!(圖片來源:TVB節目截圖)
貝遊歐洲 蔡思貝話每個人去呢間雪糕店都會打卡擺上網!
蔡思貝話每個人去呢間雪糕店都會打卡擺上網!(圖片來源:TVB節目截圖)
貝遊歐洲 「Cafe Dante」唔止間鋪出名,就連店員都一樣出名!
「Cafe Dante」唔止間鋪出名,就連店員都一樣出名!(圖片來源:IG@zerohiccupstravels)
貝遊歐洲 蔡思貝嘆完雪糕都忍唔住大叫:「So Good!」
蔡思貝嘆完雪糕都忍唔住大叫:「So Good!」(圖片來源:TVB節目截圖)

周秀娜寫真被翻出 清純模樣獲大讚

雖然帖文下的意見兩極,但是不少網民都表示:「我想起周秀娜」、「周秀娜吃雪糕是既誘惑而又不低俗,甚至更帶點青澀!」,令周秀娜的寫真照再曝光!

貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 網民留言表示想起周秀娜。
網民留言表示想起周秀娜。(圖片來源:網上圖片)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 周秀娜的寫真早再度被翻出。
周秀娜的寫真早再度被翻出。(圖片來源:網上圖片)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 網民大讚周秀娜既誘惑而又不低俗。
網民大讚周秀娜既誘惑而又不低俗。(圖片來源:網上圖片)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 周秀娜的舊照再曝光。
周秀娜的舊照再曝光。(圖片來源:網上圖片)

最後一集暢遊「水都」

《貝遊歐洲》將於今晚(13日)播出最後一集,今集蔡思貝會暢遊「水都」威尼斯,感受當地獨特的歷史氣息及文化,先後去了1097年已存在的魚市場;設有貢多拉及浴缸擺設、自稱全世界最靚的書店;1720年已開幕的全世界最古老Café等。蔡思貝除親身踏足嘆息橋,感受威尼斯歷代囚犯由法院步入監牢前的「最後景緻」及感受;又特意戴上威尼斯傳統面具、穿上由人手一針一線縫出來的宮庭服暢遊水都。

貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 呢個係1097年已存在嘅漁市場。
呢個係1097年已存在嘅漁市場。(圖片來源:TVB
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 自稱全世界最靚書店嘅必打打卡位。
自稱全世界最靚書店嘅必打打卡位。(圖片來源:TVB
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 呢間cafe有成300年歷史!
呢間cafe有成300年歷史!(圖片來源:TVB
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 嘆息橋的內籠。
嘆息橋的內籠。(圖片來源:TVB

阿爾卑斯山尋新郎

思貝在導師指導下、手繪了華麗面具,配以米白色宮庭服,仙氣十足。坐在貢多拉上的思貝、所到之處均引來歡呼及圍觀,思貝說:「我做咗景點,個個見到我都係咁影。」心情大靚的思貝更搞笑公開擇偶:「各位單身、孝順、專一、幽默、風趣、強健,可以打電話畀我,我已經準備好喇。」其實思貝在節目中多番流露恨嫁的心,昨晚(12日)一集思貝遊歷阿爾卑斯山景點時,便公然尋找新郎:「有冇人同我結婚呀?係就飛過嚟意大利搵我啦!」、「未來嘅新郎,如果你想向我求婚,搞婚禮地方想畀個驚喜我,記住睇《貝遊歐洲》!」

貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 個面具嘅pattern,真係思貝自己親手落架。
個面具嘅pattern,真係思貝自己親手落架。(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 思貝係導師嘅指導下成功整出華麗面具。
思貝係導師嘅指導下成功整出華麗面具。(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 心情靚爆嘅思貝,向當地人及遊客送飛吻兼打招呼。
心情靚爆嘅思貝,向當地人及遊客送飛吻兼打招呼。(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 途人搵思貝瘋狂打咭。
途人搵思貝瘋狂打咭。(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 見到人哋影結婚相,思貝都表示自己好恨嫁!
見到人哋影結婚相,思貝都表示自己好恨嫁!(圖片來源:TVB)

大爆想試裸泳

「跑步強人」思貝去到意大利阿爾卑斯山的科莫湖更興緻大發暢玩水上運動;換上貼身潛水衣的思貝,大晒長腿、弗爆身型及水上英姿;有運動底的思貝滑兩滑便上手,並大膽地放開手繩自由地在水上滑行。談到滑水感受,思貝笑言要趁早:「一定要有太陽嘅時候落水,否則好似我依家咁凍到收唔到科。」面對超靚海灘,思貝又自爆很想嘗試裸泳:「成日好想試吓咩都唔著去游一次水。」對於是次花了20多日時間、暢遊歐洲9個城市,思貝坦言開心,並認為真正的旅遊是要靠親身體驗:「同當地人交流,甚至乎呼吸每個地方嘅氣味,呢啲先可以深印喺腦海,只有切切實實經歷過先可以記一世。」

貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 呢件貼身潛水衣展示到蔡思貝嘅好身材!
呢件貼身潛水衣展示到蔡思貝嘅好身材!(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 滑水都難唔到思貝!
滑水都難唔到思貝!(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 貝遊歐洲 思貝更大爆自己好想試下裸泳!
思貝更大爆自己好想試下裸泳!(圖片來源:TVB)
貝遊歐洲 蔡思貝 思貝開心Share拍攝《貝遊歐洲》嘅感受,話好開心認識到唔少朋友。
思貝開心Share拍攝《貝遊歐洲》嘅感受,話好開心認識到唔少朋友。(圖片來源:TVB)

https://www.youtube.com/watch?v=UXojdvXXkQE

撰文:東方新地圖片來源:小紅書圖片、網上圖片、TVB