賴彥妤

TVB主播賴彥妤入行兩年成功上車 碩士港姐出名「唔用腦」訪問常出事

最新娛聞

廣告

本月將踏入28歲的賴彥妤(Vivienna)是2021年落選港姐,同年加入無綫,成為娛樂新聞台的外景主持,但卻因為做訪問時連番失禮,而令網民留下深刻印象,日前她突然公布成功上車做業主的喜訊,並向傳媒分享她的首期來源。
無綫 28歲的賴彥妤是去年落選港姐,加入無綫成為《娛樂新聞台》做外景主持,未吸收經驗先因無做功課而連翻失禮。
賴彥妤在2021年參選港姐,落選後加入無綫,成為《娛樂新聞台》做外景主持。(圖片來源:IG@vivianlai0824)

賴彥妤:以後要繼續努力工作

賴彥妤日前在社交網透露:「不是樓盤廣告,終於…成為樓奴了!三萬幾票中成為2%的幸運兒,八月最大的驚喜,感謝生日的運氣。以後要繼續努力工作,歡迎多啲搵我做嘢! #樓奴 #繼續做隻牛 #我愛工作 #工作愛我 #媽咪笑得好開心」

賴彥妤 賴彥妤分享了多張在售樓現場的照片,可以見到她身後人頭湧湧。
賴彥妤分享了多張在售樓現場的照片,可以見到她身後人頭湧湧。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 賴彥妤相信自己能夠成為被抽中買樓的幸運兒,是因為八月生日的運氣。
賴彥妤相信自己能夠成為被抽中買樓的幸運兒,是因為八月生日的運氣。(圖片來源:IG@vivianlai0824)

獲家人支持夾份出首期

雖然入行僅兩年,但賴彥妤原來由讀書時期已開始儲錢想買樓,她接受傳媒訪問時,講到今次首期係同家人夾份出,她笑言自己平日理財投資屬於穩陣型,讀書時期已開始做兼職儲錢,計劃投資「磚頭」,所以真係買到樓時心情好激動,感覺好似坐過山車一樣。

賴彥妤 賴彥妤話由讀書時期已開始計劃買「磚頭」。
賴彥妤話由讀書時期已開始計劃買「磚頭」。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 賴彥妤指媽咪亦好為佢開心,笑到見牙唔見眼。
賴彥妤指媽咪亦好為佢開心,笑到見牙唔見眼。(圖片來源:IG@vivianlai0824)

斥500萬買一房戶自住

首次置業的賴彥妤,又透露今次斥資500萬購入的,是新盤親海駅的一房單位,打算用來自住,所以不介意樓市下行,而且她之前亦有租樓,現在只是將租金用來供樓。她表示上車之後,要加倍努力默默工作搵真銀去供樓,下個目標就希望可以買多層樓送畀屋企人。

賴彥妤 賴彥妤又講到新屋會所有狗公園,方便她帶愛犬「多多」落街散步。
賴彥妤又講到新屋會所有狗公園,方便她帶愛犬「多多」落街散步。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 賴彥妤話下個目標係買多層樓送畀屋企人。
賴彥妤話下個目標係買多層樓送畀屋企人。(圖片來源:IG@vivianlai0824)

賴彥妤選港姐28強止步 被封「遊魂主持」

賴彥妤畢業於英國知名學府高雲地利大學法律系碩士課程,擁有兩個碩士同深造文憑學位,2019年參加英國華裔小姐攞冠軍,2020年曾參選港姐但落選,2021年捲土重來再選港姐,被封「英國學霸」,雖然在28強止步,但最終仍獲TVB簽約,現主力擔任娛樂新聞台主持一職。不過她最出名卻是在做訪問時經常「唔用腦」問錯問題,被網民鬧爆係「遊魂主持」!

馮素波 tvb主播 馮素波 切大腸 姜麗文 無綫 姜麗文 賴彥妤去年12月才上場做主播,採訪經驗半年都冇。
賴彥妤2021年開始上場做主播,卻多次出事。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
馮素波 tvb主播 賴彥妤在之前嘅《law霸女神》節目度都有哂長腿。
賴彥妤擁有法律系碩士學位,之前曾有份主持節目《Law霸女神》,卻被網民嘲「高分低能」。(圖片來源:IG@vivianlai0824)

馮素波自爆切5分之1大腸 主持賴彥妤笑問︰「有冇咩秘訣呀?」

資深老戲骨馮素波現年78歲,她在接受TVB《娛樂新聞台》主持賴彥妤訪問時自爆:「前年我做咗個大腸手術,切咗5分1條腸,而家更需要健康,我而家好健康㗎!」此時,主持賴彥妤竟笑住追問:「咁你有冇咩秘訣呀?」馮素波即被嚇呆:「吓?秘訣?」主播賴彥妤即補充:「食清啲?定係⋯⋯」馮素波此時才懂反應:「我不嬲都食得好清,唔知點解清極都清唔到,你哋要小心。」反觀,鄧月平及林耀聲得知馮素波曾大病一場,都收起笑容表示慰問。

馮素波 tvb主播 馮素波 切大腸 TVB主播賴彥妤竟笑住追問:「咁你有冇咩秘訣呀?」馮素波即被嚇呆。
馮素波自爆做過大腸手術,賴彥妤竟笑住追問:「咁你有冇咩秘訣呀?」馮素波即被嚇呆。旁邊鄧月平及林耀聲得知馮素波曾大病一場,都收起笑容表示慰問。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

遊魂態度曾經激嬲郭富城

賴彥妤已經唔係第一次唔帶腦做訪問,最經典的一次一定要數她訪問郭富城嗰次。當時賴彥妤仲搶到到靚位企正郭富城旁邊可以一齊入鏡,但賴彥妤因為未有留心對方提到「會帶小朋友同屋企人睇燈飾?」五秒後重複問郭富城「會唔會帶埋小朋友⋯⋯」郭富城秒回發夢賴彥妤:「我頭先咪講咗囉!」他再望一望呢位女主持,然後表示:「我頭先講咗,我會帶我小朋友、我屋企人、太太一齊嚟呢度,因為我小朋友好鍾意⋯⋯」當時令不少網民認為賴彥妤不尊重受訪者。

賴彥妤 馮素波 tvb主播 馮素波 切大腸 方力申 mapleyip 方力申 郭富城秒回後,都忍唔住望一望呢位「出色」TVB主持。
郭富城秒回後,都忍唔住望一望呢位「出色」TVB主持。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

曾問喪母姜麗文:「如何慶祝母親節?」

賴彥妤又曾問母親早逝的姜麗文「如何慶祝母親節?」被狂批「冇做功課」。當時賴彥妤問姜麗文:「母親節快到了,你剛剛回到香港,有沒有計劃如何跟媽咪慶祝?」而姜麗文就大方表示:「母親節會同爸爸一齊慶祝,爸爸有幾年係單身,今年因為爸爸喺香港,所以會在哥哥屋企煮好食嘅畀佢食,而且我都會DIY禮物送畀爸爸。」事實上姜麗文的父母秦沛和梁盛子早於姜麗文一歲時已離異,更曾透露秦沛為了爭取撫養權花盡全副身家,仲一手湊大她和哥哥姜文杰,好明顯賴彥妤事前時沒做資料搜集。

馮素波 tvb主播 馮素波 切大腸 方力申 mapleyip 方力申 無綫 幸好姜麗文EQ高又大方,順利化解尷尬問題,賴彥妤即時發現講錯說話,表現得一臉惶恐。
賴彥妤試過問姜麗文會唔會喺母親節同媽媽慶祝,好彩姜麗文EQ高順利化解尷尬問題,賴彥妤即時發現講錯說話,表現得一臉惶恐。(圖片來源:TVB娛樂新聞台截圖)

問方力申會否情侶檔接Job

早前方力申大方認愛邪教性侵受害者Maple,小方出席活動時被問到,日後會否帶女友出席公開活動,方力申就明言沒有這個計劃,但賴彥妤似乎「遊緊魂」追問:「有冇諗過情侶檔接Job?」頓時全場dead air,此時方力申臉色一沉回答:「應該就唔會喇,因為佢唔係圈內人。」事後大批網民狂轟賴彥妤完全沒有尊重方力申,十分失禮。

馮素波 tvb主播 馮素波 切大腸 賴彥妤曾追問方力申:「有冇諗過情侶檔接Job?」令他臉色一沉。
賴彥妤曾追問方力申:「有冇諗過情侶檔接Job?」令他臉色一沉。(圖片來源:HOY TV截圖)
賴彥妤 賴彥妤平日生活都好富貴,不時坐遊艇出海。
賴彥妤平日生活都好富貴,不時坐遊艇出海。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 去旅行係常事。
去旅行係常事。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 自小已多才多藝,除了有八級鋼琴及韓式蠟燭師證書,仲3歲開始已學跟芭蕾舞、街舞、拉丁舞等,絕對是舞林高手。
自小已多才多藝,除了有八級鋼琴及韓式蠟燭師證書,仲3歲開始已學跟芭蕾舞、街舞、拉丁舞等,絕對是舞林高手。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤 近日有份同愛犬一齊客串演出新劇《寵愛Pet Pet》。
近日有份同愛犬一齊客串演出新劇《寵愛Pet Pet》。(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤
(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤
(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤
(圖片來源:IG@vivianlai0824)
賴彥妤
(圖片來源:IG@vivianlai0824)

撰文:東方新地圖片來源:IG@vivianlai0824、TVB娛樂新聞台截圖、HOY TV截圖