超能使者

超能使者|劉穎鏇出浴造型曝光 +自爆因腿長多煩惱 曾因車震被高層照肺

最新娛聞

廣告

由陳展鵬、唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇等人主演的《超能使者》接棒《美麗戰場》開播。近日TVB先後發佈了《超能使者》的預告片和製作特輯,其中劉穎鏇的出浴露背Look 及僅以毛巾蔽體的打鬥戲最為吸睛!

劉穎鏇出浴露背造型曝光

由陳展鵬、唐詩詠、陳山聰、劉穎鏇等人主演的《超能使者》在31日開播,早前無綫亦播出《超能使者》的製作特輯。在製作特輯中,劉穎鏇出浴露背造型曝光,僅以毛巾蔽體的劉穎鏇看上去亦非常牙煙。在接受訪問時,劉穎鏇透露:「因為條毛巾著唔實,所以服裝姐姐好貼心咁用線幫我縫好。」除此之外,網民亦紛紛大讚劉穎鏇身上零贅肉。劉穎鏇表示再開派遣都有特地跑步和控制飲食修身,自己在《超能使者》中的身形比選美時還要更瘦。

超能使者 劉穎鏇出浴露背造型曝光,大膽程度嚇親網民!
劉穎鏇出浴露背造型曝光,大膽程度嚇親網民!(圖片來源:TVB提供)
超能使者
(圖片來源:TVB提供)
超能使者 僅以毛巾蔽體的劉穎鏇,仲要做打戲,睇落都非常牙煙!
僅以毛巾蔽體的劉穎鏇,仲要做打戲,睇落都非常牙煙!(圖片來源:TVB提供)

自爆因腿長多煩惱

繼《兄弟》之後再次做打女的劉穎鏇,在拍攝前接受一連串的武術特訓。她坦言自己的一雙長腿為自己帶來不少煩惱:「最難係踢腿、起腳,為咗畫面靚啲就要隻腳伸直啲,但我啲筋唔鬆,所以都下咗好多苦功。」劉穎鏇又話全部打鬥戲都是親自上陣,再加上經常「零Pad」上陣,所以拍戲拍到周身瘀,但敬業的她笑言少少傷痕沒問題,只要能夠做好場戲就好有滿足感。監製也給予劉穎鏇 8.5 分:「我睇到佢有團肯拚搏嘅火,所以《隱形戰隊》都繼續搵佢打。」

超能使者 又話自己腿長筋唔鬆,所以拍打鬥戲時候都好辛苦
又話自己腿長筋唔鬆,所以拍打鬥戲時候都好辛苦(圖片來源:TVB提供)
超能使者 劉穎鏇劇中每個造型都非常大膽,極度吸睛!
劉穎鏇劇中每個造型都非常大膽,極度吸睛!(圖片來源:TVB提供)

24歲劉穎鏇曾車震高層照肺施壓 飛胡㻗保前途

16年港姐三料亞軍劉穎鏇一出道即被派做《學是學非》主持,2018年首次拍劇仲有得做台慶重頭劇《兄弟》第三女主角,女拳王角色硬淨有發揮,一出鏡更成為網民熱話!靚女有觀眾緣形象又健康,成為無綫重點培育力捧對象絕對係意料中事。不過當年劇集出街撞正被傳媒影到同羅天宇胞弟、16年港男胡㻗疑似車震,據悉劉穎鏇事後當眾灑淚,除了介意被標籤「車震」一族,實情係報道翌日已經被高層電召回台照肺,為保事業狠斬剛剛萌芽情絲,才是傷上加傷!

超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
選港姐時的劉穎鏇一直是大熱門。(圖片來源:新傳媒圖庫)

劉穎鏇聽話上位 同屆港姐冠軍馮盈盈多是非

劉穎鏇近年拍劇被受重用,多次擔任重點角色,早在《大步走》更會初次擔任第二女主角,工作量開始追近同屆冠軍,但是非勁多的馮盈盈。劉穎鏇有多套劇集存貨還未播映,包括《唐人街》、《超能使者》、《把關者們》、《青春不要臉》,更初次升呢第一女主角。

超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
車震新聞登上頭版翌日,劉穎鏇在經理人陪同下回應記者時失控爆喊。(圖片來源:新傳媒圖庫)
超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
據悉在見記者前,劉穎鏇已經先行被高層召見照肺。(圖片來源:東方新地)

劉穎鏇 飛胡㻗保前途

2016年從美國回流選港姐、留港發展,本來係土生土長 ABC、入行前又有大學相識要好男友,不過事業為重、遙距愛情又難維繫,出道半年後,劉穎鏇即急急公布分手,自爆回復單身,不過據悉16年參選香港小姐與同屆參選香港先生的胡㻗已經結識,被公司安排經常同場受訓、出席活動,賽後又齊齊加入訓練班,朝見口晚見面加上年紀相若話題多多,劉穎鏇與胡㻗愈行愈埋變情侶。

超能使者 劉穎鏇
當年身為台慶劇女主角之一、又係該期新聞人物,劉穎鏇盛裝出席台慶活動,風騷得嚟,亦不見再受車震新聞影響心情。(圖片來源:新傳媒圖庫)
超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
劉穎鏇之前生日,胡㻗也在場。一直擁有共同朋友圈,不過劉穎鏇個 人社交網從不放與男友合照,反而胡㻗(上排中間)私相簿中不難發現劉穎鏇蹤影,可惜轉為戀人關係僅數月即出事。(圖片來源:胡㻗IG)

主動分手

18年劉穎鏇出席完《 兄弟 》演員飯敍後即使夜深,胡㻗一樣殷勤驅車到尖沙咀,接埋女友轉場去西貢銀線灣暗處把握機會談心。可惜戀情萌芽僅僅數月,難得夜會卻被傳媒撞 正登上頭條,據知情人士透露,二人即日已收 c a l l 要回台見高層:「 出事嗰晚佢哋已經打畀經理人報定案,第二日仲被高層召返去照肺,話晒Tiffany(劉穎鏇)被力捧,搞呢啲新聞出嚟對形象好大影響,公司都警告佢唔好再行差踏錯,T i f f a n y 都明難得獲公司力捧的機會,唔想因為拍拖冇咗機會,所以死死氣認完錯,雖然好唔捨得,都應承咗高層兩個 人唔會再繼續落去。」換言之,即係為保事業寧棄愛情!當年爆出戀情時,Tiffany年僅21歲,年資又淺,分完手見記者,係會激動啲!

為保事業向高層答應斬情絲,劉穎鏇日前現身尖沙咀,手持一杯珍珠奶茶、面容輕鬆,心情極速回復。

超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:新傳媒圖庫)

約女友洗底

唔方便拍拖,惟有電召要好閨密相陪,二人在尖沙咀睇衫、買化妝品,消磨整個下 午。

超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:新傳媒圖庫)
超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:新傳媒圖庫)

兄弟媾女王

被指車震,胞弟胡㻗未出聲,食女上報經驗無數的羅天宇經驗老到幫細佬拆彈,見記者時話:「佢哋一入行就識,細佬喺附近收工 順路車埋個女仔,因為第一次被記者衝出嚟影,係驚啲緊張啲啫!」

超能使者 同母異父胞兄羅天宇
同母異父胞兄羅天宇。(圖片來源:胡㻗IG)
超能使者 身為胡㻗同母異父兄長,羅天宇入行以來緋聞多多,的確有兄長「風範」, 除咗咀相流出的Coffee、上門飲湯的苟姑娘外,仲有相戀四年近日宣布分手的湯洛雯。
身為胡㻗同母異父兄長,羅天宇入行以來緋聞多多,的確有兄長「風範」,除咗咀相流出的Coffee、上門飲湯的苟姑娘、一齊打籃球的戴祖儀外,仲有相戀四年後分手的湯洛雯。(圖片來源:新傳媒圖庫)

劉穎鏇演出賣力 感動觀眾

《兄弟》主要講劉穎鏇代表鷹奇拳館參加由王浩信搞嘅女拳王大賽,劇中一開始劉穎鏇率先同韓國金腰帶得獎者對決。劉穎鏇可以話係由頭帶到落尾咁滯,不過後段雙方都同時打到對方太陽穴倒地。

超能使者 由頭打到落尾,拳拳到肉
劉穎鏇由外國回港後首次參加拳賽。由頭打到落尾,拳拳到肉。(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 逼到對手貼邊
逼到對手貼邊。(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 啲肌肉都幾勁,睇嚟為呢套劇落咗唔少心思
啲肌肉都幾勁,睇嚟為呢套劇落咗唔少心思。(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 畀對手一拳打面,見到都覺得痛
被對手一拳打面,見到都覺得痛。(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 最後雙方倒地
最後雙方倒地。(圖片來源:《拳王》截圖)

以為咁就完?錯喇,因為Tiffany贏咗呢條賽事後,馬上要同香港另一位晉級對手打。對手實力超卓,打到Tiffany左眼腫晒兼流血!

超能使者 塊面腫晒,陰公豬
塊面腫晒,陰公豬。(圖片來源:《拳王》截圖)

休息時Tiffany向爸爸講出自己喺外國打拳時整親條腰一直醫唔好,但係話自己真係好鍾意打拳,好想贏呢個比賽!

超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 Tiffany最終倒地,不過呢個時候佢諗起爸爸對佢嘅鼓勵,最終憑意志力企返起身!
Tiffany最終倒地,不過呢個時候佢諗起爸爸對佢嘅鼓勵,最終憑意志力企返起身!(圖片來源:《拳王》截圖)
超能使者 大步走|劉穎鏇曾車震照肺高層施壓 飛胡㻗保前途
(圖片來源:《拳王》截圖)

劉穎鏇首次拍劇就要做女拳手,畀人打到拳拳到肉,雖然大家都知係拍劇,但係又有咩方法可以表現到真係畀人打到咁痛呢?原來喺拍攝前劉穎鏇狠狠地出拳打自己條腰,所以進入拍攝期間畀對手打真係覺得好痛。前晚呢一幕真係感動到好多觀眾,仲令更多人知道拳手呢個行業係唔易做㗎!劇集出街後被網民激讚﹗

演出獲網民激讚!Tiffany仲喺自己IG上PO咗一段自己練拳時嘅片段!

相關文章:

《3日2夜》劉穎鏇迷倒觀眾

《3日2夜》其中一輯由劉穎鏇(Tiffany) 及江嘉敏帶大家遊歷土耳其伊斯坦堡。節目中大家除了欣賞土耳其的特色景點之外,當然少不了留意兩位女神的互動!Tiffany在鏡頭前可愛真摯不造作,成功攻陷一班觀眾!

超能使者 劉穎鏇
呢個青春無敵的組合深受觀眾歡迎!(圖片來源:劉穎鏇IG)
超能使者 劉穎鏇
(圖片來源:劉穎鏇IG)

土耳其浴騷身材

雖然冇以往大家最期待的浸溫泉環節,但劉穎鏇同江嘉敏去了享受土耳其浴,非常吸睛。靚女浸浴喎,一定好好睇啦!

超能使者 劉穎鏇
可惜多咗塊布囉!
超能使者 身材真係幾有睇頭!
身材真係幾有睇頭!

《超能使者》大結局邊個係Final Boss?

《超能使者》大結局劇情將會反轉再反轉,引起全城熱話,更有不少網民瘋狂競猜,邊個先至係這部劇集的最強Final Boss,沈震軒獲得異能後為愛黑化,唐詩詠異能副作用以致失控⋯⋯按此看Final Boss九大嫌疑人

《超能使者》大結局四人婚禮瘋狂炒車?

《超能使者》大結局陳展鵬向唐詩詠求婚、陳山聰亦向劉穎鏇求婚,四人大喜之日疑似再度以車禍終結一切⋯⋯按此看大結局劇情劇透

圖片來源:TVB提供