搵鬼同你瞓

J2搵鬼同你瞓|夜探廢村 胡敏芝出事驚到喊晒口!

最新娛聞

廣告

日前靈異真人騷節目《搵鬼同你瞓》播出,該集由J2ers胡敏芝(Karen)同陳國麟(Doniven)主持,二人夜探大埔沙螺洞,想不到第一集就出事。

陳國麟Doniven忘記師傅叮囑埋下出事種子

Karen同Doniven夜探沙螺洞一條廢村,並準備過夜,同行還有趙嘉寶師傅。當晚非常大霧,能見度頗低。師傅解釋話大霧同山精妖魅有關,它們發起大霧,想要阻止閒雜人等騷擾。當晚師傅特意為二人準備一把紅傘,目的是收一些山精樹精陪二人共渡一宵。她千叮萬囑負責保管雨傘的Doniven,不要將遮篤落地,以免驚擾收在內的靈物。不過Doniven好快就忘記師傅的提示,埋下了出事的先兆。

搵鬼同你瞓 趙嘉寶師傅給兩人建議
趙嘉寶師傅給兩人建議。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 師傅帶同紅傘準備收山精樹精
師傅帶同紅傘準備收山精樹精。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)

Karen是行走表情包Doniven大膽向靈體發問

今集的Karen表情百變,整個探靈過程先後出現驚恐、不安、憂心、哭喪著臉同嫌棄的各種表情包。Doniven繼續發揮惹火個性,繼在大埔猛鬼橋問靈體「想唔想搵我哋做替身」、皇后山疑似撞到靈體,嚇到半夜赤腳跑落山之後,他透過探靈盒居然問靈體「點樣死」,身旁的Karen立刻藐爆兼嫌棄表示「你又問」。話時話當晚的探靈盒非常旺場,整晚響不停。靈界的生物似乎很熱衷回答兩位主持的問題,亦證明沙螺洞的靈體非常活躍。

搵鬼同你瞓 karen表情多多
Karen表情多多。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)

記錯師傅指示即刻出事?

經過一輪擾攘,兩位主持終於安頓下來過夜,他們依師傅指示放置靈符、開遮,不過Karen似乎將次序調亂及放錯地方。去到半夜有隻飛蛾飛近Doniven頭頂,接住他表現極度不舒服及呼吸急促,最後成個人無力癱在地上,情況非常危急。身旁的Karen已經嚇到不知所措,只能打電話向工作人員求助。最後師傅到場亦無補於事,決定移師道壇,好戲在後頭同場加映驅邪。

搵鬼同你瞓 karen記錯師傅指示
Karen記錯師傅指示。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 半夜有一隻飛蛾飛近,Doniven頭頂。
半夜有一隻飛蛾飛近,Doniven頭頂。( 圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 Doniven感到十分不適。
Doniven感到十分不適。 (圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 師傅趙嘉寶到場
師傅到場。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 由工作人員扶回道壇
由工作人員扶回道壇。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)

Doniven死過翻生Karen感內疚自己有責任

後來Doniven接受訪問時講返出事時感覺,他表示︰「嗰時好暈同手腳麻痺,最後要工作人員扶落山上車,一落車就嘔,感覺好似飲醉酒好『wing』。去到道壇覺得好光唔想入去,後來師傅作完法、封身先冇事。」他話當晚的探靈盒成晚響,證明當地的靈物好活躍。另外,Karen話下次會跟足指示做,她說︰「真係好驚,本身以為(度符)放咗落床就開得把遮,但原來要放床頭先開得,所以覺得自己好似有份搞到Doniven咁。」

搵鬼同你瞓 師傅進行儀式
師傅進行儀式。 (圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)
搵鬼同你瞓 事後兩人相擁安慰
事後胡敏芝和陳國麟相擁安慰。(圖片來源:TVB《搵鬼同你瞓》截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:tvb《搵鬼同你瞓》截圖