胡定欣

路人甲變視后 胡定欣愈紅愈靚

最新娛聞

廣告

接連在《一屋老友記》及《城寨英雄》兩套hit爆劇集做女一的胡定欣,去年勇奪視后後,劇集一套接一套,而且角色相當有發揮,屬近年最被力捧的花旦!事業順風順水,但其實定欣99年參加新秀入行,03年加盟TVB後演過唔少路人甲,亦捱過多年做大茄的日子,由二打六到視后,定欣唔只地位升晒呢,仲愈紅愈靚添!

延伸閱讀︰

花曼半夜喊住寫遺書

打傷拳佬 牙佬原有來苦衷!

定欣在《一屋老友記》扮男人婆入型入格,可惜鋒頭被滕麗名搶晒,淪為陪襯;好在緊接的《城寨英雄》中,飾演打女刁蘭的定欣演技非常出色,無論打鬥場面還是發姣電牙佬,定欣都演得非常放,更獲觀眾激讚!

定欣去年憑《鬼同你OT》同田蕊妮獲頒雙視后,兩人「神同步」演技簡直係神奇頂級超卓!而且定欣在圈中人緣極佳,同胡杏兒、黃智雯、胡蓓蔚等組成「胡說八道會」,去年尾一齊陪杏兒出嫁,當時身穿姊妹裙的定欣明顯容光煥發,唔只係視后,仲係女神級添!

定欣早於01年入讀藝訓班,03年正式拍劇。處女作係03年《衛斯理》做路人甲,然後有機會拍住郭晉安、容祖兒主演《美麗在望》。好快定欣已經有機會拍《衝上雲霄》做馬德鐘細妹,當時兩人仲傳出緋聞!04年的《大唐雙龍傳》,飾演「婠婠」的定欣終於開始多戲份,與男主角吳卓羲有極多對手戲。

以為可以從此一炮而紅,點知隨後幾年定欣一直冇乜代表作,做來做去都係細妹或姊妹之類的角色。直到08年贏得「飛躍進步女演員」,先開始獲監製賞識,有份拍《巾幗梟雄》、《刑警》、《拳王》等重頭劇,可惜始終都屬二線頭一線尾,上唔到女主角之位。

定欣用了足足十幾年磨練演技,近年終於上位成功,去年更成為視后。其實定欣除了好戲,跳舞亦係強項。自少學習中國舞的定欣,多次在台慶及其他大騷表演,08年參加《舞動奇跡》更獲得季軍。

事業得意,但定欣在愛情生活方面尚未搵到真命天子。早前剛與音樂人Terry分手的定欣,曾與吳浩康、馬國明及廣告人Pratt拍過拖,可惜全部分手收場。不過定欣今年只係34歲,大把機會啦!

全文完

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!