車婉婉

車婉婉混血B仔14個月大 眼晴瞳孔似混血嗲哋?

最新娛聞

廣告

上年,藝人車婉婉就為中澳混血老公Jonathon Quinlan誕下混血B仔Justus,仲有個得意乳名叫BBQ,重8磅9安士母子平安,正式升呢做媽咪。最近,車婉婉就帶住囝囝去波波池慶祝14個月大,而喺相中見到BBQ對眼唔似亞洲人瞳孔,唔通似混血嗲哋?

撰文:東方新地|圖片:車婉婉Facebook

車婉婉囝囝瞳孔似混血嗲哋?

而家43歲嘅車婉婉,上年為中澳混血老公誕下混血B仔Justus,乳名BBQ。近日,車婉婉就帶咗14個月大嘅囝囝去波波池玩。出緊牙仔嘅BBQ眼仔碌碌,識醒目望鏡頭影相之餘,仲見到B仔對眼可能遺傳咗嗲哋混血兒嘅瞳孔,睇落灰灰綠綠咁,加埋個髮型,幾靚仔!

原來BBQ已經有25磅重,而媽咪車婉婉就表示自己條腰頂唔住,而家接受緊治療,仲呼籲咁多位媽咪要注意抱BB嘅姿勢,相信車婉婉可能係抱B姿勢唔正確,而整親條腰。睇嚟車婉婉自己以後都要小心啲呀!

車婉婉自嘲高齡

上年車婉婉42歲,但仍無懼屬於高齡產婦誕下BBQ,所以佢而家不時都會以「高齡日誌」做主題,喺個人社交網分享育兒經驗或BBQ近況。之前,佢就大讚BBQ個生理時鐘非常穩定,每晚大概8點幾就訓教,朝早大概7點就會起身,照咁睇BBQ都應該幾好湊。

夏日炎炎,嗲哋媽咪就緊係要同BBQ一齊落下水,消消暑。

之前,車婉婉就話BBQ爬上張櫈嘅時候,連人帶櫈倒地,而BBQ嘅食指內側更被夾傷出血,不過好彩最後平安冇事!

上年3月28號,選擇自然分娩嘅車婉婉為混血老公誕下BBQ,重8磅9安士,正式做人媽咪。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
車婉婉