輕功 蔣祖曼

輕功 | 蔣祖曼朱敏瀚向黎耀祥偷師

最新娛聞

廣告

無綫劇《輕功》緊接《超能使者》,明晚(5日)起播映,由黎耀祥及龔慈恩主演,蔣祖曼、朱敏瀚飾演他們子女。現年37歲的蔣祖曼飾演的洪翊嵐是位「控制狂」,鍾意咩都管住晒,宣傳片中常與父親黎耀祥頂撞,但其實內心十分關心爸爸。

輕功 蔣祖曼 黎耀祥和蔣祖曼有唔少對手戲,佢仲自爆有睇Mon向視帝偷師。
黎耀祥和蔣祖曼有唔少對手戲,佢仲自爆有睇Mon向視帝偷師。(圖片來源:《輕功》劇照)
輕功 蔣祖曼 宣傳片中,蔣祖曼經常頂撞父親黎耀祥。
宣傳片中,蔣祖曼經常頂撞父親黎耀祥。(圖片來源:《輕功》劇照)

蔣祖曼向黎耀祥偷師

蔣祖曼說:「對屋企人嘅態度,佢又有我嘅影子喎。」她指很榮幸可以跟視帝黎耀祥合作,她說:「我成日趁佢拍攝時睇mon偷師,好多場戲都睇到我哋眼濕濕,真係演得好好。」她在《鐵探》、《使徒行者》及《逆天奇案》的演出大獲好評,今次她首度升呢做女一,更於《萬千星輝頒獎典禮2022》獲提名「最佳女主角」。

朱敏瀚黎耀祥關係變Close

至於現年30歲的朱敏瀚今次是繼《拳王》後再與黎耀祥結父子緣,他說:「好開心可以再同佢合作,上次佢個角色比較有權勢,同佢有一種距離感,今次就係一個正常家庭,關係close好多,感情戲同交流都多啲。」

輕功 蔣祖曼
(圖片來源:《輕功》劇照)

朱敏瀚《痞子殿下》提名視帝

提到「家姐」蔣祖曼,朱敏瀚說:「大家年紀真係似姊弟,同埋現實我得兩個阿哥,其實有個家姐都幾好吖,家姐真係會特別錫細佬。」近年他演技大躍進,曾先後於2020年及2021年分別奪得「飛躍進步男藝員」及「最佳男配角」獎,今年他有機會再下一城,憑《痞子殿下》獲提名「最佳男主角」。

輕功 蔣祖曼
(圖片來源:《輕功》劇照)

《輕功》多金曲翻唱版

《輕功》會延續同樣由黃偉聲監製、龍文康任編審的《牛下女高音》精神,劇中重現不少經典金曲翻唱版,包括《深愛着你》、《一生何求》、《現代愛情故事》、《飄》、《也許》等,勾起觀眾的集體回憶。

輕功 蔣祖曼 洪十一黎耀祥的一班街坊鄭子誠、寶珮如、王綺琴、韋家雄、歐瑞偉都係劇中亮點之一。
洪十一黎耀祥的一班街坊鄭子誠、寶珮如、王綺琴、韋家雄、歐瑞偉都係劇中亮點之一。(圖片來源:《輕功》劇照)

龔慈恩細仔有考慮入行嗎?

龔慈恩和第二任丈夫育有兩名子女,21歲大女林愷鈴被封為「最美星二代」,而早前她在社交網上貼出17歲細仔的靚仔相,恭賀囝囝高中畢業,原來⋯⋯詳請請看

蔣祖曼老公是圈中人?

蔣祖曼在劇中日日鬧爆58歲的「老竇」黎耀祥,而在現實中,蔣祖曼已是兩孩之母,大仔Day仔更是由老公和前妻所生,而身為繼母的Joman都有自己的一套教育方式⋯⋯詳請請看

圖片來源:《輕功》劇照