馮盈盈

馮盈盈進擊的港姐冠軍 鬧市三度啜爆醫生男友

最新娛聞

廣告

2016年港姐冠軍馮盈盈(Crystal)當選前已經有「港大校花」之稱,近來在大台也有不少出色的表現,在《果欄中的江湖大嫂》中演得「小狼女」夠貼地,演技也得到讚賞。而她可謂係近年最真性情最直腸直肚港姐,佢喺《後生仔傾吓偈》中久唔久就會貼地爆肚,中point之餘又夠哂抵死…

無他嘅,屋企有米、又已經被十優狀元兼瑪麗醫院內科醫生男友私有化,擺到明志不在此,保持港姐形象只是次要,最重要是擒實個醫生男友仲好過!所以人拍拖佢拍拖,早前喺銅鑼灣街頭上演真人慾火騷,攬腰掃臀啜完又啜,唔好搞錯,全部都係女方做主動,堪稱史上最進擊的港姐

撰文:東方新地|圖片:TVB電視截圖、新傳媒圖片

馮盈盈 初戀約會「濕晒」

孭住港姐光環,時刻保持美貌與智慧並重之餘,言行都要保住香港小姐形象,不過23歲馮盈盈冇有怕,在《後生仔傾吓偈》有味話題,而日前盈盈在節目的「人生的第一次」話題上,再度語出驚人,透露初戀約會就「濕晒」!馮盈盈爆響口話自己初戀係19歲,之後開始講番自己首次約會嘅情況,提到當時約會嘅時候都仲未係男朋友。

馮盈盈可能回憶緊第一次初戀約會嘅回憶,愈講就愈緊張,愈嚟愈就口窒窒咁,仲話約會當晚就一齊咗,然後就拖手,話自己睇落表面好似好平靜咁,但實際內裹就好緊張,所以勁多手汗!佢仲話:「到隻手啲汗已經滴緊落地下。點知要拖手喎,真係想死。」

濕完又乾,乾完又濕嘅馮盈盈,就繼續停唔到口咁繼續講落去自己對手有幾濕嘅情況。

進擊的港姐冠軍鬧市啜爆男友

現實生活中,馮盈盈是愛情大過天,萬大事大不過綁住醫生男友鍾文浩(Martin)。早前馮盈盈一收工妝都未落、頭都未拆,一支箭驅車過海先,原來相約男友Martin去銅鑼灣拍拖。

 

街頭連體嬰

放工冇落妝馮盈盈,身處一年三百六十五日都人山人海的老銅,身為港姐懶理會被人認得出,照樣當街搵食、醫肚都要揀間排晒長龍嘅人氣拉面麵店。參選時被爆戀情,馮盈盈將在社交網絡晒恩愛相鏟走,但去到街,後生女始終忍唔住同男友做連體嬰。

第一啜

可能係港姐史上最主動冠軍人馬,馮盈盈同醫生未婚夫Martin拍拖食面,地方淺窄逼滿食客,一樣情不自禁主動嘟嘴錫男友。

去到鬧市銅鑼灣拍拖,馮盈盈全程黐實男友扮連體嬰,甚至比男方更進取,拖手攬腰都係女方做主動。

短短幾粒鐘、食個飯又再歎個雪糕,馮盈盈完全無掩對男友嘅依賴同愛慕之心,手照拖、腰照攬。

第二啜

食完面再歎完甜品,二人齊齊攞車返歸,馮盈盈一上車又甜絲絲撩男友,主動托住Martin塊面拉埋嘴邊啜多啖。

盈盈真係好大食

等男友前先飲一杯許留山墊肚,食完碗拉面再一人一支雪糕,馮盈盈食量真係非一盤,返到屋企停車場再KO一包薯片。

第三啜

二人各自一個座駕返回男方荃灣寓所時,分離短短二十分鐘車程,一入停車場再如隔三秋嘴番個先。

十優醫生男友 藍寶石戒指求婚

馮盈盈現任男友Martin大有來頭,現為瑪麗醫院內科醫生,中學就讀喇沙書院,05年會考獲10A,順利入讀港大醫科畢業。馮盈盈早在參選期間已在社交網站刪去不少合照,不過男友唔配合,仍然狂晒二人的甜蜜照片。

晒求婚戒指

而早喺馮盈盈當選不久,有網民公開馮盈盈fb一個post,相中的她戴上一隻藍寶石戒指,寫上:「今早一起床連牙都未刷,就有個男人喺我面前捧住隻藍寶石戒指,單膝跪低……」好明顯醫生男友Martin見她當選怕她變心,故向她求婚,不過至今二人依然好甜蜜,打風都唔甩啦!

今年23歲的她青春無限,在馮盈盈的ig都可以見到不少性感的照片。這幾張泳衣照將她的美好身材都表露無遺,青春真好,火辣身材讓一眾宅男流曬鼻血!

早前位《果欄中的江湖大嫂》到沙灘做宣傳時也穿上了運動型的沙灘裝扮,運動型一樣突顯到Crystal凹凸有致的身材,雖然盈盈偏向瘦削,但要有的地方都有,加上白皙的皮膚,十分吸睛!