邵初

邵初踢走「波波」極速上位成曾志偉新寵 獲無綫力捧工作不斷

最新娛聞

廣告

21年香港小姐季軍邵初參選時已被指有強勁後台,當時更獲總經理曾志偉親自出面洗白,有Uncle照住的邵初入行兩年job接job,除了拍住曾志偉表哥馬時亨主持《馬時亨 香港情》,日前仲傍實曾志偉到珠海出席樓盤活動,能夠極速上位踢走總經理曾經喜愛的「波波」黃婧靈,邵初絕對唔係省油燈。

邵初 邵初與姚子羚有幸陪住總經理曾志偉到珠海出席樓盤活動,有美相伴的總經理個樣幾神氣。
邵初與姚子羚有幸陪住總經理曾志偉到珠海出席樓盤活動,有美相伴的總經理個樣幾神氣。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)

邵初風騷陪曾志偉出Trip

過完70大歲的無綫總經理曾志偉,大肆慶祝完即回歸工作,日前到珠海出席一個樓盤活動,今次除了帶同姚子羚之外,還有21年港姐季軍邵初,其後邵初在社交網上載當日的照片,留言:「珠海工作,感恩能參與其中,能與曾生和子羚搭檔學到很多!還要謝謝每一位的照顧和指導!#記錄一下第一次演唱」有幸陪住曾志偉出Trip,邵初全程表現風騷,受寵程度可見一斑。

邵初 邵初大方得體,曾志偉帶住出席公開活動完全唔失禮。
邵初大方得體,曾志偉帶住出席公開活動完全唔失禮。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 總經理發言,邵初好識做陪笑兼拍手掌。
總經理發言,邵初好識做陪笑兼拍手掌。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)

極速上位取代「波波」

今時今日的曾志偉在無綫呼風喚雨,能被總經理睇得起就有前途,之前有身材出眾的「波波」黃靖靈,一次《後生仔傾吓偈》探班令曾志偉留下深刻印象,此後工作量大增,如今邵初獲曾志偉欽點一齊出席活動,被指極速上位,受寵程度已超越「波波」,事實上「波波」近月人氣向下滑,3月中現身《健康必殺食》其中一集嘉實後已沈寂了一段時間。

邵初 邵初除了口材了得,仲識唱歌。
邵初除了口材了得,仲識唱歌。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 邵初在社交網發文多謝曾志偉畀機會。
邵初在社交網發文多謝曾志偉畀機會。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 曾獲曾志偉寵幸的「波波」黃婧靈,已成為過去式。
曾獲曾志偉寵幸的「波波」黃婧靈,已成為過去式。(圖片來源:IG@ krysellawong)

波波派福利睇相撼贏邵初

對於被成為「棄將」,波波一如懶理,而早前波波便在IG發布多張性感照片,但近多個月波波在IG早已收起性感,突然再派發「福利」給網民,令波波人氣再急升。從相中看見她身穿的衣服是非常貼身,更成功將她上圍凸顯出來,那股壓迫感睇相也感受得到,網民睇完都話:「就快裝唔住。」

邵初 邪惡角度。
邪惡角度。(圖片來源:IG@ krysellawong)
邵初 近鏡少少睇。
近鏡少少睇。(圖片來源:IG@ krysellawong)
邵初 全身都好Fit。
全身都好Fit。(圖片來源:IG@ krysellawong)
邵初 唔少網民留言大讚。
唔少網民留言大讚。(圖片來源:IG@ krysellawong)

向主持方向發展 被馬時亨欽點開新節目

29歲的邵初是中、越混血兒,在《2021香港小姐競選》奪得季軍及友誼小姐,入行初期已被安排跟黎芷珊拍節目《青年灣區職fun班》,之後又主持過不少節目,最離奇是去年獲提名《萬千星輝頒獎典禮2022》的「飛躍進步女藝員」。早前無綫更公布邵初與曾志偉表哥馬亨一同主持《馬時亨 香港情》,二人初次合作,馬時亨對她有讚無彈,仲親解搵邵初做拍檔原因:「邵初喺TVB已經做咗好多綜藝節目,人靚、口齒伶俐,我要搵個女士去主持呢個節目,同我一齊拍檔,梗係非佢莫屬啦!」邵初即時賣口乖:「多謝馬生,可以同馬生合作絕對係我嘅榮幸!」

邵初 去年港姐準決賽邵初本來是司儀之一,可以拍住曾志偉做節目,可惜最後因疫情而取消。
去年港姐準決賽邵初本來是司儀之一,可以拍住曾志偉做節目,可惜最後因疫情而取消。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 馬時亨搵邵初一齊擔任節目《馬時亨 香港情》嘅主持,呢日佢哋就為節日拍攝外景,雖然係初次合作,但係兩人默契好好。
馬時亨搵邵初一齊擔任節目《馬時亨 香港情》嘅主持,呢日佢哋就為節日拍攝外景,雖然係初次合作,但係兩人默契好好。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)

邵初 入行短短兩年的邵初已上過《獎門人》做嘉賓。
入行短短兩年的邵初已上過《獎門人》做嘉賓。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 邵初job接job,備受無綫力捧。
邵初job接job,備受無綫力捧。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 邵初去年獲安排主持冬季奧運會。
邵初去年獲安排主持冬季奧運會。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 又有機會與Do姐一齊主持《識貨2》。
又有機會與Do姐一齊主持《識貨2》。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)
邵初 其實邵初都好博,有機會一定會盡騷Quali。
其實邵初都好博,有機會一定會盡騷Quali。(圖片來源:IG@ kristyshaw.c)

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@ krysellawong、IG@ kristyshaw.c