郭奕芯

郭奕芯主持《戀講嘢》忽然拋波被指似師奶 親以4字大方回應

最新娛聞

廣告

現年27歲的郭奕芯(Ashina)日前穿著一襲超低胸吊帶背心,主持ViuTV節目《戀講嘢》,引起不少網民關注,更有社交網專頁出po,貼出郭奕芯在節目中的畫面,直指:「點解今晚多咗個師奶」!

郭奕芯 郭奕芯以往在社交網不時派福利。
郭奕芯以往在社交網不時派福利。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 不過近期po相就密實咗唔少。
不過近期po相就密實咗唔少。(圖片來源:IG@ashinaaa)

郭奕芯 被評似素海霖size

戀講嘢》在昨晚(5月9日)播出後,郭奕芯的超低胸打扮便極速引起網民關注,有不少網民留言指:「郭醫生今日件衫Cls」、「郭醫生今集咁進取」、「芯姐好大件」、「好明顯芯姐真的心廣體胖」、「成個身脹左好多咁」、「素海霖size咁」、「大到跌落嚟咁,想扶一扶」、「helen加油,拉多啲芯姐」等等。

郭奕芯 比起郭奕芯的打扮,另外兩位女主持浩南和Helen明顯「讓賽」。
比起郭奕芯的打扮,另外兩位女主持浩南和Helen明顯「讓賽」。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 網民搞笑叫Helen拉多啲郭奕芯。
網民搞笑叫Helen拉多啲郭奕芯。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 素海霖
有網民更話郭奕芯上圍有素海霖size!(圖片來源:劇照)

郭奕芯親自舉V回應

Facebook專頁「中女講呢啲」的版主更出po直指:「點解今晚多咗個師奶」,並加上兩個「冇眼睇」emoji,配圖為郭奕芯在節目中的畫面,除了引來不少網民和應及討論外,連郭奕芯本人亦親自到場回應:「多謝關注」並配上伸脷、心心及V字手勢emoji,連版主都話好欣賞她夠大方!

郭奕芯 郭奕芯的打扮引起大量網民討論,短短半日已吸8百多個Like及哈哈笑。
郭奕芯的打扮引起大量網民討論,短短半日已吸8百多個Like及哈哈笑。(圖片來源:FB@中女講呢啲)
郭奕芯 郭奕芯親自回應,話多謝版主關注。
郭奕芯親自回應,話多謝版主關注。(圖片來源:FB@中女講呢啲)
郭奕芯 版主話好欣賞芯姐咁大方!
版主話好欣賞芯姐咁大方!(圖片來源:FB@中女講呢啲)

緊張澄清件衫係節目組安排

有網民在這個po中講到:「我呀媽係咁話佢對奶跌晒出嚟…專登」郭奕芯亦有親自解釋:「節目全部衣服都係被安排的,希望冇嚇親各位家庭觀眾」該名網民留言指已給阿媽睇郭奕芯的回應,郭奕芯繼續緊張回答:「咁你快啲同你阿媽講返我唔係特登!」

郭奕芯 郭奕芯澄清今次嘅性感打扮,係由節目組安排。
郭奕芯澄清今次嘅性感打扮,係由節目組安排。(圖片來源:FB@中女講呢啲)
郭奕芯 網民大讚郭奕芯好高EQ。
網民大讚郭奕芯好高EQ。(圖片來源:FB@中女講呢啲)
郭奕芯 有網民就狂問郭奕芯係乜水,她亦大方回應。
有網民就狂問郭奕芯係乜水,她亦大方回應。(圖片來源:FB@中女講呢啲)
郭奕芯 仲宣傳埋《戀講嘢》!
仲宣傳埋《戀講嘢》!(圖片來源:FB@中女講呢啲)

與男友開心餵草泥馬

此外有網民猜測郭奕芯突然暴脹,是因為和男友分手,受情傷所致,但事實上早前被傳出與男友Brian分手的消息時,郭奕芯已曾在社交網出po澄清,近日她更與男友分別曬出在寵物樂園玩樂的相片,雖然未有曬合照,但也能力證二人情未變。

郭奕芯 郭奕芯同男友各自曬出去寵物樂園玩嘅單人照。
郭奕芯同男友各自曬出去寵物樂園玩嘅單人照。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 力證二人情未變。
力證二人情未變。(圖片來源:IG@_chingchuen.__)
郭奕芯 早前郭奕芯出po解釋和男友之間變得低調及情人節與父親度過的原因。
早前郭奕芯出po解釋和男友之間變得低調及情人節與父親度過的原因。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 又指自己唔開心係因為遇到壞人,唔係因為感情。
又指自己唔開心係因為遇到壞人,唔係因為感情。(圖片來源:IG@ashinaaa)

睇埋今集郭奕芯主持《戀講嘢》:

郭奕芯男友Brian被指為富二代

現年27歲的郭奕芯去年七夕罕有公開同男友Brian的戀情,仲經常高調曬愛,兩人由去年中開始拍拖,郭奕芯曾對傳媒表示係睇新聞才知男友是有錢人,她表示有冇錢唔重要,最重要是對方孝順、有事業心和愛錫女友。

戀講嘢 郭奕芯男友Brian被指是億萬富二代。
郭奕芯男友Brian被指家底豐厚,是億萬富二代。(圖片來源:IG@ashinaaa)

雙方家長好滿意

Brian比郭奕芯細兩年,曾表示不介意郭奕芯因工作需要而作性感打扮。二人更已見過對方家長,Brian曾笑指其媽咪好喜歡郭奕芯,而郭奕芯亦稱媽咪對Brian好滿意。

郭奕芯 雖然見晒家長,但郭奕芯曾經話唔心急結婚。
雖然見晒家長,但郭奕芯曾經話唔心急結婚。(圖片來源:IG@ashinaaa)

於男友半山豪宅同居

有指二人現正同居於Brian的半山豪宅中,去年12月,郭奕芯更大爆Brain在保單上填了她為「身故保障受益人」,並指她是其未婚妻,疑似好事近。

郭奕芯 Brian在保險單受益人一欄寫上郭奕芯的名字,並稱她為其未婚妻,但她指其實兩人尚未訂婚。
Brian在保險單受益人一欄寫上郭奕芯的名字,並稱她為其未婚妻,但她指其實兩人尚未訂婚。(圖片來源:IG@ashinaaa)

爆男友愛索勻全身

早前《戀講嘢》其中一集講到有好多女仔都鍾意聞男仔的體味,郭奕芯曾「晒命」說:「怪唔得我男朋友咁鍾意我浸味啦!」搞到全場即刻靜晒,193即追問是否其男友自己話鍾意她的味道?她就回答:「佢成日都索我㗎!全身都索,佢都話好鍾意我浸味。」

郭奕芯 郭奕芯不時在節目和社交網上放閃晒男友。
郭奕芯不時在節目和社交網上放閃晒男友。(圖片來源:IG@ashinaaa)

郭奕芯:呢啲係愛呀!

郭奕芯經常在主持《戀講嘢》時「晒幸福」,有次更話男友Brian曾幫她洗底褲:「佢平時乜都幫我做,幫我洗底褲好閒喎,錢唔係萬能,呢啲係愛呀嘛!我都會幫佢洗,如果有需要的話。」

郭奕芯 網民都好關心郭奕芯的感情狀況!
網民都好關心郭奕芯的感情狀況!(圖片來源:IG@ashinaaa)

素海霖Erena (繪麗奈)首部日本AV作品那裡看?

素海霖最近易名為「絵麗奈Erena (繪麗奈)」,加盟日本某著名片商成為首位外藉洋將,日前已釋出預告片,全程講廣東話勁有親切感⋯⋯按此看:絵麗奈Erena首部作品面世

素海霖Erena (繪麗奈)目前單身嗎?

素海霖Erena早前曾上ViuTV《戀講嘢》作嘉賓大爆情史,與男友各自出軌又曾經玩到入院,更強調現時⋯⋯按此看:素海霖上ViuTV自稱「暗黑港版王淨」

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、FB@中女講呢啲、IG@ashinaaa、IG@_chingchuen.__資料或影片來源:YouTube@ViuTV