郭奕芯

郭奕芯黑面做主持惹連登仔關心 25字解釋被指暗示重新入pool

最新娛聞

廣告

郭奕芯(Ashina)在近日一集《戀講嘢》中全程黑面,引來連登仔關心詢問,她在社交網大方地以25字作回應,結果惹來她和男友分手的疑雲,網民紛紛猜測她已重新入pool!
郭奕芯 郭奕芯在近日一集《戀講嘢》中全程黑面,同時亦好少發言。
郭奕芯在近日一集《戀講嘢》中全程黑面,同時亦好少發言。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

郭奕芯 親回連登仔留言

ViuTV《戀講嘢》一向會準備定幾個月存貨,最新一集「分手旅行」,相信亦是一早拍定,有網民睇完節目後在連登中發出疑問:「點解今集郭奕芯咁靜,好似唔開心咁?」結果竟獲郭奕芯「翻牌」親自回覆。

郭奕芯 郭奕芯全集少有表情,同身邊的浩南、Helen形成好大對比。
郭奕芯全集少有表情,同身邊的浩南、Helen形成好大對比。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 連登仔都忍唔住關心詢問郭奕芯係咪有咩唔開心。
連登仔都忍唔住關心詢問郭奕芯係咪有咩唔開心。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

自揭有愁緒影響工作

郭奕芯在其IG的限時動態中用25字回答該名連登仔的疑問:「因為郭奕芯真係唔開心,最近發生的事情太多…影響工作,愁緒。」同時又抱怨大家淨係睇到上一句勁讚浩南係「完美女人」的留言,而不關心她的情緒。

郭奕芯 郭奕芯話因為最近發生的事情太多,以致影響了工作。
郭奕芯話因為最近發生的事情太多,以致影響了工作。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 黑面黑足全集,到結尾郭奕芯才拍拍面強顏歡笑。
黑面黑足全集,到結尾郭奕芯才拍拍面強顏歡笑。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 同大家say bye。
同大家say bye。(圖片來源:《戀講嘢》截圖)

近兩個月冇公開放閃

睇翻郭奕芯IG,她和其富二代男友Brian(羅靖川)對上一次放閃,已是在去年12月底,同月兩人一同出席商場活動,仍有手拖手十指緊扣,但之後到現在近兩個月時間,郭奕芯都未有再和男友公開放閃。

郭奕芯 郭奕芯對上一次曬出Brian的照片,是在去年12月底,不過兩人的相片是分開拍攝。
郭奕芯對上一次曬出Brian的照片,是在去年12月底,不過兩人的相片是分開拍攝。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 兩人早前以情侶檔出席活動,仲十指緊扣狂晒恩愛。
兩人早前以情侶檔出席活動,仲十指緊扣狂晒恩愛。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 搞social media的Brian,現時IG狀態已變了private,不過仍有在自我介紹一欄中,用心心圖案@郭奕芯的IG。
搞social media的Brian,現時IG狀態已變了private,不過仍有在自我介紹一欄中,用灰白色心心圖案@郭奕芯的IG。(圖片來源:IG@_chingchuen.__)

情人節孖父親度過

而在今年2月14日情人節,郭奕芯的動態竟然係孖住父親食晏兼行花墟,同日她又曬出同Amber陳若思的合照,並大騷纖腰,表示:「郭姨姨祝大家天天都快樂!」男友完全唔見影,引來網民紛紛猜測兩人是否已分手。

郭奕芯 情人節出po,站在郭奕芯身邊的,竟然是Amber陳若思。
情人節出po,站在郭奕芯身邊的,竟然是Amber陳若思。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 情人節當日,郭奕芯更透露是和爸爸一起度過。
情人節當日,郭奕芯更透露是和爸爸一起度過。(圖片來源:IG@ashinaaa)
郭奕芯 兩父女仲一齊去行花墟趁下熱鬧。
兩父女仲一齊去行花墟趁下熱鬧。(圖片來源:IG@ashinaaa)

拍拖數月合組新公司

現年27歲的郭奕芯去年七夕罕有公開同男友Brian的戀情,仲經常高調曬愛,兩人由去年中開始拍拖,並合組新公司,郭奕芯曾對傳媒表示係睇新聞才知男友是有錢人,她表示有冇錢唔重要,最重要是對方孝順、有事業心和愛錫女友。

戀講嘢 郭奕芯男友Brian被指是億萬富二代。
郭奕芯男友Brian被指家底豐厚,是億萬富二代。(圖片來源:IG@ashinaaa)

雙方家長好滿意

Brian比郭奕芯細兩年,曾表示不介意郭奕芯因工作需要而作性感打扮。二人更已見過對方家長,Brian曾笑指其媽咪好喜歡郭奕芯,而郭奕芯亦稱媽咪對Brian好滿意。

郭奕芯 雖然見晒家長,但郭奕芯曾經話唔心急結婚。
雖然見晒家長,但郭奕芯曾經話唔心急結婚。(圖片來源:IG@ashinaaa)

於男友半山豪宅同居

有指二人現正同居於Brian的半山豪宅中,去年12月,郭奕芯更大爆Brain在保單上填了她為「身故保障受益人」,並指她是其未婚妻,疑似好事近。

郭奕芯 Brian在保險單受益人一欄寫上郭奕芯的名字,並稱她為其未婚妻,但她指其實兩人尚未訂婚。
Brian在保險單受益人一欄寫上郭奕芯的名字,並稱她為其未婚妻,但她指其實兩人尚未訂婚。(圖片來源:IG@ashinaaa)

爆男友愛索勻全身

早前《戀講嘢》其中一集講到有好多女仔都鍾意聞男仔的體味,郭奕芯曾「晒命」說:「怪唔得我男朋友咁鍾意我浸味啦!」搞到全場即刻靜晒,193即追問是否其男友自己話鍾意她的味道?她就回答:「佢成日都索我㗎!全身都索,佢都話好鍾意我浸味。」

郭奕芯 郭奕芯不時在節目和社交網上放閃晒男友。
郭奕芯不時在節目和社交網上放閃晒男友。(圖片來源:IG@ashinaaa)

郭奕芯:呢啲係愛呀!

郭奕芯經常在主持《戀講嘢》時「晒幸福」,有次更話男友Brian曾幫她洗底褲:「佢平時乜都幫我做,幫我洗底褲好閒喎,錢唔係萬能,呢啲係愛呀嘛!我都會幫佢洗,如果有需要的話。」

郭奕芯 網民都好關心郭奕芯的感情狀況!
網民都好關心郭奕芯的感情狀況!(圖片來源:IG@ashinaaa)

撰文:東方新地圖片來源:《戀講嘢》截圖、IG@ashinaaa、IG@_chingchuen.__