郭柏妍

郭柏妍獲瘋狂男粉絲埋身邀合唱 親民唔say no愈唱愈老尷

最新娛聞

廣告

郭柏妍去年憑《下流上車族》勇奪「飛躍進步女藝員」,成為力捧花旦之外,更被封新一代魔音,有男粉絲想為她洗脫魔音之名,當街邀請郭柏妍合唱一曲《跳舞街》,估唔到女神一口答應,一開始保持笑容不過愈唱愈唔對路,氣氛仲好尷尬!
郭柏妍 郭柏妍在海邊被男粉絲邀合唱並拍片,情景好浪漫,不過畫面就......
郭柏妍在海邊被男粉絲邀合唱並拍片,情景好浪漫,不過畫面就……(圖片來源:IG@1002yiptszto)

郭柏妍當街同男粉絲合唱

早前一名愛追星的男粉絲成功邀請到郭柏妍與他合唱,並把自拍短片上載於自己的社交網上,該名男粉絲表示出於好意,唔想郭柏妍畀人話係魔音,所以合唱一曲《跳舞街》為她推翻,條片一開始就見郭柏妍與男粉絲身處海邊的休憩位置,相信郭柏妍當時正在出外景,男粉絲才能輕易埋身。

郭柏妍 一開始郭柏妍表現得好友善親民,仲提議換過地點拍攝。
一開始郭柏妍表現得好友善親民,仲提議換過地點拍攝。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 該及男粉絲在自己的社交網po出合唱片及表示想為郭柏妍推翻魔音之名。
該及男粉絲在自己的社交網po出合唱片及表示想為郭柏妍推翻魔音之名。(圖片來源:IG@1002yiptszto)

男粉絲一開口嚇窒郭柏妍

郭柏妍表現得好親民,完全無架子,男粉絲在片中講開場白:「今日我就邀請到柏妍BB過嚟同我合唱《跳舞街》…3、2、1開始」由男方開始唱第一句「差一分鐘天就黑晒」,可以話係五音不全,郭柏妍打咗個凸繼續扮鎮定接住唱,男粉絲就勁投入擺動身體,仲好興奮咁「Yeah」了3聲,但他唱到「明日似在遙遠,世間正在轉…」郭柏妍四圍望整頭髮停唱,情況開始尷尬,然後二人一齊hea唱埋兩句就完。

郭柏妍 面對熱情男粉絲,郭柏妍一開始都好配合。
面對熱情男粉絲,郭柏妍一開始都好配合。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 不過愈唱愈唔對路,整理頭髮而停唱。
不過愈唱愈唔對路,整理頭髮而停唱。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 郭柏妍一度四圍望好似等人救咁。
郭柏妍一度四圍望好似等人救咁。(圖片來源:IG@1002yiptszto)

網民睇得出好老尷

郭柏妍始終入世未深,對於粉絲的合唱邀請唔識得拒絕,才會發生這種場面,不少網民睇完都留言表示愈睇愈尷尬,仲話睇得出郭柏妍好驚該名男粉絲,不過因為太好人所以先應邀拍片,面對網民的批評,男粉絲亦有回應,認為「自己唔尷尬,尷尬就係人哋」,真係好有自信。

郭柏妍 男粉絲po出與郭柏妍當時的合照,真係當自己係明星。
男粉絲po出與郭柏妍當時的合照,真係當自己係明星。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍
(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍
(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍
(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍
(圖片來源:IG@1002yiptszto)

男粉絲集追星族、KOL 於一身 與劉馬車好老友

該名自稱「滔哥」的男粉絲,在社交網都幾活躍,自稱是KOL,見他在社交網狂po與藝人的合照,無論甚麼級別的藝人他都集郵,日前陳嘉樂娶連詩雅,他竟在現場突擊成功合照,而他更是無綫的老臨,因為這個身份令他輕易埋身與藝人接觸。此外,男粉絲與劉馬車亦是好友,4月初曾參加劉馬車的生日會,仲拍片鼓勵對方。

郭柏妍 男粉絲早前搵到影帝劉青雲集郵。
男粉絲早前搵到影帝劉青雲集郵。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 陳嘉樂與連詩雅結婚佢都突擊成功。
陳嘉樂與連詩雅結婚佢都突擊成功。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 《隱形戰隊》演員全部集郵。
《隱形戰隊》演員全部集郵。(圖片來源:IG@1002yiptszto)
郭柏妍 4月初參加劉馬車生日會並合照。
4月初參加劉馬車生日會並合照。(圖片來源:IG@1002yiptszto)

撰文:東方新地圖片來源:IG@1002yiptszto、IG@rositakpyy