鄧兆尊 頂包

鄧兆尊再爆料揭被女星真空挑逗經過 認曾出手幫已婚男星頂包「啃女」

最新娛聞

廣告

鄧兆尊向來知盡娛圈秘密,經常節目上爆料,近日鄧兆尊再爆大單野!他早前喺前港台DJ貴花田、曾志豪和王耀祖的YouTube Channel「田豪祖3寶」直播節目擔任嘉賓,大談娛樂圈中搲撈及女星秘聞,當被問到有無試過被女星擺上枱,約食飯時Call記者採訪?鄧兆尊即爆大獲,自揭曾幫某已婚男藝人「頂包」偷食性感女星嘅事。網民對此反應熱烈,仲列出疑似女星嘅競猜名單!

鄧兆尊 頂包 鄧兆尊經常上節目大爆料!
鄧兆尊經常上節目大爆料!(圖片來源:Youtube@田豪祖3寶)
鄧兆尊 頂包 鄧兆尊次次爆料表情都好興奮!
鄧兆尊次次爆料表情都好興奮!(圖片來源:Youtube@田豪祖3寶)

鄧兆尊自認以前多女埋身 爆女星真空淫撩經過 

身家以億計嘅鄧兆尊財力雄厚,曾豪言一夫一妻制令他非常困擾!鄧兆尊在節目中承認以往有不少女星主動埋身,自爆曾被某「M字胸」女星狂撩:「個女星著住個肚兜,入面真空嘅,一路dun吓dun吓咁,叫我幫佢綁條帶,我話走開啦!好奇怪囉,喺架24座上面,後面又有個服裝阿姐唔叫,叫我幫你?!(佢想奔向你?定想你幫手搵工作機會?)傻嘅,奔向我已經成功咗喇嘛!」

鄧兆尊 頂包 鄧兆尊 兆尊的新三奶L小姐約三十幾歲,身材超級圓潤皮膚白滑,完全是兆尊喜歡的類型。
鄧兆尊向來艷福無邊。(圖片來源:新傳媒資料庫)
鄧兆尊 頂包 鄧兆尊 兆尊唔介意買大送細,不時與三奶及繼女三人行。
鄧兆尊仲唔介意買大送細,不時與三奶及繼女三人行。(圖片來源:新傳媒資料庫)

老友衰偷食性感艷星被影 鄧兆尊仗義出手頂包「啃女」

鄧兆尊透露,有天自己老友(已婚男藝人)相約咗某名性感艷星喺西沙茶座密會,點知撞正狗仔隊蒲頭,已婚男藝人怕偷食事件曝光,急急腳向鄧兆尊求救,鄧兆尊謂:「有個女明星好性感嘅,咁佢就同個男明星去偷食就斷正,搵我去頂包,叫我幫吓手頂,我頂過一次。」

鄧兆尊續說毫不介意食死貓:「冇所謂啦,我去咗嗰度同個女星走咗,之後佢個幾鐘後先自己走,就避開呢單嘢。」最後鄧兆尊稱對肇事女艷星無興趣,消息流出後,網民對此反應熱烈,仲列出名單競猜肇事女星!

鄧兆尊 頂包 鄧兆尊 2020年鄧兆尊為林曉峰主持的ViuTV節目《調查男女》擔任嘉賓,當時鄧兆尊話去撐兄弟林曉峰。
鄧兆尊向來圈中人脈甚廣,但未知「已婚男藝人」是誰!(圖片來源:ViuTV)

競猜肇事女星(一):葉子媚

鄧兆尊強調女事主係「性感艷星」,網民即刻聯想到80至90年代嘅「亞洲波霸女神」葉子媚!初期葉子媚事業發展平平,直至有導演睇準葉子媚傲人身材,讓佢接拍電影《玉蒲團之偷情寶鑑》,自此葉子媚紅遍東亞亞地區。當時電影公司為造勢,仲幫佢胸部投下二百萬保險,成為當時震驚全港的「人體保險」!

鄧兆尊 頂包
(圖片來源:《玉蒲團之偷情寶鑑》劇照)
鄧兆尊 頂包
(圖片來源:《情聖》劇照)

競猜肇事女星(二):葉玉卿

提到昔日「性感艷星」,網民點會忘記葉玉卿!葉玉卿當年參選亞姐獲得季軍入行,雖然獲亞視力捧,多部劇集擔正女主角,但由於亞視收視積弱,葉玉卿決定約滿離開亞視,尋求其他發展機會,接受雜誌邀請拍露點封面,雜誌推出後轟動全城賣到斷市!之後葉玉卿順理成章接拍了三部情色電影:《情不自禁》、《我為卿狂》及《卿本佳人》,累積票房超過3000萬,創造了三級片票房神話,葉玉卿自此成為炙手可熱嘅女星。

鄧兆尊 頂包 葉玉卿
葉玉卿當年風華絕代!(圖片來源:ATV《歲月留聲》截圖)
鄧兆尊 頂包 葉玉卿當年創造咗三級片票房神話!
葉玉卿當年創造咗三級片票房神話!(圖片來源:《卿本佳人》劇照)
鄧兆尊 頂包 葉玉卿
葉玉卿近年都寶刀未老。(圖片來源:《2013我愛HK恭囍發財》劇照)

競猜肇事女星(三):李華月

李華月雖然唔算美艷,但勝在「夠博」,當年曾喺上環文武廟前拍全裸寫真,成為頭條新聞,至今仍教網民難忘!李華月於1990年晉身娛圈,其中於1993年電影《八仙飯店之人肉叉燒包》露下體被黃秋生飾演角色先姦後殺最觸目。1995年,李華月決定「打真軍」自編自導自演三級電影《血戀》,仲親自挑選男主角。《血戀》充斥大量男女演員生殖器官特寫,上映後轟動全港,李華月乘勢推出全裸寫真集,喺文武廟前全裸拍攝,造成嘩然。

鄧兆尊 頂包 李華月勝在「夠博」,當年喺上環文武廟前拍全裸寫真!
李華月勝在「夠博」,當年喺上環文武廟前拍全裸寫真!(圖片來源:網絡照片)
鄧兆尊 頂包 《血戀》大玩生雞蛋活塞下體!
《血戀》大玩生雞蛋活塞下體!(圖片來源:《血戀》截圖)
鄧兆尊 頂包 《血戀》好狂...
《血戀》好狂…(圖片來源:《血戀》截圖)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒照片庫、Youtube、ATV、ViuTV、《玉蒲團之偷情寶鑑》劇照、《情聖》劇照、《卿本佳人》劇照、《2013我愛HK恭囍發財》劇照、《血戀》截圖資料或影片來源:新傳媒照片庫、Youtube