鄧麗欣 吳雨霏

鄧麗欣演唱會|吳雨霏 楊愛瑾決裂後首次世紀同場 方力申一個原因唔嚟睇騷

最新娛聞

廣告

Stephy今次時隔十六年開騷,僅此一場的演唱會,吸引不少圈中好友捧場,包括:MIRROR的盧瀚霆(Anson Lo)、呂爵安(Edan)、李駿傑(Jeremy)、唐詩詠、魏浚笙(Jeffrey)、張繼聰、吳若希、劉沛蘅、戴祖儀、吳林峰等人。要數到最觸目的就必定是早年曾傳決裂的「餅碎」吳雨霏、楊愛瑾,今次竟然為了撐Stephy世紀同場,更與其他「餅碎」Angela 、Gloria、Elaine一齊合照!
鄧麗欣 吳雨霏 Stephy相隔16年再開Show,唔少圈中好友都嚟撐場。
Stephy相隔16年再開Show,唔少圈中好友都嚟撐場。(圖片來源:東方新地)
鄧麗欣 吳雨霏 唔少得有同Stephy合作過嘅教主同Edan都有嚟支持。
唔少得有同Stephy合作過嘅教主同Edan都有嚟支持。(圖片來源:IG@Viu1HK)
鄧麗欣 吳雨霏 吳若希同老公一齊撐場。
吳若希同老公一齊撐場。(圖片來源:東方新地)
鄧麗欣 吳雨霏 唐詩詠都有嚟。
唐詩詠都有嚟。(圖片來源:東方新地)

吳雨霏楊愛瑾決裂後首次同場姜麗文夾咗喺中間做「電燈膽」

而講到嚟撐Stephy要數到最觸目的就必定是早年曾傳決裂的「餅碎」吳雨霏、楊愛瑾,今次竟然為了撐Stephy世紀同場,更與其他「餅碎」Angela 、Gloria、Elaine一齊合照!不過睇返相,二人眼神略有尷尬,幸好有姜麗文夾喺中間做「電燈膽」,先令佢哋冇咁尷尬。

鄧麗欣 吳雨霏 吳雨霏同楊愛瑾世紀同場。
吳雨霏同楊愛瑾世紀同場,左起有係前Cookies成員Gloria、Elaine、Angela。(圖片來源:東方新地)
鄧麗欣 吳雨霏 吳雨霏同楊愛瑾喺場內坐隔離,關係好似都唔錯。
吳雨霏同楊愛瑾喺場內坐隔離,關係好似都唔錯。(圖片來源:東方新地)

方力申冇現身做嘉賓合唱 觀眾感可惜

另一焦點便是大家關注前男友方力申會否到場支持或擔任嘉賓,因為二人在拍拖期間合唱過不少經典歌曲,包括:《好心好報》、《好好戀愛》等。在今天晚上Stephy的歌List並沒有這些合唱歌,而最後方力申也沒有現身於會場內,令觀眾感可惜。

鄧麗欣 吳雨霏 最後Stephy都冇唱合唱經典歌。
最後Stephy都冇唱合唱經典歌。(圖片來源:東方新地)

方力申早解釋因同主演舞台劇撞期

不過方力申一早也解釋了原因,現在忙於舞台劇,剛好今天是他舞台劇尾場,不能來支持Stephy,令觀眾也感到可惜。

鄧麗欣 吳雨霏 方力申忙完舞台劇。
方力申忙完舞台劇。(圖片來源:IG@ sammy903)
鄧麗欣 吳雨霏 森美都有去睇。
森美都有去睇。(圖片來源:IG@ sammy903)

Stephy有留意男方動向:好可惜啊真係⋯⋯

Stephy也早知道方力申的工作動向,在一個月前她出席ViuTV節目巡禮時,已預早向傳媒表示自己的演唱會與方力申的舞台劇撞期,呼籲大家不要有太多期待,更笑住遺憾表示:「無辦法啦!撞咗lu,好可惜啊真係⋯⋯」

鄧麗欣 吳雨霏 Stephy早已知方力申來不到自己的演唱會。
Stephy早已知方力申來不到自己的演唱會。(圖片來源:資料圖片)

方力申與女友Maple Yip感情發展迅速?

方力申日前在出席活動時,公開回應自己與邪教性侵受害者Maple Yip的緋聞,不但大方承認戀情,更提及雙方家長⋯⋯詳情請看

方力申女友Maple Yip為何加入了邪教?

Maple Yip曾經在2022年3月現身南韓一個反邪教組織舉行記招,當中她提到於2011年時自己還是高中生,因感覺生活空虛,在銅鑼灣被攝理教教徒⋯⋯詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:東方新地