Kylie 杞子

戀愛Staycation|Kylie鄭杞瑤杞子原來係學霸 又名36E「翻版袁嘉敏」附IG

最新娛聞
25歲Kylie杞子(鄭杞瑤)因為參加ViuTV節目《戀愛Staycation》而受到關注。原來她去年參加Ace Talent模特兒大賽時獲封「翻版袁嘉敏」彈出。早前Kylie客串「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK拍片,她一出場便成功電暈男主持人「藍仔頭」!

相關文章|尾二一屆口罩小姐Kylie(Triple May)戰衣中門大開

戀愛Staycation參賽者|

Kylie杞子成名作:36E電暈「藍仔頭」

25歲咪神Kylie C.(鄭杞瑤)被「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK邀請,拍攝了一段「拍一日拖」的短片,節目中Kylie C.甫出場便成功電暈主持人「藍仔頭」,搞到平時見慣大場面的「藍仔頭」口窒窒要賴自己眼瞓,仲講笑話:「平時我做開主導㗎嘛,今日無啦啦被人主導返轉頭,我覺我自己好似一個唔識講嘢嘅人,搞到我個心係咁跳!」

Kylie C.
25歲Kylie C.(鄭杞瑤)備受注目。(圖片來源:IG@ckykylie)
Kylie C.
Kylie C.有「翻版袁嘉敏」之稱。(圖片來源:IG@ckykylie)
Kylie C.
早前Kylie C.客串「熊仔頭」和「藍仔頭」主理的YouTube頻道FHProductionHK拍片。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)
Kylie C.
節目中Kylie C. 極吸睛。(圖片來源:YouTube@FHProductionHK)

Kylie杞子原來係犯罪心理學高材生

其實Kylie C.來頭並不簡單,去年參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同「 Face of Hong Kong 」模特兒冠軍,及後加入「美容教主」唐安麒的公司旗下,火速成為新一代宅男女神,現時IG已有超過7萬名Followers。但原來Kylie C.除了是冠軍級人馬外,也是一名學霸,在大學時修讀犯罪心理學的高材生。Kylie C.畢業後便任職行為治療師幫助自閉症小朋友,除中、英文外,更精通西班牙文,亦略懂韓文、日文及德文,非常巴閉。

Kylie C.
Kylie C.原來是學霸,在大學時修讀犯罪心理學。(圖片來源:IG@ckykylie)
Kylie C.
Kylie C.曾參加Ace Talent演藝模特兒大賽攞咗演藝亞軍同Face of Hong Kong模特兒冠軍。(圖片來源:IG@ckykylie)

Kylie杞子 鄭杞瑤去年現身ViuTV

鄭杞瑤在去年9月11日ViuTV《水著考有Feel》,係其中一位女子組嘉賓:

Kylie C 鄭杞瑤有「翻版袁嘉敏」之稱,泳衣玩水上遊戲啱晒佢!
鄭杞瑤Kylie有「翻版袁嘉敏」之稱,泳衣玩水上遊戲啱晒佢!(圖片來源:ViuTV)
鄭杞瑤Kylie Cheng換了兩件水著,每次都成為焦點。
鄭杞瑤Kylie Cheng換了兩件水著,每次都成為焦點。(圖片來源:ViuTV)
Kylie C 觀眾表示真係「巧有Feel」!
觀眾表示真係「巧有Feel」!(圖片來源:ViuTV)
Kylie C 觀眾各取所需。
觀眾各取所需。(圖片來源:ViuTV)
Kylie C 玩水上樂園,有主觀鏡GOPro係好合理的。
玩水上樂園,有主觀鏡GOPro係好合理的。(圖片來源:ViuTV)
Kylie C.
Kylie C.更精通多國語言。(圖片來源:IG@ckykylie)

Kylie杞子幾時出道?

去年參加過演藝模特兒大賽,仲攞過模特兒冠軍,及後加入「美容教主」唐安麒的公司旗下,精通各種語言,仲係高材生⋯⋯詳情請看

《戀愛Staycation》除咗網紅仲有咩人?

八男女在兩星期分組單獨約會,為求真愛各人都使出渾身解數,當中暫定的活動包括有船P、大自然露營、豪華晚宴舞會,最特別的是…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@ckykylie、YouTube@FHProductionHK