鄭秀文

鄭秀文演唱會前失聲感焦慮 親回許志安兩兄弟不和傳聞!

最新娛聞

廣告

下月將於紅館開演唱會嘅鄭秀文,自從上月確診後,聲線一直未能痊癒。昨日(15日)出席公開活動時,就向傳媒大呻因失聲感到焦慮,不過幸好有老公許志安從旁悉心照顧,大曬恩愛。除此之外,鄭秀文亦就許志安兩兄弟不和傳聞作出回應,為老公平反。

鄭秀文演唱會前失聲感焦慮

鄭秀文的紅館演唱會下月中開鑼,自從上月確診後,雖然已康復接近一個月,但依然有聲沙、咳嗽等症狀。Sammi於活動上透露聲沙情況未有改善:「有時候會擔心到瞓唔著,夜晚又會咳啦,有時候都唔係好想講嘢。」

鄭秀文 鄭秀文昨日15日)帶病出席公開活動。
鄭秀文昨日(15日)帶病出席公開活動。(圖片來源:東方新地)
鄭秀文 Sammi上月確診後,雖然已康復接近一個月,但依然有聲沙、咳嗽等症狀。
Sammi上月確診後,雖然已康復接近一個月,但依然有聲沙、咳嗽等症狀。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

多謝老公許志安從旁照顧

鄭秀文在接受訪問時,亦有提及到辛苦老公許志安一直從旁照顧自己:「其實比較辛苦係安仔,因為我成日夜晚咳,要斟茶遞水,要拍痰,有兩、三晚咳到好手忙腳亂,又要睇急症,大家都冇覺好瞓。(咁佢會唔會擔心你開騷情況呀?)佢都擔心,因為佢係最睇到我嘅狀況,我而家化曬妝好似好正常咁,但夜晚喺屋企就好辛苦,咁呢啲冇辦法,一定就係枕邊人受㗎啦。」

鄭秀文 一提到老公許志安就笑到連對眼都唔見埋。
一提到老公許志安,Sammi就笑到連對眼都唔見埋。(圖片來源:東方新地)

回應欣宜停工休息一事:都好正常啫

對於欣宜早前停工潛水兩個月,鄭秀文亦有隔空為欣宜打氣加油:「今次我開騷佢都有send message話會嚟睇,我諗一個人病咗或者攰要休息都好正常。你睇我咁龍精虎猛都會病倒,有時候有啲空間係好嘅,有返啲空間,跟住再精神返個人,再出嚟拼勁過囉。我諗順其自然囉,佢想出現就會出現㗎喇。」

鄭秀文 鄭秀文以過來人身份鼓勵欣宜。
鄭秀文以過來人身份鼓勵欣宜。(圖片來源:東方新地)
鄭秀文 欣宜早前停工潛水兩個月,近日經理人先回應指欣宜正在「療傷」中。
欣宜早前停工潛水兩個月,近日經理人先回應指欣宜正在「療傷」中。(圖片來源:IG@princejoyce)

戥許志安哥哥參加《中年好聲音》開心

許志安62歲的哥哥許志偉早前現身《中年好聲音2》海選,鄭秀文在接受訪問時亦表示替「八哥」許志偉感到開心:「八哥參賽我哋都好戥佢開心,但我哋全家Hui’s Family,包括安仔,都係睇咗報紙先知道哥哥參賽,哥哥好秘密啊!」鄭秀文仲話希望許志安哥哥可以放輕鬆,抱住去玩嘅心情參賽,自己亦非常支持哥哥去追夢。

鄭秀文 中年好聲音 素人 中年好聲音2 62歲的許志安哥哥許志偉有份參加海選
許志安62歲的哥哥許志偉有份參加海選。(圖片來源:Youtube@TVB娛樂新聞台 截圖)
鄭秀文 中年好聲音 素人 中年好聲音2 兩兄弟一個餅印
兩兄弟一個餅印。(圖片來源:IG@andyhuichion)

親回許志安兩兄弟不和傳聞

許志安哥哥許志偉在傳媒接受訪問時,曾經被問到許志安有否為自己加油打氣,不過哥哥就驚爆雖然曾經聯絡許志安,但對方並沒有回覆短訊。Sammi在活動中不忘為老公許志安平反:「哥哥嗰晚send message畀安仔,應該喺我哋好手忙腳亂嗰幾晚,因為我有兩、三晚咳到手忙腳亂,又哮喘,所以我相信係嗰晚miss咗。因為平時佢屋企搵佢,安仔係一定覆嘅,仲要覆得好快嘅。」

鄭秀文又話兩人當晚已經有通電話:「佢哋傾到好不亦樂乎,佢地好情意綿綿嘅,仲入房傾電話。因為哥哥成日都唔喺香港做嘢嘅,咁安仔都成日好擔心佢,其實我都睇到好感動,兩個都一把年紀,我都覺得好難得嘅。」

鄭秀文 中年好聲音2 許志偉大爆許志安已讀不回訊息,並沒有為自己加油打氣。
許志偉大爆許志安已讀不回訊息,並沒有為自己加油打氣。(圖片來源:IG@andyhuichion)

一齊睇Sammi足本訪問:

提到安仔嗰陣,Sammi個樣真係好Sweet啊!

撰文:東方新地圖片來源:IG@sammi_chengsauman、IG@andyhuichion、Youtube@TVB娛樂新聞台 截圖、東方新地·資料或影片來源:東方新地